9 Mart 2008 Pazar

Serçe 2.bölüm fragmanı


Sitemiz tarafından hazırlanmıştır

15 yorum:

Adsız dedi ki...

ben dizinizi çok beğeniyorum
ÖZELLİKLE SARUHAN HÜNELE AŞIGIM
DEVAMINI BEKLİYORUZ

Adsız dedi ki...

saruhan hünele aşığım onun filmlerine bayılıyorum bu flim hiç bitmesin tabi ki bu aşklarıda bitmesin allah banada böyle birini nasip etsin esmerrr sen bitanesinnnnn

Adsız dedi ki...

yaaa bn de saruhan*a aşığım bitiorum onun için hele hele dizilerinde resmen tv*ye kenetleniorum Allah*ım kimse çıkartamıo bni içinden çok güzl oynuo yaf ouf ouf yarın olsun hemende izleyelim ve dizi hiç bitmesin .... please:D:D:D

Adsız dedi ki...

benim duyumlarıma göre mine doguyla evlenecekmiş dayak yiyecekmiş bebekleri olsun diye 12 kez amaliyat olucakmış bu serçe fan sitesinde dizinin ana öyküsünde yazıyo bu cok sacma bende begendim ama böyle olursa asla izlemem

önder dedi ki...

bence bu dizi çok güzel ama bu serçe için açılan sohbet falan güzel değil beyler kapattıralım şu siteyi yaw neymiş böyle sohbet filan bide yanlış konuşanı sebepsiz yere 6 saat kapatıolar yaw

emirdogu dedi ki...

gercekten tek kelimeyle super olmus basarılarınızın devamını dılırim

emirdogu dedi ki...

gercekten tek kelimeyle super olmus basarılarınızın devamını dılırim

Adsız dedi ki...

bayıldım fılmdekı aska cok gercekcı sahneler emek verılmıs bellı ask sadece ask gormeyelı cok olmus cok ıyı geldı bu dızı ılac gıbı unutulan duyguları ayaklandırdı cok begendım enfes bısey

Adsız dedi ki...

ya ben sohbet etmek istiyorum ama beni bosyere yasakladılar

Adsız dedi ki...

dizi cok begenerek izliyorum süperrrrrr...

Adsız dedi ki...

bende böyle bir aşk yaşamak istiyorum varmı böyle bir bayan

Adsız dedi ki...

burcu

saruhan hünel bütün dizilerde süper kaybolan yılllardada kaçarmadım ve bu dizidede kaçırmıyorum çok güzel aşk üzerine dizileriniz var
sonsuza kadar BAŞARILAR..........
dilerim ,
(doğu serçeden asla ayrılmasın birbirlerine çok yakışıyorlar) umarım dizidede mutlu olurlar...

Adsız dedi ki...

slm ben esmeri çok seviyorum ve onun bütün filmlerine bayılıyorum serçede çok güzel bir dizii ama kaybolam yıllar dizisi gbi olamaz tabide ama esmer tam bir aşk adamıı onun varlığı bile yetiyor

Adsız dedi ki...

yapmayın ya 19 yş bi kız 32 yaşındaki adamhiç gerçekçi olmamış

Adsız dedi ki...

merhaba ben leyla serçe dizisini çok seviyum serçenin gözlerine hayranım işalah diziniz reytink kralı olur sizi çok seviyorum