7 Şubat 2008 Perşembe

Serçe dizisi imza Çalışmaları














3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben saruhan hunelin buyuk bir faniyim hele ki kaybolan yillar dizisini cok seviyordum. cok guzel bir oyuncu ve iyisanlah serce dizisi'de kaybolan yillar gibi cok iyi tutacak ve ben ayrica yesim buber ve burak hakkiyin'da buyuk hayranlariyim. ama sunu soyliyebilirim ki kaybolan yillar benim izledim en guzel dizilerden birisiydi

çıtırlar dedi ki...

slm biz saruhan hüneli hayranlıkla izleyen bir seyirciyiz. kendine bütüan rolleri yakıştırdığına inanıyoruz. biz şuan altı kişiyiz ve 17 yaşındayız. şuan tek hayalimiz günün birinde hayatımızı birleştiriceğimiz kişinin saruhan hünel kadar yakısıklı ve cekici olmasını istiyoruz.başarılarının devamını dileriz..SENİ ÇOK SEVİYORUZ...

hayrunnisa dedi ki...

ben hayrunnisa
bu diziyi severek izleyeceim
annem belki izin vermez çünkü bu sene OKS ye hazırlanıyorum
ama izlemeyi çokk iistiyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmm