18 Nisan 2008 Cuma

Serçe 7.Bölüm Fragmanı

49 yorum:

Adsız dedi ki...

doğu neden mineyi unutup gitti mineye yazık değil mi.mine doğuya güvenmişti.ayrıca doğu mineninonu sevdiği kadar sevdiğini düşünmüyorum.bi de mineye elini öptürüyor.bence mineyi annesine karşı korumalı.doğu evlendikten sonra tavırları çok değişti.yine de bu diziyi çooooooook seviyorum.bitmesini hiiiiiiç istemiyorum

Adsız dedi ki...

bu ne biçim iş ya rezalet olan minecime oluyor. doğu çok iğrenç bir insan. ben olsam elini asla öpmezdim.

Adsız dedi ki...

bu ne biçim iş ya sinir oluyorum şu doğuya daha yeni evlendiler. kıza çektirdiklerine bak. ben olsam o eli öpmezdim.

Adsız dedi ki...

aslında doğunun annesiyle minenin babaannesinin suçu herşey..ama doğuda annesinin lafına ne bakıyosa artık offffffff...

Adsız dedi ki...

bu dizi sakın yayından kaldırılmasın ya.Kaldırılcanı duyunca çok üzüldüm.7 BÖLÜMÜN FRAGMANINI izledim mine neden doğunun elini öpüoki.Çok saçma bence tam birleştiler sevindim derken gene üzülmeyelim.Ben olsamda asla öpmezdim.

Adsız dedi ki...

serce gercekten hak ettigi yerde degil cünkü cok güzel bir dizi

Adsız dedi ki...

DO MİNEYE ELİNİ ÖPTÜRMEMELİ. KARISINI SEVMELİ BENCE,AİLELERİ BİRBİRİNE KARŞI SAYGILI OLMALIDIR. MİNENİN ARTIK ACI ÇEKMEMESİ GEREKİR.

Adsız dedi ki...

ark lar bu yorumları yapmışsınız ama demekkı gerçekten sevmemışsınız SEVEN İNSAN HERSEYI YAPAR bn olsam bnde mınenın yaptıgını yapardım kötü bsıey ama yınede sevdıgım için yapardım herseye katlanırdım BUrAk bnde seni ölümüne çok sevıyorum anla beni............

Adsız dedi ki...

bence mine seerçemmm yani offf doğu sen böle deildin ne oldu sana wallaaaa doğruymuş evlilik aşkı öldürürmüş doğu serçeye sahip oldu ya aartık bi yere gidemez die düşümnüyor ve her istediğini yaptırıyo zavallı kızda ne yapsın ailesine karşı gelerek gizlice evlendi ama burda önemli bi ayrıntı var serçenin ve doğunun başına gelenlerin aynısı ggerçek haYATTA YAŞANMIŞ ALLAH KİMSENİN BAŞINA VERMESİN OFFFF ÇOK HEYECANLA BEKLİYORUM BU DİZİYİ BRNİM HEP MERAKLA İZLEDİĞİM DİZİLRİ KALDIRIYOLAR önce asi yılları sonra lise defteri sonra duvar dizisi bari bunu bırakın tek serçeyi izliyorum bu dizide reyting kurbanı olmasın yalvarıyorum SESİMİ DUYUNNNNN

Adsız dedi ki...

dizi çok güzel saruhan hünel ve başak parlak bibirlerine çok yakısıyorlar diziyi perşembe günüden başka bir güne alsak mesale cumartesi falan süper olur ikisine bayılıyorum saruhana aşığım ya çok tatlısın

Adsız dedi ki...

bu dizinin konusu da oyuncuları da film de gayet güzel. Ancak böyle giderse bu dizi biter. Çünkü aşırı hayalperest. Lütfen diziyi biraz daha gerçekçi verin. mesela kaybolan yıllar gibi ondada aşk vardı ama daha gerçekçiydi.Çünkü insan ilk gördüğünü bir anda bu kadar sevmez v.s. v.s. Ama film güzel umarım devam eder.

Adsız dedi ki...

DİZİ LÜTFEN KALKMASIN DİZİYİ NE OLUR CUMA GÜNÜNE ALIN DAHA DİZİ ÇOK GÜZEL GİDİYOR

Adsız dedi ki...

ask olsun dogu yani kızı bırden unutup gittin ya anneni ondan koruyacagına sende ona benzemeye basladın ayrıca elini opturmen cok sacmaydı

Adsız dedi ki...

Lütfen serçe nin sati değişsin.bu güzelim dizi geç saatlerde heba oluyor.lütfen yorumları dikkate alın.eğer uygun bir saate alınırsa çok izlüniceğine eminim.ama herşeye rağmen serçe yi çoooooooooooooooooooooooook seviyoruz.

Adsız dedi ki...

bence 7. bölüm güzeldi ama biraz daha aşkla dolu olabilirdi doğu annesin nasıl bir insan olduğunu anlayamadığından mineyi koruyamayabilir ama bu da flimi belkide çekici yapar bilimiyorum ama doğunun mineye sevgisi hiç azalmasın inşallah devam eder merakla bekliyorum biraz erken başlasa iyi olacak diğer flimlerin sonuna doğru başladığı için reytinglerin iyi olamayacağını düşünüyorum bu ertesi gün iş olduğundan sabah kalkarken zorlanıyorum ama genede seyrediyorum

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi ama bu bölümde en sinir olduğum yerler doğu mineye elini öptürmesi ve doğunu ailesine çok düşkün olması... ben mineni n yerinde olsam doğunun elini öpmezdim olan mineye olacak yaaaaaaaaaaaaaa
diziyi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ben hayatımda o kadar kaynana gördüm ama doğunun annesi gibi kaynana ilk kez görüyorum.tek kelimeyle deliricem ben.bu kadarda olmaz.kötülük seviyesini asgariye indirseler çok iyi olucak.

Adsız dedi ki...

Biz serçe dizisinin fanatik hayranlarıyız.Hani diziyi erken saate alacaktınız ....
uykumuz geliyor seyredemiyoruz.
Lütfen erken saate alın.
Doğuyu çooooooooooooooook seviyoruz.Neden mineye el öptürde ki hiç romantik değil ...

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN EMEL DIZININ KALDIRILMASINA COK UZULDUM SAAT 5 TE BILE OLSA BEKLERIM VE IZLERIM
BAYILIYORUM NE OLUR TEKRAR BASLASIN BIR YARDIMIM OLURSA COK MUTLU OLURUM SARUHAN HUNELIN HAYRANIYIM GEREKEN YERLERIDE ARARIM

Adsız dedi ki...

ayrıca boyle kalıtelı bır dızıyı bızlere sundugunuz ıcın tesekkur edıyorum butun ekıbınıze herkes hakettıgını mutlaka yasar ve sızde meyvanızı alacaksınız ve dızı kadronuzu asla degıstırmeyın gercegın dısına cıkmamanızı rıca eder basarılar dılerım sızlerı sevıyorum emel

Adsız dedi ki...

bu diziyi bizimle paylaştıgınız için teşekkürler yayından kaldırılmasını kesinlikle istemiyorum günü ve saati değişti rilebilir daha erkene alınabilir siz o zaman görün reytingleri

Adsız dedi ki...

serçe dizisini lütfen kaldırmayın kaybolan yıllardan sonraki en güzel dizi saati geç olduğundan reytıngte düser herhalde saatini erkene alırsanız reytingte yükselecektir

Adsız dedi ki...

bence kalkmasın cünkü severek izleye bildiğim tek dizi cok guzel bır ask uyduruk dizilere verilen değeri birazda izlenebilir dizilere verin lütfen star tven güzel dizisi bence

Adsız dedi ki...

Bence Star tv kendine iyi bir yönetici bulsun nedir bu yaa... kardeşim. bu kadar insan izliyo gece yarısına koyuyorlar diziyi herkezin iş var gücü var bu ne dengesizlik. herhalde reytinkleri düşer biraz mantık yürütsünler.....

Adsız dedi ki...

neden böyle güzel dizileri kaldırıyorlar anlamıyorum ve bu duruma isyan ediyorum böyle aşk kokan bi diziyi nasıl kaldırıyorlar anlam veremiyorum illaki vurdulu kırdılı bi dizimi olsun assınlar kessinler bu insanları anlamıyorum bırakında biraz aşk olsun lütfen kaldırılmasın lale

Adsız dedi ki...

ya bencede bu diziyi kaldırmasınlar çünkü gayet çook güzel birdizi bence doğununda suçuyok asıl doğu mineyi çok seviyor evet mineye elini öptürmemesi gerekiyordu ama doğu nun bence elinde değil hem bu diziyi kaldırırlarsa inan kendimi öldürürüm bu diziyi o kadarseviyorum doğu çok tatlı bir çocuk hem mine de çok güzel ikisi birbirine çok yakışıyor

Adsız dedi ki...

ya bence doğunun hiç bir suçu yok o çok tatlı birisi hem minede güzel evet doğu evlendikten sonra değişti ama bence hepsi mineyi sevdiği için onu çok kıskanıyorlütfen size yalvarıyorum dizi ekrandan kalkmasın yoksa kendimi öldürürüm

Adsız dedi ki...

MERHABA biz serce dizisinin hayranıyız ama bu hafta verılmedı cok uzulduk dogunun hayranıyız ama başak parlak yakısmamıs dızıye ama genede cok guzel dızı erken saate alınırsa cok sevınırız lutfen dıkkate alın saruhan hunelı cooooooooooookkkkk sevıyoruz onu kocaman opuyoruz rumuz..ıkı sarısın bomba

Adsız dedi ki...

ARKADASLAR HEPINIZ HAKLISINIZ AMA DİZİ BU SAATE OLURSA TABİ Kİ REYTİNGLERİ DÜSER LÜTFEN DAHA ERKENE ALINSIN AYRICA MİNE VURULDUKTAN SONRA BÖLÜMÜ OYNADI MI?BİLMİYORUM AMA LÜTFEN BU DİZİ BİTMESİ HEP GÜZEL DİZİLER BİTİYOR.MESELA DUVAR LEYLAN V.B.LÜTFEN BU DİZİ BİTMESİN SESİMİZE KULAK VERİN.........

Adsız dedi ki...

BU DİZİ COK GÜZEL ZATEN MİNENİN VE DOGUNUN OYNADIGI HANGİ DİZİLER GUZEL DEGİL Kİ...MİNENİN FİKRİMİN İNCE GÜLÜ DOGUNUN KAYBOLAN YILLAR COK AMA COK GUZELDİ....

Adsız dedi ki...

SİZE İNANAMIYORUM YA.DİZİYİ NİYE KALDIRIYOSUNUZ.NE GÜZEL İZLİYORDUM.REYTİNGMİ ALAMADINIZ.ALAMAZSANIZ ALAMAYIN.BEN İZLİYORUM YA YETMEZMİ.OF YA DİZİYİ GERİ VERİN.BEN ÇOK SEVİYORDUM ONU.ÖZELLİKLE MÜZİĞİNİ.

Adsız dedi ki...

YA SAKIN KALKMASIN BU DİZİ BEN VE BENİM ÇEVREMDEKİ 100LERÇE EWDE İZLENİO Bİ DE ERKEN SAATTE OLSA YA SAKIN YA O DİZİ BİTERSE ÇOK ÜZÜLÜRÜZ SAKARYALILAR LÜTFEN DEVAMLARI ÇEKİLSİN

Adsız dedi ki...

BEN İSTERDİMKİ BU DİZİDEDE KAYBOLAN YILLARDA OYNAYAN AYLİN OYNASIN BİRBİRLERİNE ÇOK YAKIŞIYOLARDI DİZİNİN HAKKINI VERİYOLARDI BİRDE SAATİ ÇOK GEÇ 12DE BAŞLIYO 2 GİBİ BİTİYO HERKESİN İŞİ GÜCÜ VAR YA SAATİNİ DEGİŞTİRSİNLER YADA FARKLI BİŞEY DÜŞÜNSÜNLER.OZAMAN HERKESE İYİ SEYİRLER

Adsız dedi ki...

ya lütfen diziyi geri versinler iki perşembedir gece üce kadar bekliyordum calısmadı şimdi siteden ögrendim kaldırıldıgını lütfen bu dizi akldırılmamalı şimdi kaldırıldıgını ögrenince sinirimden agladım lütfen geri verin dizimizi cok güzel bir dizi neden diger uyduruk diziler kaldırılmıyoda bu kaldırılıyo ayrıca dogunun annesi babaannesi cok kötü ama diziye renk katıyolar ama en cok sinir oldugum dogu serceyi cok sevdigi halde elini öptürdü vede annesini cok dinliyo bence insan sevdigini ezmez vede ezdirmez kimseye

Adsız dedi ki...

BENCE DİZİ KESİNLİKLE KALDIRILMAMAMLI 2HAFTADAN BERI GECE UYUMUYORUM LUTFEN KIMSE KALDIRMASIN YA OLMEK UZERIM O DII ICIN HEM NEDEN KALDIRILIYORKI DOĞU ICIN OLUYORUM O BENIM BITANEM ESMERIM SARUHAN HUNELIM O BNM BEN YINEDE HEP HER PERSEMBE TVNIN BASINDA OLUCAM KALDIRILMASIN OBUR DIZILER COKMU GUZEL EN IYI BENCE TAM BIR ASK DZISI HERKESIN IHTIYACI VARRR!SARUHAN HUNELI SEVIYORUM DIZI KALDIRILMASIN!HAYATTA DOĞU ILE SERCENIN ASKINDAN DAHA IYI BIR ASK OLAMAZ!

Adsız dedi ki...

DOĞU SERCEYI COK AMA COK SEVIYOR SERCEDE ONU AMA EVLENINCE HERSEY KOTU GITMEYE BASLADI.BENCE DIZI DAHA ERKEN BASLAMALI VE CUMA GUNUNE ALINMALI!DOĞU DIYORKI;(ASLA UNUTAMAYACAGIN BIRISINE ELVEDA DIYEMEZSIN)DIYE BENDE AYNISINI SERCE DIZISINE ILETIYORUM ASLA BU DIZI UNUTULMAYACAK KALBIMDE KAZILI OLARAK KALACAK DOĞUDA!YA LUTFEN KALDIRILMASIN SENI COK AMA COK SEVIYORUM SERCEM,DOĞUMMMM!BEN GUL BAKIŞLIN KEVSER!!!CANAKKALEDEN

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ya serçeyi çok geç saate koyuyorlar öğrenciyim izleyemeyiyorum cuma günü ve erken saate koysalar olmazmı.bide bayadır serçeyi göremiyorum acaba bittimi

Adsız dedi ki...

YAAA ARKADAŞLAR LÜTFEN BİRİ BASE YAPIMI ARAYIP BİZE HABER VRSİN LÜTFEN YALVARIYORUM...

Adsız dedi ki...

EVET DİZİ ÇOK GÜZEL AMA YORUMLAR KÖTÜ NEDEN KENDİNİZİ ÖLDÜRECEKSİNİZ DAHA DİKKAT ÇEKİCİ KONULARA DEGİNİN YANİ ÖLDÜRDÜGÜNÜZ ZAMAN DİZİ OYNAYACAKMI HAYIR ELBETTEKİ DİZİ İÇİN GÜZEL DÜŞÜNCELER VAR BELKİ YENİDEN YAYINA GİRER İSTERİMKİ TEKRAR BAŞLAR DİZİ GÜZELDİ VE İLGİ İLE İZLİYORUM TABİKİ DEVAMINIDA DİLERİM

Adsız dedi ki...

DİZİ ARTIK OYNAMİYO BASLATIN ARTIK SUNU ...

ayparcası dedi ki...

neden birşeye alıştırıp sonra yeniden alıyorsunuzki.lütfen artık yayına girsin serçe.saat 2 oldu ve ben hala başlamasını bekliyorum.sabah işe gidecem.bir şeye girişiyorsanız devamını getirin.risk almadan geçermi hayat.hep böyle yarı yoldamı bırakırsınız insanları siz..

Adsız dedi ki...

diziyi cok seviyorum bence doğuyla minenin aşkları gercek we hic bitmicek lütfen bu dizi kaldırılmasın.......

Adsız dedi ki...

diziyi çok seviyorduk kalkmasın lütfen biraz erken saate alınırsa seviniriz daha çok izlenir biraz gece yarısı dizimi olur mine artık üzülmesin hepsini çok seviyoruz

Adsız dedi ki...

saruhan hünelide çok seviyorum ayrıca dizide gıcıklar giderse daha iyi olcak

Adsız dedi ki...

serce dizisini kanal d de baslatin lütven en güztel yerinde kaldirdiniz saruhan hüneli bu role cok yakisdirdim cokda izleniyor ama stara yakismiyor

Adsız dedi ki...

neden kaldırınız reyting yüzündenmi bence dizilerde seçicilik yapın serçe dizisinin dvmını istioruz 21:45 alın aynı kanalda dvm etsin lütfen serçe dizisi bitmesin hep güzel dizileri yarım yamalak bırakıyalr buna izin vermeyin!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

oo fenomen yüzğnden o güzelim diziyi kaldırdınız lütfen başka bi kanalda yayınlayın çok güzel bir dizi ayrıca mine çok güzel doğuda yakışıklı lütfen yayınlayın sitresteyim

Adsız dedi ki...

böyle güzel bir film neden kaldırıldı anlayamadık hala unutamadık serçeyi başka bir kanalda devam etmeli bence bu zamana kadar yapılmış en güzel aşk filmi

Adsız dedi ki...

lütfen serçeyi bizden mahrum etmeyin bunu bize borçlusunuz başka bir kanalda yayımlansın