11 Nisan 2008 Cuma

Serçe 4.Bölüm Fragmanı

5 yorum:

hayran kız dedi ki...

serçe bi harikaydı neden bittiki?saruhan süper bi karakteri canlandırdı ve çok yakıştı başakta öyle lütfen geri dönsün dizimiz

hayran kız dedi ki...

dizinin geri dönüşünü sabırsızlıkla bekliyorum.Bir aşk hikayesi ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi diziyi izlerken gözyaşlarımı tutamıyordum.tam bi saruhan hastasıyım

Adsız dedi ki...

saruhana hayranım ona asıgım onuu coook seviyorum dizimizi gerii istiyorum

Adsız dedi ki...

selam men azerbaycandan yaziyorum benim saruhanin dizisi cok hosuma geliyirdu ne yazik ki, bitti lutfen lutfen yeninden ekranlarda olsun cok hosuma gidiyordu.

Adsız dedi ki...

ya ben çok seviyorum saat 4 de okula gitipden son bölümleri izliyemedim ama özetini aldım çok güzel doğu sakın ekraNDAN ARILMA