11 Nisan 2008 Cuma

Serçe 4.bölüm izle indirmeden

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ya ben bu dizi ye hastayım hele bide doğu beni öldürüyo diziyi izlerken kendimden geçiyorum harika birdizi favorilerimin en başında hasssssstayım yani ben baş belası büşraaaaaa 333

Adsız dedi ki...

bu dizi mütiş özellikle serçe

Adsız dedi ki...

süper bi dizi ....

Neslihan dedi ki...

Dizi mükemel...Ancak yayın tarihinin değişmesinden bu yana yayın saatinde izleyemiyor,netten izlemek zorunda kalıyorum...

Adsız dedi ki...

jdserçe dizisini çok beğeniyorum ayrıca birbirlerine çok yakışıyorlar doğuya bayılıyorum çok yakışıklı hastayım ona

Adsız dedi ki...

ben seboş bu diziye hastayım özelikle doğuya daha öncede kaybolan yıllar dizisinde seyrettim kendisini ve hiç bırakmıyorum onsuz yapamıyorum esmerim seni çok seviyorum yanlız dizinin saatini değiştirsinler seyretmem çok zor oluyor sabah 06 da işe gidiyorum ama yinede seyrediyorum esmerim benim