26 Şubat 2008 Salı

Serçe 1.bölüm fragmanı (sesli)

31 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaslar cok guzel bır dızı tam bı aşk fılm herkesın ızlemesını tavsıye ederım

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi hafta içi günü farketmez izlemek istiyorum

Adsız dedi ki...

boyle bır dızı yaptıgınız ıcın tesekurler askın onemını anladım saruhan abıyı cook sevıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm MATEY

Adsız dedi ki...

merhabalar
serçe dizisi çok güzel ve akıcı sıkmayan düşündüren ve etkileyen bir dizi olmuş.tesadüfen izledim.ama çok beğendim.cuma yayınlanmamasına çok üzüldüm.bu dizide emeği geçen herkese tteşekkürler .umarım yayından kaldırılmaz sevgilerimle dilek

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi çok beğendim.bende tavsiye ediyorum keşke hep böyle filimler çekilse bıktık artık aynı dizileri izlemekten.inşallah yayından kaldırılmaz.herkese de tavsiye edicem izlemeleri için.

Adsız dedi ki...

merhaba ben bu dizinin hayranıyım.bence birbirlerine çok yakışıyorlar lütfen onları ayırmayın evlendirin.

mustafa dedi ki...

ben bu diziye hayran kaldın bu diziyi yaptığınız için çok ama çok teşekkür ederim sizden bir isteyim var lüften bu dizinin hiç finali olmasın ben Mustafa :D daha 14 yasındayım ama romantik flimleri çok severim sezin diziniz gibi

Adsız dedi ki...

aaaaaaaaaaahhhh aaahh tam bir aşk dizisi böyle bir aşkı yaşamak keşke mümkün olsa

Adsız dedi ki...

ela gözlü dediki...
başak ve saruhan siz bence gerçek hayatta da evlenin.o kadar çok yakışıyorsunuz ki anlatamam.bir film bu kadarmı muhteşem olur size gerçekten bayılıyorum.yani benimde rol eğitimim var.oyuncu gerekiyorsa yok demem sizi çooooooooooooook seviyorum...

Adsız dedi ki...

SERÇE dizisi çok başarılı oyuncuları harika seçilmiş . mineveDOGUbirbirlerine çok yakışıyorlar ben SERÇE dizisini ve DOĞU İLE MİNEYİ hiçbirşey degişmem .ama dizi sonunda DOĞU aşkı için ölücek .

Adsız dedi ki...

mrb arkadaşlar gerçekten çok güzel bir dizi fakat dizinin perşemde günü izleyiciler önüne çıkması bizi zor duruma sokuyor.çünkü ben ve diğer öğrenim gören arkadaşlarım için zorluk yaşanıyor.cuma akşamı izleyiciler önüne çıkması daha ii olurdu.umarım bana hak verirsiniz

Adsız dedi ki...

merhaba serçe dizisine bayılıyorum çok romantik bir aşk dizisi herkesin izlemesini tavsiye ederim hiç bitmesin istiyorum doğu ve mine çok yakışıyorlar birazda mutlu olsunlar istiyorum lütfen dizi kaldırılmasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

sakın kaldırılmasın cok güzel bir dizi hatta harika
oyuncularınıda cok seviyorum
kaldırmayınn

Adsız dedi ki...

bukadar mükemmel bir dizinin bitmesi imkansız:filmi izleyenler bilir filmi izlerken hayalere dalınıyor.en yakın zamanda film baslasın:

Adsız dedi ki...

serçe çok güzel bir dizi keşke devam etse

Adsız dedi ki...

YA BEN BU SERÇE DİZİSİNİN HASTASIYIM LÜTFEN YAYINLANSIN...TAM BIR AŞK DİZİSİ SÜPER SESİMİZİ DUYUP GERİ YAYINLANSIN.:(:(

Adsız dedi ki...

YA ONLAR SERCE VE DOGU İMKANSIZI BASARDI...AMA DİZİ KALDIRILDI ...İSYAN EDIYORUM...

Adsız dedi ki...

artık dizimiz yayımlanmaya başlasın ister erken saatte ister başka kanalda

Adsız dedi ki...

DİZİYİ NEDEN KALDIRDIĞINIZI ÇOK MERAK EDİYORUM. BENİM ÇOK HOŞUMA GİTMİŞTİ LÜTFEN GERİ GELSİN

Adsız dedi ki...

yaaa böyle bir dizi nasıl yayından kaldırılır lütfen dizimizi tekrar yayınlayın

Adsız dedi ki...

LÜTFEN AMA LÜTFEN BU DİZİYİ YAYINLAYIN MUHTEŞEM BİR DİZİ ÇOK GEÇ SAATE KOYMAYIN AMA YİNEDE GEÇ OLURSA TEKRAR SEYREDERİM LÜTFEN EN KISA ZAMANDA YAYINLAYIN

Adsız dedi ki...

SELAM BEN BU DİZİNİN HASTASI OLDUM
AMA YAYINDAN KALDIRILDI.SARUHANA HAYRANIM HELE SERÇEYLE BİRBİRİNE ÇOK YAKIŞIYOR.DİZİYİ LÜTFEN YAYINLAYIN.BENCE ERKEN YAYINLARSANIZ HERKES MÜPTELASI OLACAKTIR EMİNİM.EN KISA SÜREDE DİZİYİ BEKLİYORUZZZZZZZZZZZZ

Adsız dedi ki...

bu dizinin çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk hayranıyım ben serçeyi izlemek icin okadar saat onu bekliyorum LUTFEEEEEEEEEEEEN BU DİZİ TEKRAR YAYINLAYIN

LUTFEN

Adsız dedi ki...

lutfen ben DOĞU VE MİNE nin cook hayranı oldum bu diziyi izleyemezsem ben ölürüm RİCA EDİYORUM TEKRAR YAYINLAYIN

Adsız dedi ki...

ya bu yaptınız saçmalıkdan haksızlıkdan başka hiç birşey değil sizi şiddetle kınıyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum lütfen ya lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen serçe tekrar yayınlansın yalvarıyorum size ve geç saatte olmasın ama hiç fark etmez sabaha karşı olsun serçe için o saate kadar beklerim yine izlerim serçeye değer ama lütfen yalvarıyorum size allah rızası için yayınlayın :( lütfeeeeeeen

Adsız dedi ki...

lütfen serçe dizisi yeniden başlasın çünkü serçe dizisi okadar seyrediliyordu ki, lütfen serçe dizisini tekrar başlatın


MİNE İLE DOĞU sizleri çoooooooooook seviyoruz.

Adsız dedi ki...

süper dizi saruhan günel çok yakışıklı seni seviyorum

Adsız dedi ki...

neden bitirdilerki diziyi.harika bi diziydi bence...tekrar yayınlansınnn lütfeen....reyting almıyo derseniz gece 12 de dizi yayınlarsanız reyting almaz tabii.

Adsız dedi ki...

muhtesem bir diziydi bundan öncekide öyleydi yani kaybolan yıllar ne olur tekrar oynatın bu dizileri

Adsız dedi ki...

NE OLUR TEKRAR YENİ BÖLUMUNU YAYINLAYIN SARUHAN SENİ COK SEVİYORUM LUTFEN

Adsız dedi ki...

merhaba serçe dizisini çok seviyorum tam bi aşk dizisi yayından kaldırmayın lüften tekrar yayınlayın saati günü fark etmez