17 Nisan 2008 Perşembe

Serçe 6.Bölüm Özeti


Doğu yaralıdır ve bilincini kaybetmiş durumdadır. Tren yolunun yanından geçmekte olan birinin polislere haber vermesiyle hastaneye kaldırılır. Olaydan habersiz Mine ise Doğu’nun buluşmaya gelmemeiş olmasının öfkesiyle, Karatlıların evine gider ve Gülşen’e oğluyla bir daha görüşmek istemediğini söyler. Tam bu sırada, Gülşen, Doğu’nun yaralandığı haberini alır. Şok içindeki Mine de Karatlı ailesiyle beraber hastaneye gider. Nadir, Maide ve Semiha olayın haberini televizyonda izlerlerken, Mine’nin orada bulunduğunu görürler. Sinirlenen Nadir, kızını almak üzere hastaneye gitmek zorunda kalır. Bu arada Semiha, Karatlı ailesine karşı dava hazırlıklarını tüm hızıyla sürdürmektedir. Lale ise Pervin’in kuma olarak aileye girmesini kabullenememektedir. Kızları ile beraber evi terk etmeyi planlar.

10 yorum:

nisan dedi ki...

hadi amaaaa yaaa kaldırın şu fenomeniiii bizim dizimiz başlıcakkkkkk

serçe:D dedi ki...

bu diziyi çok seviyorum filmdeki isimleriyle doğuyla mine yi de çok seviyorum ve çok da yakışıyolar:Dbaşarılarınızın devamını dilerim

Adsız dedi ki...

doğu ile mine bir araya gelsinler kader onların yollarını birbirlerine döndersin. ve dizinin saatleri biraz daha erken saate alınsın

Adsız dedi ki...

mineyi çok seviyorum.doğu çoook yakışıklı ve çok tatlı ben çok beğeniyorum.mine ile çok yakışıyorlar.çok romantik.inşallah ğerçek hayattada evlenirler.

Adsız dedi ki...

mineyi çok seviyorum.doğu çoook yakışıklı ve çok tatlı ben çok beğeniyorum.mine ile çok yakışıyorlar.çok romantik.inşallah ğerçek hayattada evlenirler.

Adsız dedi ki...

BEN İLK DEFA STAR TV DİZİLERİNDEN BİRİNE 1. BÖLÜMÜNDEN İTİBAREN BAYILDIM VE FANATİK KURTLAR VADİSİ İZLEYİCİSİYDİM AMA ARTIK ONU BİLE İZLEMİYORUM MÜKKEMEL BİR SENERYO HARİKA BENCE ŞİDEDETLE DEVAM ETMELİ ÇÜNKÜ BİZ İZLERKEN ÖYKÜNÜ YAŞANMIŞ OLMASI BİZİ DAHADA ETKİLEDİ AYNI ŞEYİ ASMALI KONAKTADA YAŞADIK VE BİTMESİNİ HİÇ İSTEMEMİŞTİK BİDE OYUNCU KADROSUNA BAYILDIM HESİ HARIKALAR LÜTFFFFFFFE DEVAM EDİN

Adsız dedi ki...

serçe dizisi geç saatte yayınlandı.
saat 20:30 a alınsın fenomen adlı program geç yayınlansın Dizinin raytiglerini arttırmak gerek tekrarını yayınlayın çok seviyoruz.
Saruhan hünele aşık kerekteri çok yakışıyor .....

Adsız dedi ki...

serçe dizisi mükemmel bir dizi.arkadaşlarımızla beraber büyük bir heyecanla perşembe günlerini bekliyoruz.bu dizinin başarılarının devamını bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

SERÇE DİZİSİNİ ÇOK SEVİYORUM.FAKAT ÇOK GEÇ SAATTE YAYINLANIYOR.BİZ ARKADAŞLARIMIZLA BERABER BÜYÜK BİR HEYECANLA PERŞEMBE GÜNÜNÜ BEKLİYORUZ.BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİZ

Adsız dedi ki...

şerçe dizisi çok güzel ne olur bitirmeyin