1 Mart 2008 Cumartesi

Fragman resimleri serçe resimleri



20 yorum:

Adsız dedi ki...

serçe dizisi çok güzel çok sevdim ama saruhan hünele aşığım onu çoook seviyorum

Adsız dedi ki...

saruhan hünel seni çooooooook seviyorum aşığım sana

Adsız dedi ki...

1234567890çooooooooooook güzel bir aşk hikayesi inanıyorumki birleşecekler çünkü birbirlerini çok seviyorlar

Adsız dedi ki...

ben trabzondan ELİF diziye hayran kaldım cok guzel ve birbirlerine cok yakışıyolar doğu ve mine inşallh mutlu olurlar. ayrıca saruhan beyin bır hayranıyım basarılar dılerım

çılgınprenses ve cazy dedi ki...

heeee bide dogu süper öptü mineyi

Tuba ÇELİK dedi ki...

SARUHAN HÜNEL'i kaybolan yıllar dizisinden tanıyorum ve oyunculuğunu cok beğeniyorum bize kaybolan yılları aratmayacak güzellikte bi dizi ile döndüğü için çok mersi iyi akşamlar

Adsız dedi ki...

çooooooooooook gusel onun yusunden biricik dizim hatırla sevgili yi izlemiorummm

Adsız dedi ki...

Bence bu seneye damgasını vuracak tek dizi diyorum.Oyuncu kadrosuyla olsun,konusuyla olsun kaliteli bir dizi dedikleri işte bu dizidir.Ve bu dizinin yayından kaldırılması dizi sektöründe büyük bir kayıptıt.

Adsız dedi ki...

dizi çok güzel ama neden perşembeye aldılar bence fazla izlen neden derseniz kurtlar vadisi var onun yüzünden bende izledigim sebebi saruhan hünel hayranıyım onun için izliyom adama resmen aşık oldum

Adsız dedi ki...

ben istanbuldan ela diziyi çok beyendim izlemeden uyuyamıyorum mine çok güzel gerçek hayattada doğu ile evlenmeli birbirlerine çok yakışıyorlar

Adsız dedi ki...

benim tek sevdiğim dizidir serçe her bölümünü izliyorum ayrıca kaçırcam diye reklam aralarını bile izliyorum

Adsız dedi ki...

minenin yani başak parlağın hastasıyım bu akşamki bölümünü izlicem hatta inanmicaksınız ama bazı anlarına ağlıyorum benim çok sevdiğim bir arkadaşım var geç başladığı için ailesi izin vermiyomuş izlemesine ben anlatıyorum

Adsız dedi ki...

başak parlak SeNi ÇoK sEvİyOrUm ama doğuya bazen kızıyorum çünkü birinci planda ailesi geliyo

benassi_alp dedi ki...

serçe dizisini çok seviyorum iyki varsın hafta sonu olmaması çok güzel yoksa izleyemem hafta sonu gece çalışıyorum çünkü ben başka bi diziye hiç böyle baglandıgımı bilmiyordum iyki baglanmışım :D

Adsız dedi ki...

çokkkkkkkkkkkkkkkkkk güsel bir dizi tebrikler ne olur bitmesin

Adsız dedi ki...

ben ezgi serçe bittiği için çok üzülüyorum 7 ye gidiyorum sabah erken kalkıcağımı bile unutup izledim ne olur tekrar başlasın

Adsız dedi ki...

alıcağın olsun n..... benden m... almanın ne demek olduğunu sana sorcam bir gölge gibi peşindeyim

Adsız dedi ki...

stra tv bu diziye sahıp cıkamadıya yazıklar olsun bide izleyicilerle dalga gecercesine hangi kanalda yayınlansın diye bi anket yapmışsıznız istemez artık eski agız tadıyla izlenecek bir dizi deil.çok mersi kalsınnnnn

Adsız dedi ki...

çoooookkkk ğüüüzel bir site tebrik ederim 2 tane resimi ne diye kodunuz be arkadaşlar

Adsız dedi ki...

boook gibi bir dizi yaaaa daha igrencini gormedim serce denilen o aptal kizda cok cirkin