11 Nisan 2008 Cuma

Serçe 5.Bölüm Fragmanı

4 yorum:

Adsız dedi ki...

şuanda saat 22:19 ve hala serçe başalmadı bütün kanallar ikinci dizilere geçti ama starda fenomen diye saçma bir program var bu dizi erkan bir saatte başlamazsa nasıl seyirci bulacak bana söylermisiniz.Ayrıca diziyi kanal izlettirir bizler dizi izlemek için sabaha kadar bekleyecek değiliz.Bu diziyi erken bir saate alın veya tam 10:00 başlasın böyle birgüzel flimi sonra tutmadı diyerek kaldırmayın

Adsız dedi ki...

şu fenomen progmanını biri kaldırsın lütfen kaldırsın
ben bu kadar aptal birşey görmedimserçe geç başladığı için izlenmeyecek ve kaldırılacak halbuki çok güzel bir flim

Adsız dedi ki...

arkadaşa katılıyorum ya bu ne yaa millet izlesede bu saatten sonra artık izlemicek nıe bu kadar gec başlıyo ertesi gun erken kalkıyo çoğu insan izlemicek kimse sonra tutulmadı falan diosunuzz erken verın tutulsun perşembe gunu 1.30 da bıtı kım bu kadar dayanabılırkı

Adsız dedi ki...

dizi çoooooooooooooook güzel ama geç başlıyor.filim bitmeden uyuyamıyorum uyuyamayınca okula geç gidiyorum.ne olur diziyı kapatmayın biz arkadaşlar serçe dizisini çok seviyoruz.özellikle mine ve doguyu,ama fundaya uyuz oluyoruz.