20 Nisan 2008 Pazar

Serçe ratingleri

İLK 100 PROGRAM /HEDEF KITLE : AB
17 NİSAN 2008 PERŞEMBE

NO PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 KURTLAR VADISI PUSU [NET] SHOW 15,50 37,90
2 KAVAK YELLERI [NET] KAND 8,80 22,00
3 ANNEM [NET] KAND 8,20 22,50
4 KURTLAR VADISI PUSU (OZET) [NET] SHOW 7,40 18,70
5 SINAN CETIN''LE FENOMEN [NET] STAR 5,40 13,30
6 UGUR DUNDAR''LA STAR HABER [NET] STAR 4,80 18,30
7 KANAL D ANA HABER BULTENI [NET] KAND 4,60 17,90
8 SHOW TV ANA HABER BULTENI [NET] SHOW 4,50 17,30
9 PARMAKLIKLAR ARDINDA [NET] ATV 4,50 12,30
10 SPOR SAYFASI SHOW 3,40 10,70

51 SERCE [NET] STAR 1,10 4,70

İLK 100 PROGRAM / HEDEF KITLE : TOTAL
17 NİSAN 2008 PERŞEMBE

NO PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 KURTLAR VADISI PUSU [NET] SHOW 15,40 38,30
2 TEK TURKIYE [NET] STV 8,30 21,30
3 KAVAK YELLERI [NET] KAND 8,30 19,80
4 ANNEM [NET] KAND 6,50 18,60
5 KURTLAR VADISI PUSU (OZET) [NET] SHOW 6,50 15,60
6 BEZ BEBEK [NET] FOX 5,20 12,10
7 SHOW TV ANA HABER BULTENI [NET] SHOW 4,50 16,70
8 KANAL D ANA HABER BULTENI [NET] KAND 4,40 16,60
9 PARMAKLIKLAR ARDINDA [NET] ATV 4,20 11,60
10 UGUR DUNDAR''LA STAR HABER [NET] STAR 3,80 14,20

33 SERCE [NET] STAR 1,50 6,80



Ratingler bu vaziyatte ilk 20 bile giremiyoruz ve sanırım ya dizi bitti ya da önümüzdeki son bölüm

DİZİMİZ BİTMESİN !!!!!
Alo Star Hattı: 0 (212) 478 07 87

ALO STAR HATTINI ARAYARAK SERÇE İÇİN STAR'A TELEFON AÇALIM
DİZİMİZİ UYGUN BİR GÜN VE UYGUN BİR SAATE KOYSUNLAR

HAYDİ SERÇE HAYRANLARI DİZİMİZE SAHİP ÇIKALIM !!!!!!

22 yorum:

Adsız dedi ki...

yha serçe dizisini severek izliyorum ama başka güne alsanız daha çok izlenicek dizi çünkü herkez perşembe günü kurtlar vadisine kilitlenmiş durumda herkez onu seyredio bu yüzden basşka güne alın saatini değiştirin lütfen yoksa dizi yayından kalkıcak ben bu diziyi çok seviyorum gerçek aşkı anlatıyo yaşıyamayanlar da artık aşkı öğreniyolar lütfen birşeyler yapın

Adsız dedi ki...

diziye bayılıyorum çok seviyorum bitmesin serçeee

Adsız dedi ki...

serçe bitmesin yaaa süper bi dizi.... ama perşembe günü olmasın salı filan olsun bayılıyorum bu diziye ya bitmesin.....offffffffffffffff:( ayrıca 8 de baslasın

Adsız dedi ki...

ya serçe filimi bitmesinn:(:( ama perşembe olmasınn cuma günü çok gzldi nie perşembeye alındıki:(bide 8 de olsun:)

Adsız dedi ki...

serçe dizisini çok seviyorum.doguyada bayılıyorum ama cuma gününe alınsa daha iyi olur.serçe dizisi kesinlikle bitmesin asla.......

Adsız dedi ki...

diziyi çok seviyorum ama lütfen cuma gününe alın fazla izleyemiyorum serçeyi perşembe günleri

Adsız dedi ki...

serçeyi çok seviyorum ama lütfen cuma gününe alınsın bu gidişle izleyemiyicem

Adsız dedi ki...

selam ben saudi arabistandan ismail serce dizisini cok seviyorum ama gunun degistirseniz daha cook iyi olcak cunku ben bircok diziyi izledim ama beni bu dizi kadar askta hicbir dizi baglamadi cok seviyorum diziyi ve inanki dizininyayindan kalkmasini istemiyorum lutfen serceyi yayindan cikarmayin saygilarimla riyad k s a

Adsız dedi ki...

dizi cuma ya alınsın diyenlere katılıyorum. eğer alınmassa rating canavarı dizimizi bitirecek. yetkililer duyun sesimizi

senem dedi ki...

serçe bitmesin lütfen.severek izliyoruz.perşembeleri iple çekiyoruz.lütfen yayında kalkmasın.

eylül dedi ki...

gerçekten dizi çok güzel ama yanlış zamanda ve tarih olarak yanlış ona uygun bir zman belirleyin insanların keşfetmesi için zman verin hemen bitirmeyin flimi her güzel filmler başlayıp bitiyor böyle olmasın o kaar çok film varki buda onlar kadar güzel sadece zman yanlış saati yanlışi ne olur filmi bitirmeyim çok begenerek izliyorum devamını istiyorum

Adsız dedi ki...

ben bayılıyom bu diziye ya bitmesin
bence reytiglerin az olmasının sebebi geç vakitte olması
bitmesin ne olur

Adsız dedi ki...

dizi cuma günüydü ve reytingleri düşüktü cumaya alınmasın sıla ve asi var kesinlikle izlenmez bence perşembe 8 e yada cumartesi veya pazara alınsın lütfenn!!

Adsız dedi ki...

ltf. serce cok güzel bir dizi bitmesin

Adsız dedi ki...

bencede izi çok güzel özellikle birbirlerşine bakmalari ama bi sorun var dizi çok geç ve yanlış bi dizinin karşısıında lütfen bunlar dikkate alinsin.. kendi kendimize yorum yazmayalım burda yanı .. ya saruhan ne bakıyo ama olamaz böle bişiy:) ebrar diyor kı.

Adsız dedi ki...

serçe dizisi bitmesin çok güzel bir dizii ama saatini biras erkene alsınlarr bitmesinn serçee ooffffff

mine dedi ki...

yharika bir dizi ama lütfen gün degiştirin deyip durmayın bu diziyi ben de begenerek izliyorum ama gün degiştirin dediniz perşembeye alındı şiömdi yine cumaya alın deyip durmayın insanlar bu dizi sürekli gün degiştiriyo bu dizi izlenmez deyip bakmıyolar bence daha fazla ustune gitmeyin ve bol bol izleyin reytingler artsın

Ay$€ dedi ki...

ya bu dizi süper bitmesin ayrıca doğu çok karizmasınnn mineylede çok yakışıyosunnn

Adsız dedi ki...

bende mine arkadaşıma katılıyorum.diziyi bol bol izleyelim.internetten bol bol yorum atalım.özelliklede STAR TV'YE ÜYE OLUP SERÇE DİZİSİNE YORUM BIRAKALIM.HAYDİ SERÇEFUNLARI.

Adsız dedi ki...

bitmesin dizi ya cok seviyorum bence buna hakkiniz yok yani diziyi bitirmeniz cok güzel bir dizi bunun kiymetine bilemeyenlerde kendi zorunlari lütfennnn bitirmeyinnnn

Adsız dedi ki...

dizi bence cumartesi günü saat 20.30 a alınsıın

Adsız dedi ki...

ya neden bitti bu dizi lüften bitmesin geri istiyoruz serçe dizisini yetkilliler böyle başka bi dizi yokkkkkkkkkkkkkkk geri verin dizimiziiiiiiiiiiiii