30 Ocak 2008 Çarşamba

Serçe Dizisi Tanıtım Fragmanı

4 yorum:

Adsız dedi ki...

keske kaybolan yıllar devam etseydi o dizinin üstüne dizi görmedim ben .saruhan hünelide cok ama cok seviyorum serce dizisi de cok tutulacak eminim lütfen saruhan hünelin tek basına cekilmiş fotoğraflarını gösterin onun en büyük hayranıyım ben

çılgınprenses ve cazy dedi ki...

benceede kaybolan yıllar güzeldi süper bitmişti ama saruhan abinin oynadıgı her film süperdir tutacagına eminiz şimdiden tebrikler" bu arada hayranlarından biriyiz "

Adsız dedi ki...

saruhan hünel bu dizini daha izlemedim ama izlemekte içimden gelmiyor çünkü seni ben çok seviyorum senin başka kızlarla olmana dayanamıyorum keşke sarılsam sana bir seni çok ama çok seviyorum saruhan seni ölene kadarda sevicem seni burdan öpüyorum hoşçakal cnm seni seviyorrummmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

esmer_ezel ve ali... öyle kaliteli insanlardı ki her ekranda gördüğümde hayat gibi bende kayboluyordum.kaybolmak ne güzel bi duyduymus. en önemliside sevdiğin için kaybolmak.onun seni sevdiğini bilmemesi, onon için ağladığını görmemesi, kendisi için yazdığı şiirleri şarkıları duymaması, onun için yaşadığını düşünmemesi, ve geri gelmeyen yılların unutulması, ve serce kusunun ağlayıp ölmesi gibi sevmek...