29 Nisan 2008 Salı

Serçe 8.Bölüm Özeti


Pervin kan kaybetmektedir ve bilinci yerinde değildir. Gülşen Hanım şaşkınlık içinde yardım bulmaya çalışır. Öte yandan çiftlik evinde bulunan Mine ise Bahar ve Cengiz’i gayet samimi biçimde kapıdan girerlerken görür. Durumu Doğu’dan gizlemek için evi hemen terketmelerini söyler. Mine, Doğu ile beraber romantik bir gece geçirmeyi ümit ederken, Gülşen Hanım Doğu’yu arar ve Pervin’in durumunu anlatır. Doğu ve Mine çaresiz yola çıkarlar ve Doğu Cengiz’i haberdar ederek duruma müdahale edilmesini sağlar. Mine’nin ailesinde ise Maide Hanım dışında herkesin Mine’ye karşı öfkesi ve kırgınlığı sürmektedir. Ancak kızının hasretğine daha fazla dayanamayan Maide Hanım, Karatlıların evine gitmeye karar verir. Bu arada Karatlı ailesinden şantajla para koparmaya çalışan esrarengiz kişiler, Bedo’nun Karatlılara dava açan ailenin küçük oğlunu kaçırdığına dair görüntüleri ele geçirmişlerdir. Bu görüntüleri kullanarak Doğu’yu bir kez daha tehdit ederler. Bu şantajın ardında sürpriz isimler vardır


1 Mayıs Perşembe 22:40 / Yeni Bölüm

33 yorum:

Adsız dedi ki...

aman allahım nihayet verdiler ama neler oluyor öyle kara kedi yine giriyo aralarına

sevgi dedi ki...

helesükür yeni bölümü göre bildik tskkürler final olmadıgı icin işallahta hic olmaz final

Adsız dedi ki...

doğuya şantaj yapan cem mi yanlışmı görüyorum fragmanı verin bi zahmet

Adsız dedi ki...

fragmanı gördüm şükür final degil

Adsız dedi ki...

bence gün ve saatı degiştırmelisini ama oynadıgı icin cokkkkkkkk mutluyum

Adsız dedi ki...

mine vuruluyor bence bu haftada bölüm werilecek eğer reyting yaparsa mineyi yaşatıp diziye devam ederler ama reytingler düşük olursa mine dizide ölür we diziyi bitirirler çünkü diziye bu hafta son şans werilmiş ben kesinlikle böyle olduğunu düşünüyorum. arkadaşlar lütfen herkez çevresindekileri diziyi izlemek için örgütlesin serçemiz bitmesinn=(((

Adsız dedi ki...

olleeyyy beee hele şükür verdiler yeni bölümünü şerefsizim dünden beri serçe aşağı serçe yukarı olmuştum star tvyi aradım dizi kalkıcak dediler ama nihayet kalkmadı ollleeyyyyyyy :D:D:D:D:D:sakın bitmesin bu dizi

Adsız dedi ki...

çok şükür fragmanını verdiler

Adsız dedi ki...

serçe dizisi hayatımda izlediğim en güzel dizi.ayrıca serçe ve doğu birbirlerine çok yakışıyorlar.inşallah serçe ölmez ve bu dizi hiç bitmez

ASLI dedi ki...

FRAGMANI NERDEN İZLEDİNİZ?
NETTE YOK, ÇOK MERAK EDİYORUM?

Adsız dedi ki...

bu dizi çok güzel lütfen bitmesin hayranıyım(sibel)

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR DİZİ
AMA GEÇ SAATTE ÇIKTIĞI İÇİN HİÇ KİMSE İZLEYEMİYOR.BİRAZ DAHA ERKEN BAŞLASA EMİNİM HERKES İZLER.HATTA REKOR BİLE KIRABİLİR.HERKESE İZLEMELERİNİ TAVSİYE EDİYORUM.AYRICA MİNE VE DOĞU BİRBİRLERİNE ÇOK YAKIŞIYORLAR.İKİSİNİ DE ÇOK SEVİYORUM.UMARIM BU DİZİ HİÇ BİTMEZ

Adsız dedi ki...

ya ben izledimde bu hafata sonmu öle olmasın

Adsız dedi ki...

nolur bu dizi bitmesin çünkü çoook güzel ben bu dizinin rekor kıracağına inanıyorum

Adsız dedi ki...

yaaa bu dizi gerçekten çook güzel izlemeye doyamıyorum yaa

Adsız dedi ki...

saati çooook geç fragman verilmiyor diziye bi komple seziyorum sanki reting düşük olsunda yayından kaldıralım diyorlar adete halbuki şu aralar izlediğim tek dizi:(((her şeye rağmen

Adsız dedi ki...

bence bu dizi süper bu dizini hiç bitmasini istemiyorum cünkü bu dizi gerçekdende çok seviyorum

esmerrr dedi ki...

bu haftakı bölumde super ama mine vuruluyor.şantaj yapanlarda galiba kız kardeşi fragmanda öyle gordum ya bu arada her hafta serçe bıtcekmı dıe beklıyoruz kesın bır seyler soyleseler bız de ona gore davransak inşallah bıtmez dızımız!...

Adsız dedi ki...

serçenin yeni bölümlerini hep tevizyonda görmek istiyorum saruhan h.çok begeniyorum gerçek hayattada dadizideki gibi romantikmi çok merak ediyorum dizi hiç bitmesin

Adsız dedi ki...

serçe dizisini çok beğeniyorum yayından hiç kalkmasın saruhan h. çok beğeniyorum dizideki gibi romantik mi merak ediyorum onu çok seviyorum.......

Adsız dedi ki...

abi bu dizi niye bu kadar geç yaaa yarın okul var yazılı var diziyide bırakamıyorum çok güzel biraz erkene alırsanız çok güzel olur...

Adsız dedi ki...

ya lütfen dizimizi güzel bir saate alın lütfen bitmesiiiiiiiin

Adsız dedi ki...

güzel bir bölümdü ama dogu ve mine niye evli gibi degiller hep böylemi olucaklar kafam karıştı ama bitirmetin bu diziyi lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

DÜNKÜ BÖLÜMÜ ÇOOOK GÜZELDİ AMA DİZİYİ MİNEYİ ÖLDÜREREK BİTİRMEMENİZİ TEMENNİ EDİYORUM

minik dedi ki...

BEN STAR TV ÇOK KIZDIM BİR DİZİYİ HEM GEÇ BAŞLATIYO HEMDE SATTİNDE BAŞLATAMIYO BUNE AYIPYA BENCE DİZİYAPIMCILARI BUDİZİYİ STARDA HARCAMASIN BAŞKA Bİ KANALDA OLSA SADECE TANITIMLARIYLA DİZİYE REYTİNG YAPTIRIRLADI STAR BU DİZİ İŞİNİ BECEREMİYO KIRK YILIN BAŞI STARTV Bİ DİZİ BEYENDİM ONUDA ELLERİNE YÜZLERİNE BULAŞTIRDILA BÖYLE GÜZEL BİR YAPIMI HARCATMASIN YAPIMCILARI DİLERİM

Adsız dedi ki...

ya neden okadar geç oldu anlayamadım ama sabaha bile çıksa gene izlerim ya böyle güzel bi diziyi neden biraz daha ön saate veya başka bir güne almıyorlar fenomenin bide özelini verdiler ya reytingleri düşürmek mi istiyorlar ki bu kadar geç çıkıyor ???????????????????????????

Adsız dedi ki...

dün gece neydi ya açıyorum başlamamış açıyorum başlamamış sinirden bayılcaktım bi an bitti sandım ama çok şükür bitmemişşş neden bu kadar uzatıyorlar açaba fenomeni anlayamıyorum neyse serçe bitmesin yeter ki sabaha kadar bile beklerim...

Adsız dedi ki...

kardeşine bile güvenmeyeceksin onu anladım cem değil doğunun kız kardeşi ve abisi şantaj yapıyor... ama finali beni ağlattı acaba mine ölecek mi finali mi getirmeye çalışıyorlar acaba bitcek mi dizi.?????????????????

Adsız dedi ki...

butun tvler de yanınlanan dızılere on basar aşkın sevğinın yaşandığı dızı zararı yok aksıne sevgının ne kadar guçlu ve gurur tanımadığını öğretıyo kaldırcak başka dızı bulsunlar çok guzel dızı

Adsız dedi ki...

yaa STAR BUNU NİYE YAPIYOR İSTESE BÖYLE KALİTELİ GÜZEL BİR DİZİYİ REYTİNGDE ZİRVEYE ÇIKARIR.

Adsız dedi ki...

çooooooookkk sevindim yorumlarda dizinin bitmediğini okudum.çok güzel oldu.ama erkene alın allah aşkına çok geç oluyo izleyemiyorumhadi arkadaşlar yoruma devam SERÇE sen bitersen bende biterim ne olur kaldırmayın

Adsız dedi ki...

serçe filmini yayından lütfen kaldırmayın neeeeeeeeeee oluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrr

ASLI dedi ki...

haksızlık buuu
neden bizi bu diziden mahrum bırakıyolarrrrrrrrr

şiddetle ve esefle kınıyorum
lütfen başlasın biran önce
doğuuuuu