18 Mart 2008 Salı

Serçe 3.bölüm

Şu anda kesin bir tarih belli değil siteyi takip edin

24 yorum:

Adsız dedi ki...

bence sorun kanalda.kanal d de olsaydı siz o zaman görün reytingi.

Adsız dedi ki...

yok yaaa starın renk ayarlı daha iyi star daha güzel ama daha bekleyin biraz reyting %100 yükselir

Adsız dedi ki...

bencede sorun kanalda kanal d nin cogu dizisi sercenin yaninda sifir ama neden izlenmiyor anlamiyorum.bence zamanla ilgi artacak

esra240 dedi ki...

bencede sorun kanalda.kanal d nin hic güzel olmayan dizileri bile baktim reyting rekoru kiriyor.serce bence cok özel bir dizi bir kere yasanmis bir ask öyküsünden alinmis.oyuncular,dizi seti hepsi süper zaten saruhan hünel tartisilmaz bir oyuncu artik zamanla belkide ilgi artacak.

Adsız dedi ki...

bencede haklısın star tvyı genlede pek ızlenmıyo programlarda kalkıyo ve ben sınır oluyom

Adsız dedi ki...

serce sakın kaldırılmasın okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

arkadaşlar galiba serçenin 3. bölümü bu hafta deil çünkü star tv ye baktım saat 8 de sinema var 10 da ise ölüm çiçekleri varr

Adsız dedi ki...

sey ama www.startv.com.tr yayin akisinda 22 de ölümsüz cicekler war onu anlamadim hem dün serce cuma günü 22 de ve bugün ölümsüz cicekler cuma günü saat 22 de anlamadim

Adsız dedi ki...

bide lütfen pazara saat 7 ye alin pazar günü hiccccccc güzel bir dizi yok 22 olmaz size diyim lütfen pazar günü saat 7yada kalsin ben sizin icin dedim cünü o saate beyaz show war ben beyaz showa bakmadigim icin

Adsız dedi ki...

serçe kalkmasın.starın dizileri tutmuyor.havalimanını izlemeye başladık hemen kaldırıldı.şimdi serçe aynı kaderi yaşayacak gibi duruyor.reytingleri belli.sanırım bida star dizilerine başlamayacağım.tutmuyor nasılsa...

Adsız dedi ki...

ya bence serçe 22:00 da olsa daha iyi olurdu 8:00 de izlememiz zor olur lütfen 22:de olsun nolur

Adsız dedi ki...

site sahibine burdan sesleniyorum.benim yazdığım yorumları neden yayınlamıyorsunuz. hem bol bol yorum yazın diyorsunuz hemde yayınlamıyorsunuz.dizi kalkmadığına çokkk sevidim.saruhan abimize böyle bir iş yapılırmı SERGİN AKYAZ hanım...

Adsız dedi ki...

ya şimdi bu gün serçe yayınlanacak mı ve saat kaçta lütfen yazar mısınız?

Adsız dedi ki...

ya lütfen serce dizisi cuma gününe yani eski gününe eski saatine dönsün o gün iyidi ve cogunlukla cuma günleri zamanlari var persembe günü olursa cogunluklar izlemicekler bazileri ögrencii bazileri calisiyor o yüzden lütfen lütfen CUMA GÜNÜ olsun lütfen....

Adsız dedi ki...

sorun falan yok yeter ki serce dizisi cuma gününe geri alinsin ve sat 20.00 da baslasin lütfen

Adsız dedi ki...

BENCE COK GÜZEL BİR DİZİ NEDEN İZLENMİYOR ANLAMİYORUM BEN COK BEGENDİM VE AİLECE İZLİYORUZ MÜZİGİNİDE COK BEGENEREK DİNLİYORUM

Adsız dedi ki...

s�per dizi a�k�n anlam� anlat�l�yor b�t�n dileklerimizle tutmas�n� umut ediyorum b�yle g�zel bir dizinin tutmayaca�n� zannetmiyorum s�peeeeer bi�ey yaaaa

Adsız dedi ki...

serçe çok hoşuma gidiyor.herkesin hayalini kurduğu bir aşk hikayesi olması sebebiyle insanı alıp biyerlere götürüyor.bazen diziyi izlerken bi bakıyorum mine olmuşum doğu olmuşum.ama olayları fazla çapraşık ve sorunlu hale getirmemeli senarist.çünkü sıkıyor...stres yapıyor...yoruyor...

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bu serçe ben anlamadım yada göremiyorum benmi yanlış okuyorum oyksa şimdi bu dizi perşembemi cuma mı yoksa cumartesi günü gündüzmü aaaaaa tmm çok güzel begendim ama ben bi perşembe seyrettim bi de cumartesi günü seyrettim burda cuma yazıyo kafam karıştı ama şunu sölim harika bir dizi aşk konusunda dalında dek dizi bence

Adsız dedi ki...

ben serçeye bayıldım lütfen kaldırılmasın günü önemli dilğil benim için şu an tam gününde bilmiyom bilmiyorum zaten:)))) ama harika bi dizi günü belli olursa sevinirim kaçırmak istemiyorum hiç bi sahnesini

Adsız dedi ki...

ya nasıl iştir bu o saate dizi mi konurr hemde haftaiçi yani insanalrr nsl izlesin erken saatte olsa reytng kıracak bi dizi nsl yaprak dökümünü 20.00 koyuyolarda reyting kırıyorsa bu da kırar ne olur yeniden başlasınn...

Adsız dedi ki...

MADEM DİZİ KALDIRACAKSINIZ İNSAN Bİ FİNAL KOYAR YADA BİTTİ DER BÖYLE ŞEY OLURMU İNSANLARI MERAKTA BIRAKIYOSUNUZ YORUMLARIMIZIDA KAYLE ALDINIZ YOK O KADAR GÜZEL Bİ DİYE VE O KADROYA YAZIK ETTİNİZ LÜTFEN DİZİ TEKRAR BAŞLASIN

Adsız dedi ki...

lütfen aracı olun star tv'ye duyurun dizimizi gerin versinler bize lütfeeeeeeeen

Adsız dedi ki...

yav ben hic birsey anlamadım ya
böyle bi dizi nasıl izlenmiyor ya arkadaslar haksız mıyım? bence süper bir dizi bizi kimse duymuyor sanırım duysalardı baslatırlardı tekrar diziyi bizi kandırıyorlar biz serceyı geri istiyoruzzzzzzzzzzzzzzzz