12 Nisan 2008 Cumartesi

Bir Serçe Yorumu

Zamanimiz türkiyesinde herseyin reitinge paraya dönüstügü bu zamanda bunlarin olmasini sanirim son derece normal karsilamak gerek...evet alistik artik bu tür durumlara...
reiting denen bu düzeni,sistemi anlamak mümkün degil...herseyin bu kadar basit oldugunu düsünmek beni kahrediyor acikcasi...ama bunu bu hale getirenlere ne demeli pekii..!!
öncelikle hangi mantik öncesinde cuma sonrasinda ondan daha tehlikeli persembeye bir diziyi koyar ki..?..hangi zihniyet bu kadar cok izlenen dizilerin karsisinda yeni baslayan bir dizinin ayakta durabilecegini düsünebilir...?
dizinin basrol oyuncusunun saruhan hünel olmasimiydi acaba onlari bu sekilde düsündüren bilemiyorum..ama hala israrla bu günde yayinlamakta israr ettiler ve sonuc koca bir hüsran...buradan bangir bangir bagirdik...bu olamaz olmamali dedik burada düsüncelerimizi fikirlerimizi beyan ettik...bizler bunu bu kötü gidisati düsünebiliyorken onlarin ne düsündügünü akillarindan neler gectigini inanin cok merak ediyorum dogrusu...
ask dizisi dedik kaliteli güzel bir yapim dedik..sevdik bagrimiza bastik ama ne yazik ki buraya kadarmis..kendi uyguladiklari yanlisliklardan dolayi bir diziyi daha reitinge kurban ettiler ya helal olsun.....daha dün ölüm ciceklerinin 4.bölümünde final oldugunu görünce üzülmüs sonra bir an bizim dizinin akibetini düsünmüstüm...ama oda yolun yolcusuymusda bizim haberimiz yokmus..
tabiki bu kanal icin önemli degil ...bizler önemli degiliz..son derece normal gelip gecici bir durum bu onlar icin...
koy, yayinla olmadi yayindan kaldir mantigi burdada isledi maalesef.....
öyle ya nasil olsa bir yenisi gelir diye düsünüyorlar...tanitimlari yapilan fenomeni... rus ruleti yarismalari var deyip bunlara ümit baglayip, diger tarafta bu kaliteli dizileri kaale almayan bu zihniyeti siddetle kiniyorum..
arkadaslar bundan sonra benim icin dizi fasli bitmistir artik...büyük konusmucam ama bu saatten sonra yorumda yapmak hic icimden gelmiyor..
bu moralle ne sekilde diziyi izleyip yorumunu yazabilirsin ki..?..her an bugün olmadi yarin diye düsünmektense diziyi hic izlememek cok daha iyi benim icin....
ben kendilerini bundan sonra yarismalariyla bas basa birakiyorum ...
öyle ki yarismalar götürsün bu kanali...yayinlayacagin rus ruleti sayesinde bu sekilde kursunu kendi kafana sıktın star tv seni kutlarim...



Bu bir serçe hayranının yazdığı yazıdır kendisine çok teşekkür ediyoruz ve yorumlarınızı bekliyoruz

31 yorum:

Adsız dedi ki...

size katılıyorum hemde çok ve şunu açıkca söylüyorum eğer serçe kalkarsa bu kanlın hiç bir yayınını izlemiyeceğim yakınlarımada izlememelerini söyliyeceğim hiç bir emeğe saygısı olmayan bir kanala benimde saygım olmaz reytınğ ugruna dizilere son verilmemeli.

Adsız dedi ki...

sizi sonuna kadar destekliyorum serçe dizisi asla kaldırılamamlı reyting saçmalığınada kurban gitmemeli ben severek ve hayran olrak izliyorum ne olur yayından kalkmasın diyorum... gerçkten muhteşem bir dizi......gerçek aşkı sonuna kadar yansıtıyor... olmadı başka bir güne alsınlar reyting olmadı die yayından kaldırmak mı lazım....

Adsız dedi ki...

asla serçe kalkmasın tam filmlerden sıkılmaya başladğım anda serçe girdi tv ekranlarına o filmi izlemek için gece geç saatlere kadar uyumuyorum lütfen kaldırılmasın bana göre reyting rekorlarının düşük olamsı hem perşembe gününe denk gelmesi çünkü o saate kurtlar vadisi va r hem de saat 22.00 dan sonra başlaması seyreden büyükler işten yorgun argın geliyorlar bu nedenle seyredemiyorlar ancak herhangi bir gün saat 20.00 da başlarsa o film reyting erekorları kırar buna eminim... hem ayrıca da reytibgler yok diye film kalkması çok yanlış izlemeyenler için reytingler az oluyor peki ya izleyenler o filmi çoks evenler kimse bununnla ilgilenmiyor reytingler az diye film kaldırılırsa izleyenler ne olacak ....LÜTFEN DİZİ YAYINDAN KALDIRILMASIN YA DA BAŞKA BİR KANALA YADA SAATE GEÇİRİLSİN AMA LÜTFEN AKLRILMASIN BENCE BÜTÜN MESELE GÜN VE SAAT...

Adsız dedi ki...

kesinlikle yayından kaldırılmasını istemiyoruz hiçbir sanat değeri taşımayan dizi reyting kırıyor diye böyle etkiliyici bir dizinin kaldırılması büyük gaf olur diğer yorum yazan arkadaşlarla aynı kanıdayım.Hep aynı pencereden bakmayalım lütfen.

Adsız dedi ki...

eğer serçe dizisi kalkarsa tvde izliyecek adam gibi bir film kalmaz ve biz arkadaşlarla bütün gün okulda serçe'yi konuşuyoryz hatta bir daha ki bölümde neler olacağınıda ne olur film kalkmasın

Adsız dedi ki...

serçe dizisini lütfen kaldırmayın ben ve arkadaşlarım çok seviyoruz eğer serçe dizisi kalkarsa tv de adam gibi bir film kalmaz biz bütün gün okulda arkadşlarla serçe'yi konuşuyoruz hatta bir sonraki bölümüde hayal edip duruyoruz ne olur bitmesin ve saatle günüde değişmesin belki saatini 08.00 yapabilirsiniz.....

Adsız dedi ki...

bende sizi kutluyorum ve bu yazinizi star tv ye yollamanizi tavsiye ediyorum bende düsüncelerim sizin kadar güzel kaleme alabilseydim inanin bana bu yaziyi star tvye göndermistim ben aslinda kopyalayip ben yollicaktim yazinizi ama sonra dedim kendi kendime bana yakismaz size tavsiyem bu serce hayranlari icin yaparsaniz bunu cok seviniriz böyle bi yaziyi kim kaale almassa inanin bana ya türkcesinde sorun vardir ya duygu nedir bilmez benim türkcem bu arada bozuk ama yinede yazinizi anladim yani sizi kutluyorum cok güzel seyler yazmissiniz ama tabi ki anlayana !

Adsız dedi ki...

kaldırılmasını elbette istemiyoruz ama gidişatı belli bu kanalda bu saatte ve bu günde kalmaya devam ederse birkaç bölüme kalmaz kaldırılır.ve bubun herkes farkında.lütfen şu güzel diziyi başka bi güne alın.zaten hangi mantığa kurtlar vadisinin karşısına yeni bir dizi koymak sığarki.başkada söylencek bişey yok....

Adsız dedi ki...

kaldırılmasını elbette istemiyoruz ama gidişatı belli bu kanalda bu saatte ve bu günde kalmaya devam ederse birkaç bölüme kalmaz kaldırılır.ve bubun herkes farkında.lütfen şu güzel diziyi başka bi güne alın.zaten hangi mantığa kurtlar vadisinin karşısına yeni bir dizi koymak sığarki.başkada söylencek bişey yok....

Adsız dedi ki...

kesinlikle diziyi büyük bir hayranlıkla izliorum we kesinlikle kalkmasından yana değilim..mine we doğuyu cok yakıstırıyorum....buarda solemeden edemıycem dogu cok tatlısın be:)...dizinin hem ibret hemde gerçek yasamda olan seyleri yanssıtgını dusunuorum we bole bı askın kesınlıkle bır araya gelmesınden yanayım....

Adsız dedi ki...

serçe yayından kalkarsa kanalda yayınlanan hiç bir diziyi izlemiyeceğim.
bu kadar güzel bir dizi yayından kalkamaz

Adsız dedi ki...

sıze kesınlıkle katılıyorum ya tum turkıyede gelmıs gecmıs en buyuk rekor kıran bır dızının karsısına sız yenı baslamıs bır dızı koyuyorsunuz bu sızın televızyonculugunuz yazık gercekten cok yazık severek ızledıgımız bır dızının kaldırılması bızım bır hıc gıbı dusuncelerımızın hıce sayılmasıdır star tv yı sıdetle kınıyorum

Adsız dedi ki...

serçe kaldırılırsa çok üzülürüm geniş çevrem seve seve izliyoruz ayrıca bir daha kanalın hiçbir dizisini izlemem reyting neki ya ona göremi biz dizi seyredeceğiz bi kerede reytingsiz bir dizi izleyelim değil mi dizinin performansı ortada reyting olsa ne farkedecek. bence bu star tv izleyenleri için çok önemli lütfen dizi kaldırılmasın. ekranların böyle dizilere ihtiyacı var.mafya dizileride palavra biz serçeyi sonuna kadar izlemek istiyoruz burdan tüm yetkililere sesleniyoruz dizi ekranlardan kaldırılmasın...

Adsız dedi ki...

çok güzel bi dizi eğer serçe yayından kalkarsa bende kesnlikle birdaha star tvyi izlemiycem saçma sapan filmler rayting yapıyo böyle kaliteli diziler yayından kaldırılıyor bence raytinglerinin yükselmesi için günü değiştirilsin salı 10da yada cumartesi pazar olursa raytinglerin artıcağının inancındayım umarım bu yorumlarımızı star tv yetkilileri görüyodur SERÇE YAYINDAN KALKMASINN!!!

Adsız dedi ki...

sizlere katiliyorum serce dizisi asla kaldirilamalidir... reytingin düsük olma sebebi persembe günü olmasi ve gec saate baslamasi ...persembe günü kutlar vadisi oldugu icin reytingler düsük olabilir ama lütfen dizi cuma gününe gelsin ve erken baslasin inanin bana reyting patlamasi yasanabilir..bence bu güzel diziyi harcamayin

Adsız dedi ki...

Bencede serçe yayından kaldırılmasın çok güzel bi dizi reyting olayıda çok saçma ama ona rağmen bile evde 2 tane tv açık bırakıyom yakınlarımada sölüyom her dizi sevilmiyo ama ben kendi adıma çok sevdim bi yalancı yarim vardı düzgün dizi bide bu lütfen yayından kalkmasın

Adsız dedi ki...

bencede lütfen serçe dizisi yayından kalkmasın

Adsız dedi ki...

diziyi çok beğendim, insanın içini ısıtıyor. Lütfen kaldırmayın

Adsız dedi ki...

yaa dizi çook güsel çoook süper amaaaaaaa perşembe günü olması hiç güsel deil bütün diziler o gün hemde çok geç başlıyor başka bir güne alırsanız çok memnun oluruz...

Adsız dedi ki...

o gün o kadar çok dizi varki reytinginn olmaması doğal, ama bn çook severek izliorum herkesede tavsiye ediyorum ama işte başka günolsa keşke kaldırmak yerine gününü başka güne alsanız daha çıkar yol olur....

Adsız dedi ki...

Reytinlerin yükseldiğine çok sevindim.Böylesine güzel bir dizinin reytinleri bu kadarla sınırlı kalmamalı diye düşünüyorum.8. bölümünü merakla bekliyorum.Dizi çok süper,çok heyecanlı.Star tv'dende bu beklenirdi yani dizinin kaldırılmaması.Bir dizi bu kadar mı muhteşem olur ya. Başarılarınızın devamını diliyorum.

Adsız dedi ki...

ya dizi yayından kaldırılmasın ilk defa bir diziye bu kadar bağlandım dizi saarinin 20.00 olması herkes için uygun olur startv de ilk defa dizi izlemeye başlamıştım ve startv hakkındaki düşüncelerim yeni yeni değişmeye başlamıştı lütfen bu diziyi daha erken bir saate alın............

Adsız dedi ki...

ben tam bi dizikoliğim nerdeyse çoğu diziyi ezbere bilirim ama serçe başka bu diziyi çok seviyor asla kaçırmıyorum tabii daha erken bir saatae alınsa çok daha iyi olur ve diğerlerininde dediği gibi asla kaldırılmasın bu dizi

Adsız dedi ki...

serce dızısını coooook sevıyorum gozlerımı ekrandan ayıramıyorum mıneyle kac bolumde bende agladım cevremde ızlıyor.bu kadar ask kokan bıe dızı asla kaldırılmamalı dogunun babasına zaten bayılıyorum onun nasıhatlerı ıcımı ısıtıyorr eger serce kaldırılırsa bır daha asla star tv yı ızlemem..helal olsun yaa bole guzel bır dızıyı bıze kavusturdugunuz için.....

Adsız dedi ki...

Rica ediyorum şu reyting nedeniyle kaldırdığınız dizilerden biri de serçe olmasın. Bu kanalların tüm kanalların son derece yanlış bir uygulamasıdır. Gelen yorumlardan görüyor olmanız gerekir ki bu dizi izleniyor. Farklı bir günde yayınlamanızı istiyorum. Ya da başka bir kanala geçsin.

Adsız dedi ki...

diziyi en sonunda kaldırdılar yani nefret ediyorum stardan nefret star kadar iğrenç bi kanal görmedim berbat içine ettiler dizinin bu kadar salak aptal bi kanal olamaz yaaaaaa :@

Adsız dedi ki...

ben bir serçe hayranı olarak bu dizini kaldırılmmamasından yanayım.ben dün serçe dizisi başlamayınca yıkıldım üzüldüm.geçen haftayıdüşündüm.bu dizinin kaldırılması kötü olur eminimki bütün türkiye yani serçe severleri star tv yi seyretmez öfke duyar o kanala.bence de öyle çünkü o kanalda doğru düzgün bir dizi yok hep saçma sapan seyler iki aile dizisi dışında şimdi ise serçe dizisi konunca ben hiç kaçırmadım bu diziyi.yapmayın bitirmeyin dizimizi serçe severlerini mutlu edin bir kerecik.Ben dün şu saçma fenomen yarışmasına baktım o kadar saçma bir yarışma ki yani o yarışma yüzünden güzelim serçemiz gitti.Herkese sesleniyorum lütfen birseyler yapalım bitmesin güzelim dizimiz eğer biterse çok üzülürüm.Eğer dizinin kaldılıp kaldırılmadığı hakkında herhangi bir sey öğrenirseniz lütfen msj yollayın rica ediyorum kaldırılmadıysa da günün ve saatini ya da kanalını muhakkak bildirin serçe severleri sizin arkanızdayım el birliğiyle dizimizin kaldırılmasına izin vermeyelim hepinize sevgiler....

Adsız dedi ki...

slmn bende serceyı cok sewenlerdenım dızıde mıne oldu gıbı amna o olurse dızı bıter nede olsa bas karakter ama 9.bölüm dun wızyonda yoktu nedenını chok mrk edıorum lutfn : s.yildiz96@windowslive.com'a atabılırsınız

Adsız dedi ki...

serçe bitmesin çok güzel bir dizi aşkı anlıyoruz serçe kaldırılamamlı reyting saçmalığınada kurban gitmemeli ben severek ve hayran olarak izliyorum saat kaçolursa oısun isterse 3cuda çıksın ben amarıkada izliyorum serçe lütfen kalmasın onun yarına yarışma bitsin ama serçe bitmasin saruhan hünel çok seviyorum başak parlak ve saruhan başak birbirlerine çok amaçok yakışıyorlar keşka evli olsalar geçek hayata saruhan herşeye layık dizi

Adsız dedi ki...

bizi duyan yok boşa çabamızısrar ettikçe haber alamıyoruz dedikodu kazanı gibi herkes bişey söylüyor bilgi veren yok star izlemiyorum base yapımada kızgınım aslında ama showtv deyayınlanacak galiba çünkü bütün yayın akışları değişmiş

Adsız dedi ki...

serçe dizisi kalkmasın yaaa biz o dizinin bas hayranlarıyız o dizi kalkarsa starın bir anlamı kalmaz