12 Nisan 2008 Cumartesi

Serçe Dizisi Kalkmadı

Merhaba bir çok kişi bunu soruyor ve artık yazı yazma gereği duydum.İlk önce star tvde yayından kalkan iki dizi var sevgili dünürüm ve ölüm çiçekleri saraybosna zaten kalkasa sitelerden kaldırıyorlar ilk ve serçe dizisi şu an kalkmadı şu an dizimiz kaldırılmadı zaten kalktığına dair bir haberde gelmedi sadece milliyetin serçeninay sonuna kadar ratingi düzelmezse kaldırılabilir deniyor yani ortada kaldırılma yokbu arada merak edenler için milliyet haberi


ve son kez söylüyorum dizi kaldırılmadı

27 yorum:

Adsız dedi ki...

Dizi kalkmasın bence çok güzel bi dizi aşk daha bi anlam kazandi,dizi oyuncularına başarılarının devamını diliyorum.

Adsız dedi ki...

ya lütfen dizi kalkmasın çok güzel bir dizi sadece kurtlar vadisiyle aynı saate geliyor ama ben yinede serçeyi seyrederim lütfen kalkmasın ayrıca dizi müziği bir harika oyunucu kadrosuda süper

Adsız dedi ki...

serçe dizisi kalkmasın emeklerine yazık çok güzel bir dizi

Adsız dedi ki...

offf harbı uyuz edıolar yha ben bu diziyi cok sevıorum aslında cok sacma yerlerı var ama ne bilim cok hosuma gıdıo genede özellikle müziği inş kldırmazlr yazık olur yha her bölümnü heycanla bekliorum ama genede bazı seylerı sacma ee her guselın bır kusuru olur ıstemedende olsa cekıo benı cok alıstım kaldırmasınlar off yha xD!

kuyularlı dedi ki...

ya böyle mükemmel bişey daha olamaz zaten doğu olduktan sonra herşey süper saat 10 da işten geliyorum sırf o dizi için 12.30 a kadar oturuyorum.yıldırım taşkan ankara/bala/kuyular

Adsız dedi ki...

Ya dizi kalkmasin ben bu diziyi yok ama yok sevdim Mine cooook guzel vede Dogu da coooook yakisikli bu diziye 100'den 100 poan veriyorum Serce dizisini coook seviyorum o dizi icin canimi bilene veririm her bölümüne 3 kere izliyorum vede sarkisini hep dinliyorum.Dogu ölmicek biliyorum cunku Mine ve Dogu dizinin basrolu bu dizi dunyadaki en guzel izledim diziydi onu hep ama hep izleyecem.Mine ve Dogu birbirlerine yok uydular yaa.Bu dizi asla ve asla bitmesin bu dizi icin CANIMIII VERIRIM CANIM FEDA BU DIZIYE. MINE+DOGU=LOVEEEEE

Adsız dedi ki...

LÜTFEN KALDIRMAYIN BİZ BAĞIMLISI OLDUK AŞKIN SESİNİ VEAŞKIN DUYGUSUNU HİSSEDİYORUZ
SADECE KURTLAR VADİSİ SAATİNDE BAŞLIYO AMA NE OLURSA OLSUN BİZ İZLERİZ LÜTFEEEEEEN YALVARIYORUZ KALDIRMAYIN

Adsız dedi ki...

dizinin kalkmaması için her şeyi yapabilirim..lütfen bu dizi kalkmasın..

Adsız dedi ki...

ay bu kadar klasik dizi olamaz ne olacağını izlerken anlıyoruz artık çok saçma bir dizi doğu o kadar zenginliğin içinde hiç kadın görmemiş görür görmez aşk falan lütfen kaldırın şu diziyi

Adsız dedi ki...

kalkmasin ya kimsenin istegiyle oynayamazsiniz cok güzel dizi basladiginda kalbim yerinden cikacak gibi oluyor 1 hafta zor dayaniyorum zaten hemen baslasin diye

Adsız dedi ki...

kalkmasin ya kimsenin istegiyle oynayamazsiniz cok güzel dizi basladiginda kalbim yerinden cikacak gibi oluyor 1 hafta zor dayaniyorum zaten hemen baslasin diye

Adsız dedi ki...

ÖNCEİLKLE ŞU SAÇMA SAPAN OLAN FENEMEN ADLI YARIŞMA PROGRAMINI KALDIRIN.EĞER REYTİNG ALMAK İSTİOSA DİZİ GEÇ SAATE KADAR BEKLETMEYİN İNSANLARI.20.30 DA BAŞLASA ÇOK DAHA İ OLURR

Adsız dedi ki...

bu dizi kesinlikle kaldırılmamalı
çok yahşi ve ormantik:p

Adsız dedi ki...

kesinlikle dizi kaldıırılmasın süperrrrrrrrrrrrrrr

Unknown dedi ki...

lütfen serçeyi yayından kaldırmayın bence gelmiş geçmiş en güzl dizilerden bir tanesi ben perşembeyi zor getiriyorum bir an önce başlasın diye bence daha erken bir saate alınsın lütfen dizimizi kaldırmayın

pelin dedi ki...

ya serçe dizisi lütfen kalkmasın ben onu çoook seviyorummm

pelin dedi ki...

SERÇE DİZİSİ KALKMASIN

pelin dedi ki...

LÜTFEN DİZİ KALKMASINNN

pelin dedi ki...

YA BU DİZİ KALKAMAZ BUKADAR GÜZEL BİR DİZİ NASIL KALKAR

Adsız dedi ki...

ya artık arıycam star tvyi yaaa diziyi kaldıramazsınız yorumları okumuyolarmı bunlar saat 8e ve başka bir güne alın allah rızası için saçma sapan dizileri kaldıracaınıza bunumu kaldırıonuzzzzzzzzzz????????

Adsız dedi ki...

serçe dizisi kaklmasın çoooook güzel bir dizi lütfen daha erken bir saatte alısın disi süperrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

ya biz çok seviyoruz bu diziyi lütfen kaldırmayın.saati ve günü çok yanlış gece 12de kim izlesin ya bilerek mi yapıyosunuz starın en güzel dizisi bu.bu kadar emeğe yazık bu dizinin seveni çok ama saati ve günü yanlış lütfen üzmeyin bizi. bu diziyede oyuncularada o kadar seyircilerede yazık etmeyin.

Adsız dedi ki...

serçe dizisini çok seviyoruz ama günü ve saati yüzünden izleyemiyoruz.adam gibi bir güne alın o zaman görürsünüz reytingi niye anlamıyosunuz biz çok seviyoruz bu diziyi ve kalkmasını istemiyoruz lütfen söylediklerimizi uygulayın sakın kaldırmayın gerçekten çok seviliyo bu dizi.konusu falan süper bizi kırmayın söylediklerimize kulak verin

Adsız dedi ki...

ya yaptıgınız çok saçma hem diziyi geç saatte veriyolar hemde reyting almadıgı için kaldırıyorlar perşembe günü kurtlar vadisi var izleyemeyiz artı saati çok geç ya herkes uyuyo o saatte.sabaha milletin işi var elbet lütfen kaldırmayın çok seviyoruz

Adsız dedi ki...

ben SERÇE DİZİSİ'nin tekrar yayınlanmasını istiyorum.STAR TV de tekrar SERÇE DİZİSİ yayınlansın.

Adsız dedi ki...

lutfen serce dizisi ekranlardan kalkmasin .baska bir kanala konulsa ona bile razi oluruz biz.cunku cok guzel bir ask flimi yaaav baska bisey bulamadinizmi kaldircak serceyi ozgur birkin lutfen.ununuz o kadar yayildiki kardesimin tavsiyesiyle ben bile fransada internetten dakiyorum serceye.halkin bir sucu yok suc kanal sayiplerinin diziyi gece yarisi baslatiyosunuz ,erken saate koyunda sonra bakin reytinge ?????

Adsız dedi ki...

serceyi cok seviyoruz sadece bir problem var gec saatte olmasi bu halkinda bir takim islari var gec saatlere kadar nasil durulsun yaaaaav. erken sate alsanizya diziyi sakin kaldirmayin mukemmel bir dizi .siz turk halkini bilmiyormusunuz nasil dizi hayraniyiz televizyonlar karsisinda yapmayin lutfen ........