11 Nisan 2008 Cuma

Serçe 3.bölüm izle indirmeden

13 yorum:

Adsız dedi ki...

lütfen ben calıstıgım yerde 600 kişiye sordum herkez cumartesi aksama alınsın dedi
bunu dinleyin bence lütfen

Adsız dedi ki...

ben lise öğrencsym ve yurtta kalıyorm bu yüzden diziyi seyredemiyorm ya gününü değiştrn ya da tekrarını yenden koyn hafta sonuna lütfen

Adsız dedi ki...

dizi hafta sonları oynarsa daha reytink kazanır

Adsız dedi ki...

dizinin hafta sonu erken saatte olması hem biz öğrenciler için hemde çalışan insanlar için daha uygun olur lütfen günü ve saati değişsin

Adsız dedi ki...

lutfen baska gune alınsın mesela cumartesı olabılır ve cok sevuyırum sakın kaldırılmasın

Adsız dedi ki...

çok güzel bi dizi bence cumartesi gününe alınmalı o zaman kesinlikle daha çok izleyicisi olur

Adsız dedi ki...

mavis
harıka mutıs mutısssss bı dızı yok bole bı sey abı yaa manyak bı dızı bu dogu ve serce yokmu onlara bayılıyorumm kaldırmayı dusunuyolarmıs ben bu dızıyı ızlemeyenlerın aklına sasarımm beeee abıı dogu gıbı bırının kısılıgınde bırılerı olursa mutlaka klonanmalııı :D :)

Adsız dedi ki...

ya size çok rica ediyorum mümkünse diziyi cuma gününe alırmısınız çünkü eşim kurtlar vadisini izlediği için izleyemiyorum lütfen dikkate alırsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

ya dizi kalktı galiba perşembeleri neredyse sabahlıyorm ama dizi yok...bu diziyi kaldıranlanların aklına şaşayım bea!!geri zekalılar

Adsız dedi ki...

Yha bu diziden ne anlıyosunuz aklım ermiyor sadece dizideki Mine (BAŞAK PARLAK)' çok seviyorum

Adsız dedi ki...

Bu diziye bayılıyorum çok hoş Dogu ile Mine birbirlerine çok yakışıyor dizinin kalkmasını istemiyorum, kaldıranların hepsine Fuck You

Adsız dedi ki...

yha şu yönetmenleri gidip öldürmek gereekio nie kaldrdılar dizimizi yha bayılıyodum doğuma şimdi onu nerde göercem ben üffff ::(( diziyi ltfn tekkrar başlatn bu kadr izleyini varken kaldrlması saçma.

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel dizi cooooook seviyorum.