27 Şubat 2008 Çarşamba

Bizim dizi rating kurbanı mı olacak ?

Merhaba arkadaşlar biliyorsunuz dizimiz cuma günü başlıyor.herkes şu gün olmasın dizim var bu gün olsun diyor şimdi dizimiz cuma günde ve bu cuma günü serçe için uygun zaman mı ?

İşte bu sorunun yanıtını arıyoruz

İşte Günün Dizileri :
Hatırla sevgili (Cuma gününün rating şampiyonu )
Asi (cuma gününün rating ikincisi)
Sıla
Eşref saati
OKS Anneleri


Günün rating sıralamasına göre yaptım kırmızılar ilk 10'da umarım serçe bu kırmızılı yere girer!!!

Bu yazı ahmet tarafından yazılmıştır ve orjinaldir .

4 yorum:

Adsız dedi ki...

slm.tek kelimeyle ben bu diziye hasta oldum.saruhan zaten müthiş bir oyuncu.tabi kadro da mükemmel.doğu nişanlandı moralim bozulmadı desem yalan olur.slmlar

Adsız dedi ki...

slm.bu dizi rating rekoru kıracak.süperrrr

Adsız dedi ki...

serçe süper bi dizi saat kaçta olursa olsun izlerim bu dizi ratinğ kıracak kesin 100 numara bir filim dizideki oyuncuların hepsi süper

Adsız dedi ki...

herkese selamlar ben de azeri ama cakartadan internetle bu diziyi izleyen bi hayranim hic diziye falan bakan deyildim ama bu diziz super hepsinden cok farkli lutfen diziyi durdurmushlar durdurmasinlar cok ama cok rica ediyoruz lutfen ama son bolumu de kotu yerinde bitti lutfen 9 bolumu cekin simdiden sagolun lutfen tum yorum yazan arkadashlardan rica ediyorum her kes yorum cok yazsin diziyi durdurmasinlar