19 Mart 2008 Çarşamba

Serçe aşk ve evliliğini bitirdi

Dizinin yapımcısı ve senaristi Sergin Akyaz - ki başrol oyuncusu Saruhan Hünel’in eşidir -, yönetmeni Tunç Davut, başrol oyuncuları ise Saruhan Hünel ile Başak Parlak...
Hikâye de, bu dört kişi arasında geçiyor...
Olayı önce “Serçe”nin başrol oyuncusu Saruhan Hünel cephesinden anlatayım.
Saruhan Hünel, dizinin senaristi ve yapımcısı olan eşi Sergin Akyaz’dan boşanmak için mahkemeye başvurdu.
Saruhan Hünel, avukatı aracılığıyla mahkemeye verdiği dilekçede boşanmak için bir dizi ilginç gerekçe sıraladı. Neler mi? İşte o ilginç ayrıntılar:
“Lenf kanseri ve şeker hastalığı döneminde sürekli yanında olduğum, bir dakika bile yanından ayrılmadığım eşim iyileşince aşırı kıskanç oldu. Bu yüzden önce evi terk etti, sonra evin kapı kilidini değiştirdi. Ayrıca dizinin yönetmeni Tunç Davut’un evinde bir gün geçirip beni aldattı. Ayrıca ofiste dövüldüm.”
Bu madalyonun bir yüzü...
Gelelim madalyonun öbür yüzüne...
Bu da işin Sergin Akyaz cephesi...
Eşinin gece yarıları biriyle sürekli mesajlaştığını fark eden Akyaz, fırsat bulunca Saruhan Hünel’in cep telefonunu kontrolden geçirir. Akyaz, eşinin telefon rehberinde “Başak Çiçekçilik” adına kayıtlı numarayla sürekli mesajlaştığını saptayınca o numarayı arar.
“Başak Çiçekçilik” dizinin kadın başrol oyuncusu Başak Parlak çıkar.
Akyaz, Parlak’ı karşısına alıp bunun hesabını sorar.
Saruhan Hünel’in bu hafta Milliyet Televizyon’da yayımlanan söyleşisinde “O, geleceğin Hülya Avşar’ı olacak” dediği Başak Parlak, bunun tek taraflı bir aşk olduğunu iddia eder.
Bu olaydan sonra eşiyle tartışan Sergin Akyaz, soluğu dizinin yönetmeni Tunç Davut’un evinde alır.
Akyaz, içip içip “Serçe”nin yönetmenine içini döker.
Tunç Davut, “Bu kafayla eve gidersen kavga edersiniz” deyip Akyaz’ı o gece evinde misafir eder.
Eşinin geceyi yönetmenin evinde geçirmesini içine sindiremeyen Hünel’le Tunç Davut, ofiste birbirine girer. Hünel, ofiste dövüldüğü, yönetmen Davut ise Hünel’in kendisine bıçak çektiği iddiasında.
Şimdi eğri oturup doğru konuşmak gerekirse bu olay, dizilerin hayal ürünü senaryolarından daha ilginç değil mi? Aşk, ihanet, intikam, aksiyon, entrika ne ararsan var...

(alice-milliyet)

12 yorum:

Adsız dedi ki...

olamaz yaa
serçe neden yok yaaaa,ben çok üzüldüm ama bu haksızlık saruhanı karısı kıskanıyorsa idi ozaman kendi başrolde oynasaydı bizim suçumuz neydi.serçe son dönemlerde izlediğim en etkileyici aşk dizisiydi gerçekten çok beğenildi herkes tarafından devamını istiyoruz star tv sana sesleniyorummmmmmmmmm....dizimizi geri istiyorummm

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR SERÇE PERŞENBE GÜNÜ 22.00 ALINMIŞ MÜJDEEEEEE

Adsız dedi ki...

ewt dizimizi geri istiyoruz ne olur diziyi yayından kaldırmayın
lütfen eyer kaldırmasanı iminim ki bu dizi çooook büyük imzalar atacak we rekorlar kıracak birkezda diyorum lütfennnnnnnn nolurrrrrr dizimizi kaldırmayınnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ben azeriyim .bu diziyi ilk bakisdan cok sevdim.zaten saruhan hunele bayiliyorum.eger dizi yayindan kalkarsa cok uzuluruz.nolur kalkmasin/ilgililere sesleniyorum

Adsız dedi ki...

son zamanlarda izlediğim en etkileyici aşk dizisi kaldırmayın lütfen ya.zaten hep böyle güzel yapımlar kavgalar yada başka saçma sebeplerden kaldırılıyor yada yarım kalıyor. bu güzel yapımda bunun yüzünden bitmesin lütfen.

Adsız dedi ki...

ne olur dizimiz oynasın lutfen

Adsız dedi ki...

ohh iyi olmuş kusura bakmayın yapımcım ama başak parlak daha çok yakışıyo saruhan hünel e he bu arada fazla kıskançlığın sonu budur nese ben üzülmedim bu ayrılığa serçeyi çok seviyorum bu diziye beyıldım doğu ve mine tam bi şkı hissettiriyor sanki gerçekmiş gibi insanı etkisi altına alıyor ben çok sevdim herkesin izlemesini tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

ya lütfen serçeyi perşembeye almayın cuma olsun izleyemıyoruz çünkü öğrenciyiz öğrencileride düşünün lütfennnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

lutfen saruhanı gormek ıstıyorum dızımızı kaldırmayın son zamanlarda izledigim tek ask dizisi lutfen kaldırmayın lutfen...

Adsız dedi ki...

düzü süper ama cuma günü daha iyiydii perşembe gününden hariç bütün günler olabilir

aliş dedi ki...

dizi çok güzel ancak doğu pervinle sakın evlenmesin serçeye olan aşkının inandırıcılığı kalmaz

aliş dedi ki...

izlediğim en romantik dizi kaybolan yıllarda öyleydi bütün öğrencilerime söyledim perşembe gecesi herkes serçeyi izleyecek diziyi yayından kaldırmayın