12 Şubat 2008 Salı

Serçe dizisi resimleri ( Yeni ve Büyük)

RESİMLERİ BÜYÜTMEK İÇİN
RESİMLERİN ÜSTÜNE TIKLAYIN





http://resim.webforumweb.com//resimler/aeb8e48bf70f0d9c4becca876725a8ac.jpg



"http://resim.webforumweb.com//resimler/cd330c4fe071198a40a487387403c39b.jpg" grafik dosyası hatalı olduğu için gösterilemiyor.





"http://resim.webforumweb.com//resimler/ebb9c24c1b1036e1c6f83d5f6c8f2f4a.jpg" grafik dosyası hatalı olduğu için gösterilemiyor.






RESİMLER KALİTELİ VE GÜZEL SİZİNDE
YORUMLARINIZI ALAYIM
.

 

65 yorum:

GAMZE dedi ki...

serçe dizisi bence çok güzel bi dizi olcak zaten esmeri çok seviyorum inşallah başağada alışırız iyiki böyle bi dizi yapmışsınız

Adsız dedi ki...

serçe güzel bi dizi olacaga benziyor ama bnce kaybolan yıllar gibi olmayacak ezo ya ve esmer e o kadar cok alıstıkkı basak bnce ezonun yerini dolduramaz ve saruhan hünel i çoook sewiyorum en sewdiim 3 erkek oyuncu arasnda ilk sırada..ama yinede nolursa olsun esmer i yine tv de görmek harika olacak:)

Adsız dedi ki...

serce dizisi cok güsel olacaga benziyor.ama yinede esmerin yanında keske ezo olsaydı.yine ezo ve esmer süper olurduuu..tek kelimeyle bnce basak kesnlkle ezo nun yerini tutamaz.ama yinede saruhan hünel herhangi bi dizide görmek harika.saruhan hüneli cook sewiyorum.en sewdiim 3 oyuncu arasında ilk sırada..ama keskeeeee kaybolan yıllar dewam etseydi..

Adsız dedi ki...

serce dizisi cok güsel olacıga benziyor.ama yinede esmerin yanında keske ezo olsaydı.yine ezo ve esmer süper olurduuu..tek kelimeyle bnce basak kesnlkle ezo nun yerini tutamaz.ama yinede saruhan hünel herhangi bi dizide görmek harika.saruhan hüneli cook sewiyorum.en sewdiim 3 oyuncu arasında ilk sırada..ama keskeeeee kaybolan yıllar dewam etseydi..

Adsız dedi ki...

serce dizisi cok güsel olacıga benziyor.ama yinede esmerin yanında keske ezo olsaydı.yine ezo ve esmer süper olurduuu..tek kelimeyle bnce basak kesnlkle ezo nun yerini tutamaz.ama yinede saruhan hünel herhangi bi dizide görmek harika.saruhan hüneli cook sewiyorum.en sewdiim 3 oyuncu arasında ilk sırada..ama keskeeeee kaybolan yıllar dewam etseydi..

aysuun dedi ki...

serçe süper bi dizi olacak bu kesin .çünkü orda saruhan abi war onu tahminiden de çok sewiyorum onu çok özlemiştim zten iyi oldu ONU çoookSEWİYORUM

ela dedi ki...

slm ben ela serçe dizisini izlrdim çok güzeldi bayıldım hele ikisi çok yakışmışlar çok beğendim...bayyyyyyyy

Adsız dedi ki...

SEVİM
bence süper bir dizi olmuş ben daha bunu ilk bölümde anladım çünkü başrollerde saruhan hüğnel varsa o dizi zaten muhteşemdir. onun oynadıgı tüm diziler süper ama keşke gene başrollerde esmer ve ezo oynasaydı onlar daha çok yakışıyolar ama dogu ile mine de yakışmış başarılarınızın devamını dilerim

Adsız dedi ki...

bnce tam bir aşk hikayesi saruhan hünel çok karizmatik biri başak parlakta çok güzel birbirlerine okadar yakışıyolarki dizinni ailecek müftelası olduk başarılarının devamını diliyorum ve burda bikezdaha saruhan hünelin çok karizmatik yakışıklı birisi oldunu dile getrmek istiyorum

Adsız dedi ki...

serce diziside basak parlak gitsin.

Adsız dedi ki...

yaaa serce perşembeye alınmışş offfffffff yaa o kadar bekledimm yaa dizi süperr olmuşşş emeği gecen herkesin eline sağlık buu dizi yankılanacak herkesin dilinde olacakkkkk hele birde dizi müğine bittimmm yaaa offff perşembeyi beklicm şimdiiii offff yeni bölüm manyak olmuşşşşşş:Dhele saruhan hünel yokmuu bitiyorum yaaa:D

Adsız dedi ki...

çok harika bir fil bu ya aşka gerçekten doyamıyoruz saruhan hünele aşığıııım bu kadar yakışıklı olunmaz ya çok yakışıklııııı saruhan hünel başak parlakla çok yakışıyolar dizide harika bi dizi tüm kanallardaki dizilerin en güzeli bu bundna başka anlamlı ve güzel bir film yok garanti veriyorum

Adsız dedi ki...

Serçe dizisi çok güzel olmuş.zeten esmerin bir numaralı hayranlarındanım.esmerin bu diziside harika olmuş,ama kaybolan yıllar daha güzeldi hiç kaçırmadan izliyorum.

Adsız dedi ki...

benim adım sevil keşke biride beni böyle sevse çok güzel bir aşk dizi yi izlerken çok heycanlanıyorum...

duyguu dedi ki...

BASAK TUTAMAZ EZONUN YERINI...
_SON GUNLERDE OKUDUGUMUZ SARUHAN-SERGIN ILISKISININ BOZULDUGU YALANDIR UMARIM CUNKU SAHSEN BEN SARUHANIN HASTASIYIM BAKSILAR FLAN TMM HERKEZ ISTER SARUHAN ONLARIN OLSUN AMA SARUHAN EWLI ARICA GECENLERDE DERGIDE OKUDUM IDDEA ETMIS SERCE DAHA GUZEL OLMUSSTA YURURMUS EN GUZEL ASK SEYIMIZ CART CURT AKILLARDA ?İŞSARETI BIRAKTI WALLA BASAK KAC YASINDA SARUHAN KAC YASINDA YUHH!!!TAMAM SERGIN HANIMDA HIC CIKIP GOZUKMUYOR EL ELE GORSUN TMM DIYELIM MEDYADAN UZAKTASINIZ AMA YINEDE BI SEKILDE GUNDEMDE OLUYOSUNUZ MESELA SARUHANIN BASAGA ASIK OLMASI!!! EGER BU GERCEKSE WE YALAN KONUSUNDA ACIKLAMA YAPILMASA BEN WE BNM GBI BIRCOK INSAN BIRDAHA SARUHANIN YAPTIGI HICBISEYI IZLEMEZZ
*****UNUTMASIN KIMSE ***SARUHAN EWLII WE EMINIM BOLE BISI WARSADA GECICI BIR HEWES EN AZINDAN bole dusunuyorumm GERCEK HAYATTA GERI DONER..AYRICA ARKLAR BASKA PARLAGI YESIM BUBERLE KIYASLAMAYIN ODA KUCUCUK BI COCUK:):)YESIM BUBER ISE OLGUN DENEYIMLI WE SADECE WE SADECE ISINE BAKIYOO SENI SEVIYORUZZ YESIM BUBER WE SARUHAN HUNEL BASAK COK BASIT KALMIS KUSURA BKMDA MAKYAJ BILE YARAMAMIS KIZA ODA KUCUK BEN HASTASIYIM AMA 4BOLUMUNU IZLEMEYI DUSUNMUYORUM CUNKU YAN YANAYKEN BILE COK KOMIKLER

esra dedi ki...

serce dizisini cikartan'a cok tesekur ederim bu guzel hikayeyi izledigimiz icin helede oyuncular cok yakisti!!!doguyu cok seviyorum onun dizilerini hic kacirmiyorum dogu iinsallah serceye evlenir cunku birbirine cok yakisiyor..kalbini dinlesin hata yamasin!!cok yakisikli doguuuuu

Adsız dedi ki...

bence serçe dizisi çok güzel bir dizi çünkü mine ve doğu'nun aşları çok güzel ama bence doğu mine ile evlensin çünkü birbirlerine çok yakısıyolar ve dizinin devamı gelirse dizinin tutulcağına inanıyorm

ceren dedi ki...

bence serçe dizisi çok güzel ve tabiki mine ve doğu'nun asklarıda bence dizi tutulcek ve dizinin ttulceğıne inanıyorum

Adsız dedi ki...

çok süper bi dizi.bence birbirlerine çoooook ama çooook yakişiyolar.hele saruhan hünele bitiyorum. çooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk yakışıklı yaaa...başak dersende ona keza çok güzel bi bayan.inş. birbirlerine kavuşurlar diziyi izlemeye devam edicem ama artık kavuşsunlar yaaa çünkü çok acı çekiyolar ve ben buna bi dizi olsa bile çok üzülüyorum.neyse bu kadar yeterli dizideki bütün arkadaşlara başarılar...

Adsız dedi ki...

DOGU VE SERÇE O DİZİYE ÇOK YAKIŞMIŞ ZATEN ONLAR OLMASA DİZİNİN ANLAMI OLMAZ DERYA VE SUZAN

Adsız dedi ki...

duydunuzmu doğu ve mine 6. bölümde gizlice evleniyorlar doğu ölmüyo yani. sadece yaralanıyoo..

Adsız dedi ki...

merhaba serce dızısı cok guzel super bır dızı bıde hafta sonu tekrarını yayınlayabılırmısınız

Adsız dedi ki...

ben ay ışığı serçe dizisini çok beğeniyorum ama en çok saruhan hüneli beğeniyorum onun bakışlarına da hayranım birgün karşılaşmak çok isterimdizide de başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

serce dizisi süper..hiç kacırmadan izliorum hatta özetlerini bile bıkmadan izliyorum.dogu ile mine süper bi ikili.cok yakısıyolar bence.insanın izledikce asık olası geliyo.böle bi aşk filmlerde oluyo ztn bi tek.bırakında doya doya izleyelim...herkesin emegine saglık.cok tşk ederim.buarada saruhan huneli cok seviyorum..:):)

Adsız dedi ki...

serçe dizisi cooookkk güzel ayrıca saruhan ve başakta cok yakısıo nıe bole sacma sapan yorumlar yazıo arkadaslar anlamıyorum bence dizi süper uzun da surer umarım ahhhh ahhh keske saruhan benım olsa ama nerdeeee :) nese ayrıca dızıden once fenomen dıe sacma sapan bı program var yalvarıyorum kaldırın ya sercenın 7. bolumunu seyredemedım onun yuzunden uykuya dalmısım dedıgım gıbı lutfen o programı kaldırın yanı sınırden tv içine gırıp sinan cetini boğasım gelıo neyse sıze basarılar saruhan senı kocaman opuyorum ayrıca kıskananlar catlasın basak cok guzel ve de cok yakısıolar....

liseli dedi ki...

bence saruhan hünelinde dediği gibi bu dizi bu yaza damgasını vuracak ben şimdiden dizinin manyağı oldum harika ve günümüzde olması zor bir aşk yaşıyorlar bence saruhan hünel ve başak parlak diziye çok yakışıyorlar TEBRİKLER...!

Adsız dedi ki...

serce süper bir dizi hep böle devam etsin.saruhan hünel ve basak parlak cok yakısmıslar ama mine askını biraz daha göstermeli.bu arada serce cuma günleri cıksa daha iyi olcak.ondan önce cıkan yarısma programı yüzünden cok gec baslıyor ve izlememiz güçleşiyor.saatler ayarlanırsa daha süper olak yani insallah diger diziler gibi yarısında kesilmez bu dizinin devam etmesini ve güzel bir final yapmasını bekliyorum dogu seni cok seviyorum seni yeniden ekranlarda görmek büyük bi mutluluk süper bir dizi olmus

Adsız dedi ki...

ya ünel neden böle yekışıklı çekiçi tövbe tövbe sanki allah boş zamanında yaratmış :D

Adsız dedi ki...

ben serra öncelikle yapımcıyı nkutluyorum böle bir dizi yazdığı için bence tek kelimeyle (((((((((HARİKA)))))))ayrıca insanı büyülüyor keşke daha erken bir saate çıksadı retinglerin tavana vuracağından emindim ama ne olursa olsun serçe dizisini izlemeye çalışıyor ve serçe dizisini çok seviyorum keşke cuma gününe geri dönse oyuncularda gayet başarılı ve çok yakışıyorlar onlarıda tebrik ederim

Adsız dedi ki...

melisa nın slm var sakın diziyi bitirmeyin. fenomeni bitirin bence çok saçma... lütfen serçeyi bitirmeyin bu arada bende gözde

Adsız dedi ki...

doğu ya ve serçeye bayılıyorum. onları çok seviyorum.başarılar dilerim. serçe ölmeyecek doğu üzülmesin.

Adsız dedi ki...

diziye bayılıyorum nezaman olsa izlerim,neden bu hafta verilmediki,oysa nekadar beklemiştim.bence dizinin daha erken saate alınması lazım.bu sayede birçok seyirci erkenden diziyi izler.dizi geç olduğu için hiç kimse izleyemiyo bu yüzden reytingler düşük.ama mine ve doğuyu çooooooooooook seviyorum.işallah mutlu olurlar.yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum bu yüzden reklamları bile izliyorum.lütfen yayınlayın artık.

Adsız dedi ki...

ben serçeye bayılıyorum ya muhteşem bir dizi ne zaman yayınlanacak yeni bölüm bilen varmı yoksa kaldırıldı mı kaldırmasınlar ya

Adsız dedi ki...

SERÇE KALDIRIMASINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

bu haftaki bölüm neden yoktu.Lütfen serçe dizisini kaldırmayın çok güzel bir dizi.


LÜTFEN KALDIRMAYIN

Adsız dedi ki...

perşembe akaşmaları uykusuz kalmama rağmen ben serçe dizisini izlemek için uyumuyodum şimdide diziyi kaldırıyosunuz serçe dizisi ni kaldırana kadar fenomeni kaldırın lütfennnnnnnnnn serçe çok güzel bi dizi

Adsız dedi ki...

yaa serçe geçen hafta yayımlanmadı bu hafta yayınlayın yaa şuuu fenoenide kaldırın zaten uykusuz kalıyorum bide fenomenmi neyse onu kaldırsınlar kim izliyor sanki o programı serçe çok güzel ben serçesiz yapamam lütfen kaldırmayınnnnnnnn

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi olmuş saruhan hünelle başak parlak birbirlerine çok uyumlu olmuşlar.lütfen bu diziyi erken saate alın yada cuma akşamı 22 de başlasın.o zaman herkez izliyebilir ve eminimki dizinin reytingi yükselir çünkü çok güzel bir dizi

Adsız dedi ki...

saruhan hüneli ekranlarda tekrar serçe dizisiyle görmek istiyoruz ailece bu diziyi çdk beyeniyoruz

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaaaaaaaa yalvarırım lütfen serçeyi yayından kaldırmayınnnnnnnnnnnnnnnnnn bennnnnnn onsuz yapamam çok güzel bi aşkkkkkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

YA SÜPER Bİ DİZİ LÜTFEN DEVAM ETSİN DOGU VE MİNE ÇOK YAKIŞIYOR RESİMLERDE SÜPER DİZİNİN DEVAM ETMESİNİ İSTİYORUZ LÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜTFEN

Adsız dedi ki...

slm ben sema ya geç yayınlanmasınada razıyım izlemeden uyuyamıyorum lütfen serçe kalkmasınfenomeni kaldırın irenç bir proğram bütün arkadaşlarım gençlik hayran bu diziye lütfen bu hafta yayınlayın süper bi dizi sanki diziyi izlerken doğuyla aşk yaşayan benim çok etkileniyorum mükemmel biri çok karizmatik çok yakışıklı öyle birini bulsam hemen kaparım lütfennnnnnn yayınlayın yaaaaaaaaaaaaaaaaaa kaldırmayın

Adsız dedi ki...

SERÇEYİ KALDIRAN ELLER KIRILSIN FENOMENDEN NEFRET EDİYORUM HEP ONUN YÜZÜNDEN ONU KALDIRIN ASLINDA GICIKLARRRRRRRRRRRRRRRR

Adsız dedi ki...

gercekten kaldırıldımı!!! ya ınanamıyorum yalvarıyorum tekrar ıstıyorum... :(

Adsız dedi ki...

FATMA LEYLA VE KÜBRA DEDİ Kİ...
Serçe dizisi çok ğüzel biz küçük ol
duğumuza rağmen Doğu abiye AŞIĞIZ .Henüz 13 yaşındayız.7.Sınıfa gittiğimiz için akşamları bakamıyoruz.Lütfen Fenomen kalksın.serçe dizisi devam etsiiiiin.DOĞU ABİ BİZ GAZİANTEP'TE OTURUYORUZ.SENİ ÇOK SEVİYORUZ.LÜTFEEEEEEEEN DİZİ DEVAM ETSİN.

Adsız dedi ki...

yav abi nie siz şu filmi kaldırıyonuz ya abi ben size bişey söyleyeyimmi bu serçe dizisi bana cesaret verdi 6 seneden beri konuşamadıyım çocukla yarın konuşucam bu filmi izledim gerçekten cesaret geldi
kaldırmayın şu filmi geri istiyoruz buarada bana dua edinde yarın olumlu şeyler olsun

Adsız dedi ki...

esmerim sana asıgım serce dızısı neden kaldırıldı yaww coz uzuldum

Adsız dedi ki...

esmerim sana asıgım serce dızısı neden kaldırıldı yaww coz uzuldum

Adsız dedi ki...

ya abı ben saruhan abının hayranıyım serce dızısını nezaman berı bekleyıp nıye bıtırıyonuz lutfen saruhan abıyı baska dızıde gormek ısterı bızım bu ıstegımızı kırmazsınız ınsallah

Adsız dedi ki...

BENCE RESİMLER SÜPER.OYUNCULARDA SÜPER.BEN KAYBOLAN YILLARVE SERÇE HASTASIYIM.MÜZİKLERDE SÜPER,OYUNCU KADROSUDA SÜPER.LÜTFEN SERÇE DİZİSİ ERKEN BİR SAATTEÇKSIN.KAYBOLAN YIILARDİZİSİNİİN TEKRARRI VERİLSİN.BAŞARILAR DİLERİM...

ESMER REİS dedi ki...

YAA HEM DİZİYİ GEÇ SAATE KOYUYORSUNUZ HEMDE REYTİNGLERİ DÜŞÜK DİYORSUN ERKEN BİR SAATE ALSANIZ SÜPER OLURDU AMA.... BARİ KAYBOLAN YILLARIN TEKRARINI KOYUN DA ONU İZLEYELİMM BARİ ONDAN REYTİGN KIRIN....

Adsız dedi ki...

serçe dizisi için ölüyorum. ya neden kaldırdınız bana neden kabus yaptınız

Adsız dedi ki...

doğu senin için ölürüm neden kaldırdınız çabuk tekrar o diziyi yeniden yayınlayın yoksa sizi ne yapacağımı bilirim DUYDUNUZ MU BENİ

Adsız dedi ki...

doğu senin için ölürüm neden kaldırdınız çabuk tekrar o diziyi yeniden yayınlayın yoksa sizi ne yapacağımı bilirim DUYDUNUZ MU BENİ

Adsız dedi ki...

serçe dizisinin kaldırıldığına inanamıyorum lütfen tekrar yayına koyun

Adsız dedi ki...

serce : cok güzel bir dizi ve bitti galiba çok güzeldi her hafta izlerdim am a ask ları vardı çok güzel bir dizi

Adsız dedi ki...

serçe dizisinin bitmesiş kötü oldu çünkü hiç kimse ben kadar hayranı olamazdı . lütfen en kısa zaman da dizinin vizyona koyulmasını istiyorum. gece saat 12 lerde veriyosunuz üstüne üğstlük birde kaldırıyorsunuz bu
büyük haksızlık...

Adsız dedi ki...

yeniden koyun ya.güzel filimdi.izliyorduk ne güzel.devam etsin lütfen ya.koyun beklicem.

Adsız dedi ki...

saruhan hünelidoğarken herhalde çok bal yemiş olmalı (ÇÜNKÜ ÇOKKKKKK YAKIŞIKLI)ben saruhan hünelle başak parlağı çok yakıştırıyorum hı bide dizi yi kim bitirdiyse bu (AŞKI)kıskanıyor.SARUHAN HÜNELİN kıymetini bilin hı yoksa karışmam bu arada yaş 16 adım melike

Adsız dedi ki...

valla ne diyim bilemiyorum ki ne kasar yakışıklı adam ama öyle bir kalbi varki tam bir adam saruhan cım seni ne kadar çokk seviyorum bilemessin herkes sevdim seviyorum filan diyo ama bakalım içindeki kalp gerçekten seviyomu:d

Adsız dedi ki...

serçeyle çokk yakışıyosunuz birbirinize ama ne yapim .çokkk yakışıklısın her gün senin posterlewrini almak için sokak sokak dolaşıyorum:d:d:d:d:D

Adsız dedi ki...

diziyi tekrar görmek istiooruzz yenıden görmek istioruz

Adsız dedi ki...

SERÇE DİZİSİ ÇOK GÜZEL BİR DİZİ BEN KENDİM COK BEGENEREK ISLEDIGIM BIR DİZİYDI BENCE DEVAM ETSEYDI

Adsız dedi ki...

serçeyi neden kaldırdınız ben serçeyi çoooooook severek izliyorum Serçe dizisini yeniden başlatın lütfen esmeri özledim ben offffffffffff hadi ama hadi ESMER......

Adsız dedi ki...

TAM BİR AŞK FİLMİ AĞLAYARAK İZLİYORUM ÇÜNKÜ ÇOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM SERÇEYİ ARTIK YAYINLAYIN UNUTULMAZ BİR FİLM TADIM DAMAĞIMDA KALDI