11 Nisan 2008 Cuma

Serçe 6.Bölüm Fragmanı

45 yorum:

Adsız dedi ki...

yaa sinirim bozuluyo .bi kere dogu ölürse ben bu diziyi izlemem herşey çok kötü olur..!
zaten ben bu diziyi onun için izliyorum yhaa saçmalamyın :S

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa saruhaaaaannnnnnnnnnn aşkıııııııııımmmmmmmmmmmmmmm yaa sana bayılıyorum yaa oyunculuğunada bayılıyorum aşkım yaaa seni dünyalardan çok seviyorum cnm benim yaa çok yakışıklısın yaaa

WHİTE ANGEL

Adsız dedi ki...

yaaaa bidak ka noluyor offf herelde dogu ölcek deyil de mi ben dogu olmassa hayata izlemem o diziyi offffff

DOGUYA BİŞEY OLMASIN
bence ölmez ama yinede bilmiyorum herkez öldü sanacak sonrada cıkıp gelecek demi öle olsun lütfen

Adsız dedi ki...

serçe dizisi doğu ile güzel yani saruhan hünel.eğer doğu ölürse dizi bir daha izlenmez.ama eminim ki ölmeyecek.

Adsız dedi ki...

serçe dizisi saruhan hünel'le güzel.doğu ölürse dizi izlenmez.ben izlemem.serçe aşkı anlatıyor doğuda o aşkın parçası.doğusuz yani saruhan hünelsiz olmaz.

Adsız dedi ki...

YAAA DOGU ÖLEMEZ FİLMİN SONU GELİR AM AOLMAZ DOGU COK TATLISIN SENI SEVIYORUM ASKIM cok sinirliyim ama

Adsız dedi ki...

ya ölmiycek tabiki tarık ölüyor çok şaçma sadece izleyiciyi şaşırtmaya çalışıyorlar

Adsız dedi ki...

tabikide ölmeyecek o ölürse film biter zaten çok sevdim ben bu diziyi insallah reyting kurbanı olmaz çünkü sıralamadaki yerini hiç haketmiyo o kadar büyülüyo ki insanı insan film bittikten sonra da etkisinden kurtulamıyo çoooooooooooooook güzel bi dizi

Adsız dedi ki...

DALDAN DALA DALDAN DALA.........

Adsız dedi ki...

ya kim görmüş baş roldeki kişinin öldüğünü o ölürse zaten dizi biter.diziye canlılık veren o

Adsız dedi ki...

yaa doğu ölmesin lütfen eğer ölürse dizi biter nolur bitirmeyin diziyi yaa çok kötü oldum yaa ben,diziyi yine cuma günü aynı saatine alın lütfen yaa reytinglerin düzelmesini istiyosanız diziyi cuma günü aynı saate alın lütfen saat 22:00 da olsun lütfenn ya bu güzel dizi bi reyting uğruna bitmesin noolur birazda olsa bizim istediklerimimzi yerine getirin

Adsız dedi ki...

serçe dizisi benim içimdeki ölmüş olan duyguları canlandırıyor. doğuya birşey olursa izlenmez o dizi. ikisi arasındaki aşk var bu filmde. bence doğu ölmeyecek... Yoksa film biter....

Adsız dedi ki...

yhaaa filmin nasil olcagını anlatimm:))bi kere dogu ölmicek...abisi kendini öldürecek...tren dogunun oldgu raydan degil,diger raydan geceecek:)dogu hastanede olcak....yani dogu ölmicek........:))))ahhhh ahhhh...sana hayranım dogu yhaaa...su yalanci dunyada gercek ask bulacakmıyımm acaba?

Adsız dedi ki...

ya ben boyle dusunuyorum eger dogu olurse dizi biter yani bençe dogu olmeyecek herkes belki oyle zanetdecek ama oyle degil !!

Adsız dedi ki...

ya allah rızası için bu diziyi bitirmeyin, kimse izlemese bile ben ve kardeşim hiç kaçırmadan izliyoruz.bide dogu ölmesin

Adsız dedi ki...

doğu ölür se bizim için bu fil m de ölür o kanal da ölür saçmala mayın ya film tam tıkırında gidiyo du bi de o film mi cuMA GÜNÜN DEYKEN DAHA İYİYDİ

Adsız dedi ki...

serçe benim bu güne kadar izlediğim en güzel dizi saruhanı çok seviyorum ona aşığım dizi biterse çok üzülürüm inşallah bitmez

Adsız dedi ki...

doğu lütfen ölmesin gerçi asmalı konakta da yaşadık bunu özcan deniz ölmedi doğu da ölmez. benim hayatım boyunca zevk alarak izlediğim gerçekten tek dizi. perşembe günü olmak bilmiyor bir türlü. bende işyerinde gizli gizli her bölümünü tek tek izliyorum. eve gidiyorum internetten yine izliyorum. hatta bir tek izin günüm pazar günü tekrar var diye sabah 9 da uyandım. umarım dizi kalkmaz yayından. abuk subuk okadar dizi varken lütfen bu diziyi harcamayın. biz müptelaları olarak elimizden ne gelirse yaparız lütfeeennnn.....

Adsız dedi ki...

lutfen cuma gunune alın dızıyı neolursunuz eskı saatıne reydıng yuzunden bıtmesın ne olursunuz dogu ölmeyecek bılıyorum o ölurse fılm bıter

Adsız dedi ki...

ya hiç kimse benim gibi sevemez bayılıyorum yaaaaa o ölürse valla izlemem yani tadı kalmazki zaten seniiiiiiii seviğorumm saruhannnnnnnnnnnnnn yaneeeeeeeeeeeee doğuuuuuuuuuuuuuuuu

Adsız dedi ki...

bu dizi yayından kaldırılırsa ya da doğu ölürse dizi izlenmez gerçi ben biliyorum doğunun ölmiceni ama fragman öyle demiyo lütfen yyındn da kaldirmüyın diziyi çok seviyorumlüt

Adsız dedi ki...

doğu ölmesin...eğer doğu ölürse o filmi daha izlemem.ne olur doğu ölmesin

Adsız dedi ki...

Bence dogu ölmüycek acihayat Filimindeki gibi Bi süre saklanacak ve ahilesinin acı cektini görünce pat diye cıkıcak öle tahmin ediyorum hayırlsı bakaLim

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaa doğuuuuuuuuuuuuu ölmesin bidaha bu diziyi aslaaaaaa izlememmm yaaaaa o benim aşkım dizite bakmamın tek sebebiiiiii bunu bilinnnnnnnnnn onaaaaaaaa bişey olmasııınnnnnnnn sakınnn sen ölme ben ölürüm senin yerineee aşkım

osghe dedi ki...

arkadaşlar sürprizim var size ben 2.fragmanını izledim. doğu ölmüyor. tren yolunun yakınından geçen biri polise haber veriyor doğu hastaneye kaldırılıyor. kurtuluyor. Serçe tam doğunun annesine gidiyor oğlunun birdaha onu rahatsız etmemesini istiyor tam o sırada telefon çalıyor ve doğunun hastanede olduğunu öğreniyorlar. serçede hemen hastaneye gidiyor serçeyi televizyonda gören babası hemen hastaneye gidip sürükleyerek götürüyor serçeyi amaaaa işte müthiş olan şu doğu ile evleniyorlar bu bölümde gizlice nikah yapıyorlar. doğunun babası ölüyor sanırım. ama asıl aktarmak istediğim şu....
dizinin devamında şöyle oluyor
serçe evlendikten sonra serçe değil "gelin" oluyor. annesinin baskıları altında ezilen doğu şimdiden çok daha farklı bir insan oluyor. serçeyle birbirlerini tanıyamayacak hale geliyorlar ama yinede vazgeçemiyorlar birbirlerinden. bu arada serçe ilk tokadını yerken afallıyor fakat sineye çekiyor olanları. bebekleri olamıyor bir türlü bu yüzden aile tarafından serçe çok eziliyor ve tam 12 kez çocuk sahibi olabilmek için ameliyat oluyor...
yani bu kadarını biliyorum sadece. ay çok heycanlı ölcem gerçekten perşembe de olmadı bir türlü

Adsız dedi ki...

serçe çok güzel bir dizi doğu ölmesin bu dizi bitmesin istiyoruz bu dizi çok güzel hele müziği harika sibel ve şerefnur

Adsız dedi ki...

cooooook guzzzzzzzzzzzzzzzzel

guldane_zulfikar dedi ki...

COK GUZEL

Adsız dedi ki...

BENCE SAÇMALIK NEYMİŞ EFENDİM MİNEYLE DOĞU EVLENECEKMİŞTE 12 KERE ÇOCUK SAHİBİ OLMAK İÇİN ÇABALIYOMUŞTA YOK EFENDİM DOĞU DEĞİŞMİŞTE TOKAT ATMIŞTA ÇOK SAÇMA BENCE O KİŞİ UYDURUYOR.

Adsız dedi ki...

BENCE DOĞU ÖLMEDİ SONRA BEN ÖLMEDİM DİYE BİYERDEN ÇIKACAK ZATEN ÖLÜRSE FİLM İZLENMEZ.

Adsız dedi ki...

lütfen sakın bu diziyi yayından kaldırmayın..MÜTHİŞ BİR DİZİ SERÇE,GERÇEK AŞKI HİSSETTİRİYOR....DOĞU ÖLMESİN ,SERÇEYLEDE AYRILMASIN...EVLENDİKTEN SONRADA ONA KÖTÜ DAVRANMASIN LÜTFEN YYYAAAAAA..SAKIN KALDIRILMASIN......

Adsız dedi ki...

yaaa çok sevindim doğu ölmüyo üstelik mineylede evleniyolar ama dikkatimi bisi çekti dogu çok zayıfamıs üzuldum ... bu arada doğunun babasıda ölüyo herhalde saruhan hüneli ççççççoooooook seviyorum hele hele mineyi ben ömrümde öyle güzel bi kız görmedim aaaaayyyyyyyyyyyyyyy çok güzel canım benim doğuylada çok yakışıyolar zaten...

Adsız dedi ki...

doğu ölmeyecek ben öyle inanıyorum!ama diziyi eski saatine alsalar daha iyi olacak .lütfen dizi cuma günü olsun.saruhan hünelin hayranıyım onu çok ama çok seviyorum iyiki varsın esmerim........

Adsız dedi ki...

6. bölüm fragmanını izledim çok güzel doğu ölmüyor ayrıca mineyle evleniyorlar çok sevindim severek izliyorum doğuyla mine gerçekten yakışıyor... burdan herkesin izlemesini tavsiye ediyorum...

Adsız dedi ki...

Çok sevinçliyim Doğu ölmüyor ya ne güzel bir aşk. ya varmı böyle aşklar valla çok süper dizi severek izliyoruz. base yapıma teşekkürler...herkesin izlemesini tavsiye ediyorum...

nisan dedi ki...

yaaa bekle bekle ağaç oldum.aşık oldğumuz tek dizi var oda fenomen yüzünden başlamıyo.hadi amaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

SAAT 22:35 VE BİZ HALA SERÇEYİ BEKLİYORUZ BU DİZİ NASIL KENDİNİ İZLETTİRSİNDE NASIL TUTSUN OYSAKİ ÇOK GÜZEL BİR AŞK DİZİSİ ŞU FENOMENİ DE BİRİ KALDIRSIN ÇOK SAÇMA BİR PROGRAM SERÇEYE YAZIK EDİYORLAR

Adsız dedi ki...

harikaydı saati çok geç başlıyor bıraz erken olsun bırakamıyorum çok sevdim inşallah devam eder

Adsız dedi ki...

BENCE HERKES DOGUNUN ÖLDÜGÜNÜ ZANNEDECEK AMA ÖLMEYECEK SONRA MİNEYİ TAKİP EDECEK BU ŞEKİLDE EVLENMEKTEN KURTULACAK MİNEYE BİRTAKIM MESAJLAR GÖNDERECEK

Adsız dedi ki...

YA DİZİ SÜPER YA GELENEKSEL ŞEYLERİ YAPMAYIN SENARYO FARKLI OLSUN DİGER DİZİLERDEN FARKINIZ OLSUN

Adsız dedi ki...

SAAT 00:30 ve reklamlardan BİZ HALA SERÇE nin sonunu bekliyoruz. ŞU FENOMEN midir nedir !!!Bunu serçeden önceye alamaz mısınız ?sanki... SERÇE nin raytingleri nasıl artsın.Biz sadece SERÇEYİ istiyoruzzzzzz.

Adsız dedi ki...

serçe dizisi çok güzel aşk dolu .Çok beğenerek izliyorum.lütfen devam etssin ama yeterince reklamı yapılmıyor.Ayrıca çok geç başlıyor.Fenomen boş bir program kaldırılsın veya hafta sonuna alınsın.Serçenin senaristide lütfen bu aşkı aynen sürdürsün.Fikret hakan çok yaşıkmış bu role ölmesin bence ama flim gerçek hayattan alınma olduğu için bilemiyorum.herşeyin daha güzel olması dileğiyle .Hoşçakalın

Adsız dedi ki...

saruhan seni çççoooooooooooookkkkkkk seviyorum diziyi senin için izliyorum yoksa banane

Adsız dedi ki...

yaa allah aşkına dogu ölürse filmi kim izler yaa biz saten dogu için seyrediyoruz kimiz için olcak yaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

fliin biraz tanıtımını yaparsanız çok sevinirim bir de biraz erken başalsın 11:00'de başlıyo çok geç çok güzel bir dizi ben ilk bölümden begendiğim çok az dizi vardır ama serçeyi ilk izledim çok benğendim çervemdeki herkese soruyorum çok beğeniyorlar inşallah devam eder ama geç başaldığı için bilemiyorum üstelik gerçek hayattan alınmış olması çok hoşuma gidiyor hayal ürünü senaryoları herkes yapabilir diye düşünüyorum yolun açık olsun SERÇE