11 Nisan 2008 Cuma

Serçe 5.Bölüm Özeti


Doğu, aldığı darbeyle bayılan Mine’yi hastaneye götürür. Sevdiği kadını kaybetme korkusunun dehşetini yaşamaktadır. Ancak Mine’nin durumu korkulduğu kadar ciddi değildir. Mine tedavi altına alınır ve bir süre sonra kendisine gelir. Ancak Doğu sevgisinin Mine’ye büyük zararlar verdiğini görmüştür. Mine’nin huzur ve mutluluğu için ondan vazgeçecektir. Doğu’nun yaşadığı dehşetin bir benzerini, otel odasında intikam hırsıyla Tarık’ı bıçaklayan Pervin de hissetmektedir. Pervin çaresiz ve korku içinde Doğu’yu arar ve kendisine yardım etmesini ister. Doğu otel odasına gelir ve Tarık’ı hemen hastaneye kaldırır. Hastaneye gelen Muhsin Bey de olayın içyüzünü öğrenmiştir. Pervin’in yaşadıkları yüzünden kendisini ve ailesini sorumlu hissetmektedir. Pervin’e kendilerini affetmesi için her ne olursa olsun isteğinin yerine getirileceğini söyler. Ancak Pervin’in Muhsin Bey’den istediği şey, Karatlı ailesinin düzenini yerinden oynatacaktır.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

serçe süper ama doğu ölmesin ayrıca onların aşkı gerçekten çok harika ölürse ben izlemem artık diziyi

Adsız dedi ki...

bayılıyorum diziye yarın sabah saat 9:40 ta tekrarı var onuda izliycem izlemek isteyenlere duyrlur diziyi izlerken resmen büyüleniyorum harika bi dizi ama reytinglere bakıyorum sıralamadaki yerini görünce çok üzülüyorum çünkü hiç haketmiyo insallah yayından kaldırılmaz eğer öyle olursa çooooooook üzülürüm basarılarınızın devamını diliyorum ve sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ben kız pansıyonunda kalıyorum ve perşembe günleri hepimiz tv ye yapışıyoruz.hele doğuyla serçenin karşılaştıkları sahnelerde hepimiz çığlıklar atıyoruz birbirlerine çok yakışıyorlar onların aşkı çok güzel doğunun aşk dolu bakışlarına bitiyorum.birbirlerine kavuşmalarını istiyorum.dizi bitmesin........

Adsız dedi ki...

diziye bayiliyorum çok guzel ama doğu ölmesin mine ili doğu çok yakısiyolar