18 Haziran 2008 Çarşamba

Serçe Uçtu...

Arkadaslar sizlere hep iyi hep ümit verici haberler verdim simdiye kadar ama malesef kaderimde böyle bir yazi yazmakda varmis...

Star TV Kesinlikle Serce'yi bidaha yayinlatmayacak. Aldigimiz duyumlara göre Melis Civelek Hanim bizim bütün cabalarimizdan cilgina dönmüs ve artik SERCE Kelimesini duydugu an bile cildiriyormus.

Televizyon tarihinde ilk defa kaldirilmis bir dizi icin böyle bir savas verildi, bu yüzden star tv yetkilileri buna inanamamislar ve bu tepkilerin ardinda Base yapimin oldugunu düsünmüsler. Yani Güya Base yapim bizi yöneltiyormus,stari arayin onlara baski yapin dizi tekrar yayinlansin diye. Yani Güya Yapimci Sirket dizilerini kaybetmemek icin Biz Serce Sevenlerini tutmus ve stara aramamiz icin baski kurmus.
Tabiki son zamanlarda mailler ve telefonlarla cok önemli yerlere kadar ulasdik...Melis hanim bunlardan bunalmiski Sergin Hanimi aratmis, bunlari siz üstüme saldiniz gibisinden ve hic yakisik almicak bir telefon görüsmesi yapmis.
Dizi bitti,kesin artik su tepkileri diye Sergin Akyaz hanima telefon gelmis.

Biz Serce Fanleri hic bir sekilde,Base Yapim ile bu konu hakkinda görüsmedik, herseyi kendimiz yapdik, bütün bilgileri kendimiz edindik...Ama demekki STAR TV bunlara inanamiyor...
Base Yapimi ve Sergin Akyazi Star tv yönetimi karsisinda zor duruma düsürmek gibi bi niyetimiz yokdu, biz Sade Ve Sadece Sercemizi Geri Istedik...

ATV ile olan görüsmelerden malesef olumlu bir yanit cikmamis, bu yüzden Sergin hanim artik ümitsiz ve artik Sercenin bittigini kabullenmemiz lazim dedi.

Bu sebebden dolayi bu duyuruyu yapmami istedi burdan. DIZI KESINLIKLE BITTI!!!!!!!!!
Kadroda zaten dagilmis artik

Base Yapim verdigimiz bu Mücadele icin bizlere binlerce kez tesekkür ediyorlar....

Not: Yaz sezonu ve Eylül Sezonu icin yeni projeleri varmis. Saruhan Hünel hayranlarina duyurulur----> Eylül ayinda düsünülen projede Saruhan hünel yer alabilirmis ama daha tabiki kesin bisey yok.
Bundan böyle Base Yapim Star tv ile asla bir anlasma yapmiyacaklarmis.

Hepinize bende cok cok cok tesekkür ediyorum. Üzüleceksiniz simdi hepiniz ama napalim??Biz ellimizden geleni yapdik, eger yapmamis olsaydik suc bizde derdik ama suc maglum kimde oldugu...

STAR TV BUNDAN BÖYLE BITMISDIR BENIM ICIN VE UMUYORUMKI SIZLER ICINDE

Sevgi ile kalin

40 yorum:

Adsız dedi ki...

ya ne olur bitirmeyim en kötü kanala bile alsanız gene bakacağız bundan emin olun lütfen kaldırmayınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

bize bu açıklamayı yaptığınız için size çok teşşekkür ediyorum inş başka güzel dizilerle yine bir arada oluruz :S

papatya dedi ki...

SERÇE KEŞKE BİTMESEYDİ STAR İZLEMİYORUM ARTIK AÇIKLAMA YAPTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

Adsız dedi ki...

cok kotu oldu yaa keske hıc bitmeseydı serce dizi ama bu kadar nasıl kaldırılabılırkı en guzel dızıyı mahfettı herseyın....neyse artık serce dizi artk vermeyeck... bı acıklama yaptıgın ıcın tesekurler.. cunku en basında berı SERCE dızıyı kalktıgn bılıyoduk...... bıde basak parlak ve saruhan hunel hayranımm.....

Adsız dedi ki...

merhabalar keşke bitmeseydi star kendini bişey zanetmesin çook üzgünüz ben starı izlemem bida kanalarında hiçbişey olmuyoki aynı dizilerin tekrarı fenomende bitti cuma günü bişey yok ne olurdu cuma 20.00 yapsalar pulsar dizisinin tekrarı anca 12 de yayınlarsan tabi tutmaz. ahh serçe ah keşke bitmese bir mucize olsada yayınlansa keşke tşk ahmet abi

Adsız dedi ki...

yaaa noolur bitmesin çoook güzel dizi çook seviyoruz o diziyi izlemeyenlere söylemiştim beklediler beklediler başlamadı ne bilsinler 12 de başlayacaklarını ve uyudular star diyer dizileri 8 veya 10 serçemizi 12 de hangi dizi yeni bölümü 12 de başladı be çook salakça okusun bu yazıları star

Adsız dedi ki...

yazıklar olsun star tv sana

Adsız dedi ki...

ben ve cevremdekı hıc kımse starı ızlemıyor bıttı artık karar aldık yazık boyle bır kanaldan boyle seyler yazık ya cok yazık

Adsız dedi ki...

merhabalar bekle bekle umutla başlamadı. noooolur sokun onu yayına tekrar o dizi başlayana kadar starı izlemiycem tanıdıklarımada izletmiycem nooolur bir mucizeee. kaldırmayın bu diziyi serçe severler merakla ve umutla bekliyolardır hala. başlasın artıkınnn. umutla bekliyoruz tekrar.

Adsız dedi ki...

ya bitmesin böyle güzel bi dizi nooolur bi kanal ayarlayın. biliyom elinizden geleni yaptınız ama birazda uhraşalım serçe severler biliyorum bitti ama birazda çaba gösterelim ahmet abi eyer bi dehişiklik veya mucize olursa yaz.

Adsız dedi ki...

keske bitmeseydi o kadar sacma dizi koyuyorlar serce gibi cok sevilen diziyi kaldırıyorlar gecektende yazık ki stra tv bunu beklemezdik

Adsız dedi ki...

slm herkese bitirmetin bu güzelim diziyi 4 bölümü varmış daha noooolur çook üzgünüz.

Adsız dedi ki...

duyuru için çok teşekürler arkadaşlar güzelim diziyi bitirdiler ben de bundan sonra star seyretmeme kararı aldım bence serçe dizinin ekibini tekrar toparlasınlar farklı isim altın da izleyebilirim fakat aşk dizisi olmak kaydı ile kalan 4 bölümü verirsenız seviniriz teşekürler..................

Adsız dedi ki...

yaa çook üzgünüm hata üzgünüz yine ekibi toparlayın bida stara yada başka kanala geçsin nooolur çoook seviyodum ben bu diziyi vidyolarıda seyredilmiyorki sadece 2. bölümünküsü 4 bölüm varmış base yapım hadi noolur oku bu yorumları artık başlasın bitirmeyin bu güzelim diziyi başlasın tekrar

Adsız dedi ki...

yeter artıkın başlasın 4 bölüm varmış daha boşu boşunamı çekildi bu 4 bölüm yani verilen emeğe yazık çoook güzel bi diziydi saat 12 de başlarsa reyting beklemeyin bitişine helen inanmıyorum ve bekliyorum serçe yok ben bi ruh gibiyim artık nooolur başlasın bitmesin. bu güzelim dizi hergün giriyom bu siteye ahmet abi senden ii haberler bekliyoz halen daha bitti dedin ama biz daha ii haberler bekliycez başlasın biz başlıycanı umut ederken bitiş haberi geldi nooolur ver şu haberi kadroyu tekrar toparlıyabilirsiniz nooolur bekliyoruzz ii haberleri.

Adsız dedi ki...

yha daha 4 bölüm warsa internette yayınlansın olmazsa kanal 1 var,kanal d war nolur o dizi tıpkı beni anlatıo lütfen!!! yayından kalkmasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....!!!

Adsız dedi ki...

dizi çok güzeldi..tek kelimeyle süper di..saçma dizileri oynatıyolar nerde abuk subuk diziler var onları starda oynatıyolar nasıl ouyosa...bizi bilgilendirdiniz için teşekkürler ..bundan böyle star tv yi izlemek yok böyle bi dizi bitmeyi haketmedi.........

Adsız dedi ki...

ya niye kaldırdılar en sevdiğimiz dizimizi bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkürler bir daha bi dizi yaparsanız saruhan hünel ve başak parlakta olmasını rica ediyoruz... hoşçakalın

Türkçe Programlar dedi ki...

ananızı sikiyim

Adsız dedi ki...

yazıklar olsun star tv ye o kadar bakledimki diziyi tekrar koyun diye bir daha asla starı izlemiycemde çevremdekilere izletmiycem......bu kadar güzel bir dizi yapmışlar niye sorun çıktı anlamadım bundan öncekine benziyodu ve önceki dizi gayet büyük bir beğeniylen izlenmişti....YAZIKLAR OLSUN STAR TV SANA DAHA HİÇ BİŞEY DEMİYORUM.....

ayChe dedi ki...

LUTFEN YA BEN BULGARISTANLIYIM BURDAKI UZULENLERI BILSENIZ SERCE DIZISININ BITTIGI ICINNEYSE OLAN OLDU AMA LUTFEN SARUHAN HUNEL YENI BIR ASK FILMIYLE GOZONUNDE OLSUN ONA COK YAKISIYO BOYLE BI OYUNCU YOK YA...KAYBOLAN YILLARA HASTAYDIK YA EZO VE SMER ASLINDA HEPSI OKADAN IYI OYNUYOLARDIKI ROLLERINI HAYRANDIM LUTFEN DEVAM EDIN

Adsız dedi ki...

arkadaşlar size katılıyorum biz eli
mizden geleni yaptık
artık bittiyse bitti sakın yanlış anlamayın başlamasını o kadar çok isterim ki ama demekki böyle ben bu diziyi hiç unutmayacağım
saruhan hünelinde başak parlak ında hayranı olmaya devam etcem eylüldeki projede saruhan hünel mi olacak sadece başak parlak olmayack mı?
ayrıca 2 side ayrı ayrı dizilerde olsa bile ben her 2 sinide izlerim
hemde hiç kaçırmadan
star be base bize bunu yapmayacaklardı
ama yaptılar artık starı hiç seyretmiyorum
serçe severler görüyorum ki çoğunluktayız bu yüzden starı seyretmeyin
lütfen belki serçe üstünden 3 ay geçti ama olsun neyse çok yazdım nerde ve ne zaman olursa izleyecem ve ben hiçbirzaman zorla baskıyla hiçbşy yapmam

Adsız dedi ki...

Ben özel bir medyatakip şirketinde çalışıyorum ve bütün müşterilerime bu kanalı kötüleyeceğim. Çok mükemmel bir diziydi. Yeni projelerinizde de mutlaka Saruhan ve Başak ikilisini oynatmalısınız.
Ayrıca ömrü hayatımda böyle bir saçmalık görmedim.

Adsız dedi ki...

bu ne böyle yaa :S
allahım hiç seyirciye göre deil kendi işlerine geleni yapıyorlar !!
ben ilk defa adam gibi bağlı kaldım bi diziye.
oda bitti işte.
yanlış yapıyorsunuz !

Adsız dedi ki...

ark bırakmayalım peşini bu dizinin sizde bırakmayın bana katıan buluşalım sitede adım damla

Adsız dedi ki...

yaaaaa serçe uçmasın biz o diziyi öle çoooook seviyok ki starda bi o diziyi izliyordum bide tutulmamış diyiyorlar o saate hiç bi dizi tutmaz.ama yanii

Adsız dedi ki...

BENİM İÇİNDE STAR ÖLDÜ...

BİR DİZİ İLK DEFA BU KADAR ÇOK İSTENDİ.. TALEP EDİLDİ AMA YETKİLİLER HİÇBİRŞEY YAPMADI...

BU KANAL ANLAYIŞINIZ SÜPER STARIN BAŞINDAKİ KİŞİLER.. BOŞUNA OTURUYORSUNUZ ORDA....

Adsız dedi ki...

nooooooooolur başlasın reyting yok dediniz gecenin yarısında bile başladı izleyenler oldu reyting olmasa bu kadarv talep olurmu duy sesimizi base yapıım

ibrahimyilmaz99 dedi ki...

star tv gibi allah belanı versin senin 40 yılın başı güzel bi dizi izlioduk onu da bitirdiniz ALLAH BELANI VERSİN STAR TV

Adsız dedi ki...

ne yha bu bole starı artık izlemeyecegım serce dizisine bayılıodum neden bole yaptılar starı sevmeye baslamıstım artık star dıe kanal yok benim için:@ acıkladınız için teskkeuler sızı sevıyorum:)ama hayatımda izledıgım en guzel flımdı o fılmı bastan yapın noluyy:S:S

Adsız dedi ki...

star tv artık ızlemıyorm ıkı guzel dızısı vardı ıkısınıde bıtırdı bırı serce dıgerı kalpsız adamdıı yazıklar olsun bole yapımcılara bole dızı organıze edenlere ınsanlara bırsey sunuyorlar ardından yarım bırakıyorlar nasıl bır anlayıstır anlamadım gerceken star tv bıtmıstır bızım ıcın hıcbırdızısını ızlemıyorum

Adsız dedi ki...

star tv lutfen Teskilat dizisini geciktirmeyinnn

bluefear35 dedi ki...

bu nasıl bi kanal izleyicilerin istediği diziler olmuyo da kanal yöneticilerinin istediği dizi veya filmler mi yayınlanıyor. gerçekten çok üzüldüm bu dizinin bitmesine bu diziyi tekrar izledim böyle bitmemesi gerekiyordu bundan sonra benim için star tv yok zaten udu kanallarından bile sildim yazık gerçekten.

Adsız dedi ki...

SERÇE TEKRAR BAŞLASIN OYUNCU LARDAN KİMSE ÖLMEDİ KALMADI ZATEN HİÇ DEĞİLSE KADROYU TOPLAYIP KONUŞUN VE ONLARDA İSTERLER ZATEN FOX TA YAYINLAYIN ZATEN ESKİ DİZİLERİN YENİ BÖLÜMLERİNİ BAŞLATIYOR BİR KONUŞUN BASE YAPIMA SESLENİYORUM LÜTFEN

Adsız dedi ki...

boyle bir diziyi cikarmak ve bunca hayranlari uzmek kimsenin haki degil.buyuk bir beyeniyle v hosgoruyle izlenen diziyi biz serce hayranlari olarak geri istiyoruz.40yilda bir gelir boyle diziler onuda kursagimizda biraktilar.BURDAN STAR TV YE YAKISMADI IFADELERIMI BULUNDURUYORUM.umut ediyorumki diziyi gene tv de gorecegiz.BUTUN SERCE DISIZI HAYRANLARINA SAYGILARIMI SUNUYORUM

Adsız dedi ki...

diziyi fox da istiyoruz lutfen yayinlayinnnn

Adsız dedi ki...

ya serce dizisini geri istiyoruz bunca guzel bir diziyi geri verin ask sevgi hersey vardi lutfen diziyi geri koyun

Adsız dedi ki...

ewt haklısın serçei tv de tekrar grceğimize inanıorm serçe nin yeniden başlaması için elimizden geleni yapıorz gerçektenn

Adsız dedi ki...

serçe süper bir dizi

Adsız dedi ki...

böyle bir aşk hikayesine daha da rastlamamıştım..