25 Mart 2008 Salı

Serçe 3.bölüm özeti

3. Bölüm Özeti

Doğu, Mine’ye duyduğu aşk yüzünden hayatında ilk kez ailesine karşı gelmeyi dahi göze alır ve babasına Pervin ile evlenemeyeceğini söyler. Ancak Muhsin Bey’in tavrı serttir ve Doğu’ya bu evlilikten vazgeçerek ailesinin şerefini çiğneyemeyeceğini belirtir. Mine’yi Doğu’dan ve Doğu’nun ait olduğu dünyadan uzak tutmak isteyen Semiha Hanım ise torununu Paris’e gönderme hazırlıkları içindedir. Nadir ve Maide’nin muhalefetine rağmen, Mine’nin Paris’e gönderilmesi için tüm işlemleri başlatmış, hatta seyahat gününü dahi belirlemiştir. Bu arada Gülşen Hanım, Pervin’in başına gelenleri öğrenmiş ve çılgına dönmüştür. Bir yandan Tarık’tan yaptıklarının hesabını sorarken, öte yandan da olayın duyulmaması için Pervin’e baskı yapar.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

ahmet 3.bölümün videoları siteye koycan değil mi? ne olur ne olmaz belki izleyemezsem burdan izleriz kardeşim.okey mi? bu yazdıklarımıda yayınla ahmet.

Adsız dedi ki...

ya bence çok süper bi bölüme benziyo.. inş reytingler iyi olurda yayındna kaldırılmaz (:
saruhan hüneLe aşıgım!!!

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar kimse sesimizi duymuyomu perşembe akşamı kurtlar vaisi olduğu için kimse serçeyi izlemez ben tabiki serçeyi izliycem fakat reytingler çok düşük olcağı için yayından kaldırılcak diğer güzel diziler gibi yani....... lütfen birileri bişeyler yapsın perşembe olasın serçe başka bi güne alın....

Adsız dedi ki...

serce dizi 3. bölümü cok guzel benzıyo .inş reytınler ıyı olur.ve serce dizi kaldırlmaz.. saruhan ve basak cok guzel rolü oynuyo ve tam kadro uyum sagladı....

Adsız dedi ki...

serçe dizisi çok güzel ve hoş ama bazı insan ların babaları izletmiyo ondan internette de yayınlansın

Adsız dedi ki...

yaben saruanı(doğu) çok sevıyrm ya çok çekıcı bır kısı dzılerını zek ileızlıyorum cuma gunu olması iyidı ama olsun her trlu seyrederım geç olsun olmasın :d

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi devamlrını diliyorum doguda çok yakışıklı çok ii bir tercih yapmışsınız

Adsız dedi ki...

COKKKKKKKKKKKKK GÜZEL BIR DIZI YAAAAAAAAAAA

Adsız dedi ki...

bir arkadaşımızın dediği gibi bazı arkadaşların babaları izletmiyor dediğim habere bakıyorlar çok geç saattte olması o yüzden sakıncalı. keşke 20:00 da olsa neyse bugün akşam başlıyor 2 saat sonra ahmet 3. bölümü siteye koy kardeşim ne olur ne olmaz okey mi?

Adsız dedi ki...

Bu dizi sakın ama sakın reyting kurbanı olmasın. 3 bölümdür ağlıyorum büyülü bir aşk herkes yaşamak ister emanet muhteşem muhteşemmmmm

Adsız dedi ki...

NEFES KESİCİ BİR BÖLÜM İZLEDİK.BU KADAR İNANDIRICI NASIL OYNUYORLAR İNANAMIYORUM.HERKES ÇOK BAŞARILI.HELE MÜZİĞİ SÜPER OLMUŞ.ÇOK ETKİLEYİCİ.SERÇE HİT OLMAYA ADAY BİR DİZİ. SIK SIK TEKRARLARINI VEREREK YENİ BAĞIMLILAR YARATIRLARSA KURTLAR VADİSİNİ BİLE GEÇER.KADINLAR DİZİLERE DAHA MERAKLI HELEDE KONUSU AŞKSA.

Adsız dedi ki...

serçe dizisi harika hele müziğine bayılıyorum ayrıca bu dizi hiç bitmesin(sibel)

Adsız dedi ki...

serçe dizisi harika hele müziğine bayılıyorum ayrıca bu dizi hiç bitmesin(sibel)

Adsız dedi ki...

dün serce dizi nefes kesıci bir bölüm izledık ve cok guzeldı reytınler iyi aldık inş. daha ilerde yuksetıler. bıde muzıgın cok guzel soyluyo.....

Adsız dedi ki...

iyiydi yalnız dizide bişey eksik.bulamadım bitürlü.sanırım doğunun bakışları ve serçe derkenki ses tonu rahatsız edici.mine olağanüstü aşık bakıyor ama doğu dediğim gibi.sadece bakıyor.aşk hissetmiyorum.saruhan hünel tilki ekrem gibi bakıyor kıza bence.

Adsız dedi ki...

ya o kadar mutluyum kı reytıngler arttı 16.oolmus turkıye de ıns ılk 10 a gırer ıns kaldırılmaz bu dızı

sare dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir dizi.sizleri hayranlıkla izliyorum.serçeyle doğuya bitiyorum onlar muhteşem zaten.sadece serçenin babannesi ve doğunun abisi yüzünden doğuyla serçe nişanlanmıyorlar.inşlh ilerki bölümlerinde nişanlanırlar sabırsızlıkla beklıyorum.

Adsız dedi ki...

ben bayılıyorum bu doğuya,sırf onun için değil tabi kız da güzel şarkıyıda tam bulmuşlar konusuda aşk daha ne olsun .Saruhan seni çooooooooookkkk seviyorum geç çıkıyor biraz ama olsun ben yinede izliyorum