21 Mayıs 2008 Çarşamba

Serçe Dizi Müzikleri İndir [ 2008 ]



İşte serçe hayranlarına 4 şarkıdan oluşan muhteşem albüm ister teker teker beğendiklerinizi indirin.isterseniz tamamını tek linkle indirin

01.Serçe - Şiir Gibi Gözlerin (Orginal)
http://rapidshare.com/files/116489065/01...ginal_.zip
02.Serçe - Aşk Gördüğüm En Güzel Rüya
http://rapidshare.com/files/116489404/02..._Rueya.zip
03.Serçe - Aşkın Melodisi
http://rapidshare.com/files/116489787/03...lodisi.zip
04.Serçe - Şiir Gibi Gözlerin (Remix)
http://rapidshare.com/files/116490125/04...Remix_.zip
Tüm Şarkılar Tek Link
http://rapidshare.com/files/116488692/Se...eri-08.zip

Eğer indirmeyi bilmiyorsanız resimli anlatım için tıklayın

45 yorum:

Adsız dedi ki...

serçe kendin gibi müziklerinde harika sana bayılıyorum tek izlediğim diziydin.seni bana ve bizlere çok gördüler.HER RÜYADA ŞİİR GİBİ GÖZLERİN...seni çok seviyoruz SERÇE geri dön...

Adsız dedi ki...

serçe sen tek ve ilk güzel dizisin müziklerin ise zaten bambaşka..

Adsız dedi ki...

serçeeeee seni ve müziklerini çok seviyoruz.SARUHAN SANA BAYILIYORUMtek sevdiğim oyuncu ayrıca BAŞAK PARLAK la çok yakışıyorsunuz.keşke başağın yerinde ben olsam.dizi harika tek kelimeyle...

Adsız dedi ki...

saruhan aşkım seni çok seviyorum serçe dizisi harika

Adsız dedi ki...

serçe dizisi çooook güzeldi ben yutta kaçak izliyodum ama olsun çok gördünüz hemen kaldırdınız uffffffff

Adsız dedi ki...

KAÇ GÜNDÜR GAZETEYİ OLSUN TV Yİ OLSUN TAKİP EDİYORUM AMA SİTEYE BAKMAK HİÇ AKLIMA GELMEMİŞTİ BUGÜN AKLIMA GELDİ VE ÇOK BÜYÜK BİR ŞOK YAŞADIM DİZİ HARİKA BİR DİZİ VE BÖYLE BİR DİZİNİN YAYINDAN KALDIRILMASI ÇOK YALNIŞ SAÇMA SAPAN BİR SÜRÜ DİZİ VAR VE HERGÜN BUNLARA YENİSİ EKLENİYOR AMA BÖYLE BİR DİZİ NE YAYINLANDI NEDE YAYINLANACAK OYUNCULARIYLA OLSUN ŞARKILARIYLA OLSUN SÜPER HERŞEYİYLE SÜPER AMA KIYMETİNİ BİLEN YOK LÜTFEN GÖZÜNÜZÜ AÇINDA DİZİYİ ÖYLE İZLEYİN O ZAMAN NE YAPACAĞINIZA KARAR VERİN AMA DİZİYİ YAYINDAN KALDIRMAYIN LÜTFEN

Adsız dedi ki...

senaryosu kadar müzikleride bi okadar harika olan yani dörtdörtlük bi dizi bulduk sanırken bide baktık serçe uçup gitti..ama inanıyoruz ki tekrar gelecek ve o müthiş aşkın devamını bizlere gösterecek...tabi o süper müzikleriylee seni bekleyeceğiz SERÇE:)

Adsız dedi ki...

serçe dizisi yayından kaldırılmasın serçe dizisini yayında gormek istiyoruz

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi neden yayından kaldırıldı ki anlamadım.saçma sapan diziler oynuyo ama böle güzel bir diziyi kaldırıyolar.sinir oldum ya. müzikleride süper nolur devam etsin

Adsız dedi ki...

bir kaç kere daha yazı yazmıştım kanalıda aradım ama halen daha bir allahın kulu çıkıpta dogru dürüst bir haber vermedi bu kadar güzel bir dizi nasıl yayından kalkar anlamıyorum bu nasıl bir saçmalıktır ortalıkta helede starda bu kadar abuk subuk yapım varken gele gele sıra serçeyemi geldi yaşanmış gerçek bir hikayeyi anlatıyo olmasıbile yayınlanması için başlı başına bir sebep inşallah başka bir kanal alırda starda fenomen gibi aptal bi programıyla oturur aşaya sanki canlısı yetmiyomuş gibi saati bol buldular bide özetini yayınlıyolar midem bulandı artık ki diger saçma yapıtlarına deginmiyorum bile tatlı bela başımıza püsküllü belamı na halt fadimeyse bi bitsede kurtulsak böyle berbat yapımların yanında zaten serçede hak ettigi kanala gitsin star ne anlar çok pişman olacak onu popstar alaturka bile kurtaramayacak umarım bir yetkili okurda aklı başına gelir....

Adsız dedi ki...

ben öncelikle böyle bir dizide emegi geçen herkese çok teşekkür ediyorum çok güzel bir dizi ama malesef degerini bilemediler oyunculara yapımcılara herkese sesleniyorum ne olur sizde bizim kadar yapışın kanalların yakasına bu kadar istek alan bi dizi nasıl yayınlanmaz halen daha anlamıyorum daha yayınlanması için napalım yani star tvnin önünde açlık grevimi yapalım napalım ne istiyosunuz reyting ise saat 12 ye koydugunuz halde izledim saat 2 de bitti güzelim dizi ama genede pes etmedim daha napalım yani dilimizde tüy bitti ama gel görki bizi sallayan yok umarım bütün dizilerinizin elinizde patlar serçeyi mumla arasınız siz güzelden ne anlarsınız bi kere yaptıgınız büyük saygısızlık hem seyirciye hemde oyuncuya hiç bişeye yoksa emege saygınız olsun belki bu kadar agır konuşunca aklınız başınıza gelir

Adsız dedi ki...

bilyomusunuz gerçekten siz işinizi bilmiyosunuz serçe muhteşem bir diziydi artık stardan nefret ediyorum o diziyi kaldırdığı içinkaldırılacak okadar saçma sapan dizi varken hele dizinin tekrar oynamasını istiyorum star tvyi ayakta tutmanız için o diziyi tekrar yayınlayın hem çok süperdi hala neden kaldırdığınızı anlamış değilim

ensar dedi ki...

serçeyi çok geç yayına koyuyorlar ve oyuncular rollerinde yeterin ce başarılı değiller çok yapmacık oynuyolar buda göze çok batıyor.ben polat içinde aynını düşünüyorum ama memati ve abdülhey için aynışeyi söyleyemem.2.nokta diziyi bi ara perşembeye koydular kimse kolay kolay kurtları bırakıp ona bakmaz.tşk

Adsız dedi ki...

STAR TV SERÇE DİZİSİNİ İSTİYORUZ ŞU FONOMENİ KALDIRIN BİZSERÇEYİ İSTİYORUZ SERÇE NE OLUR GERİ DÖNNN... 01:00 KADAR BEKLİYORUZ AMA SERÇE OYNAMIYO SERÇEEE GERİ
DÖNNNNN HAYRANLARIN SENİ BEKLİYORRRRRRRRRRR........... GÖNDEREN:DÜNYADAKİ TÜM İNSANLAR

Adsız dedi ki...

LÜTFEN SERÇE YAYINDAN KALKMASIN DİZİYİ OYUNCULARI ÇOK SEVİYORUZ EN YAKIN ZAMANDA GERİ DÖNÜN NE OLURRRRRRRRR

Adsız dedi ki...

SERÇENİN KENDİSİNE MÜZİKLERİNE BAYILIYORUM BENCE ÇOK KALİTELİ DİZİ ÖZELLİKLEDE SARUHANA BAYILIYORUM OYUNCULUGU SÜPER ÇOK BAŞARILILAR ONLARIN GERİ DÖNMESİNİ BEKLİYORUZ

Adsız dedi ki...

BURDAN KANALA VE YAPIMCILARA SESLENİYORUM LÜTFEN SERÇE DİZİSİ YAYINDAN KALDIRILMASIN SERÇENİN ÇOK BÜYÜK FANATİGİYİM DİZİDEKİ AŞKI KENDİ YAŞADIGIM AŞKA BENZETİYORUM KEŞKE HERKES BÖYLE AŞK YAŞAYABİLSE HEPİNİZİ ÖPÜYORUMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

Serçe dizisini yayından kaldıran iş bilmez star yönetimine sesleniyorum. Adeta dizye gıcığınız var gibi reyting almaması için elinizden geleni yaptınız. Hata 1 : Perşembe gününe koymanız, bu bir gerçek ki kurtlar vadisi hayranı çok fazla. Hata 2 o kadar geç saate koymanız, herkes işe gidecek nasıl izlesin insanlar. Lütfen şu diziyi adam gibi bir günde (çarşamba yada cuma) adam gibi bir saatte koyunda izleyelim. Yoksa star tv ne yaparsa yapsın bundan sonra asla izlemeyeceğim.

Adsız dedi ki...

burda bende arkadaşlarıma katılıyorum serçe dizisini izlerken insan aşka doyuyordu sanki böyle birdizi yi geç saatlere koyup sonrada reyting beklemek bence bir akıllının yapacağı işdeğil birde kurtlar vadisi gününe koymanız ayrı bir sorun sizide anlıyoruz kurtlar vadisiyle aynı kategoriye koymanız bence aptallık

Adsız dedi ki...

YA BU DİZİYİ NASIL KALDIRIRLAR YAYINDAN YA BU YAPILCAK ŞEY Mİ.BU KADARİNSAN BOŞUNAI YORUM YAZIYO BURAYA BASE YAPIM BİŞİ YAPSIN ARTIK BÖLE BOŞ DURULMASUN KAÇ HAFTA OLDU YA NERDE BAŞLATÇAKLARSA BAŞLATSINAR ARTIK.MADEM KALDIRCAKTINIZ DİZİMİ KALMADI YA BAŞKA DİZİYİ KALDIRSAYDINIZ.O FENOMEN ÇOK MU ÖENMLİYDİ KOYDUNUZ DA SERÇEYİ KALDIRDINIZ.FENOMEN NEYMİŞ YA BZİ SERÇEYİ İSTİYORUZ BİZENE FENOMENDEN YA.SERÇE SENİ ÇOK ÖZLEDİM....(GİTME SERÇEM MİNİK KALBİNİ KIRARLAR)ŞİMDİ BTÜN SERÇECİLERİN ÖZELLİKLE BENİM KALBİM KIRIK...LÜTFEN YAYINA KOYUN O DİZİ ÇOK GÜZEL BİR DİZİ YA...(SERÇE-DOĞU)

Adsız dedi ki...

deyerliydin@hotmail.de kızlar ekleyin

Adsız dedi ki...

bende blog sahibiyim sizden bana elinizdeki videolardan yada müziklerden göndermenizi rica ediyorum http://serceci.blogsport.com
adreesine yada rabiaertop@hotmail.com e-postama yollarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

serce.genden :(yeni)

Arkadaslar bugünki gazetelerde cikan haberlerden sorna birde base yapim ile görüsüyüm dedim. Asistan bey allahdan bugün varmis ve baya bi uzun konusduk.

Simdi ilk olarak base yapima star tv henüz dönmemis. Yani yeni bi gelisme yok.
Ama base yapim diyorki, sabah yazari yüksel aytug'a ve milliyet yazari ali eyüpoglu 'na SERCE icin kösesinde yer ayirmalari icin Istekde/Talebde bulunun.
Bunlar köselerinde serce icin yer verirse bizim icin cok iyi olur dediler.
O yüzden arkadaslar bu iki beyefendiye yönelmemiz lazim....Herkes mail atsin...

Ayrica baska bi kanala gecme ihtimali üzerine konusduk. Ben dedimki eger görüsdügünüz bi kanal varsa bize verin ismini biz onlara baski uygulayalim. Oda ATV'ye yönelin dedi.
Yani Simdi hepimiz ATV'yi aricaz, ve atvye mail atacaz serce dizisinin onlarda yayinlanmalarini taleb edecez. Maillerinizde ve telfonlarinizda dile getirinki, serce dizisi gec saatde yayinlandigi icin bu durumlara geldi,fenomen yüzünden oldu, yoksa izleyici kitlesi cok büyük. Yani star tv yanlis yayin politikasi izledigi icin böyle oldu yoksa dizi cok sevildi falan...
Yani atv'nin bizim dizimizi almasi icin ikna etmemiz lazim....

Son durum olarak herkes simdi atvye ve üste ismini verdigim iki köse yazarlarina yönelsin.

Base yapim'da ellinden gelenlerini yapacak, bizde ugrasiyoruz ve cok istiyoruz dizinin devam etmesini dedi!!!!

Ayrica tekrar herkese binlerce kez tesekkür ettiler....

Star tv'yi de boslamak yok arkadaslar


yaytug@sabah.com.tr ----> herkes yüksel aytug'ya mail atsin

Adsız dedi ki...

serçeye doyamadık neden bitti ki sanki

Adsız dedi ki...

serçe dizisi çokkkkkkkkkkkk güzelddi bitmeseydi bu film

Adsız dedi ki...

bukadr muhteşem bir dizi olamazz kaldırmakkla çok yanlışş yaptınızz starın reytingi serçe baglıydı serçe yok satrı izlemekk de yokk...lütfenn gerii gelsin serçe diğer dizilerden farkı wardı onun konusu oyuncularıı muhteşemm...

Adsız dedi ki...

ben bu diziyi çok seviyorum bu di zi saat 8:00 de kanald deyayınlanmasını istiyoruz çok geç olduğu için izleyemiyoruz sabah kalkamıyoruz okula gidiyoruz

Adsız dedi ki...

ya ben bu dizinin şarkılarını indirmek istiyorum ama neden inmiyor?hep sayfa görüntülenemiyo!!!ben bişy anlamadım ki bundan lütfen bu sorunu gidermenizi rica ediyorum çünkü çok güzel şarkılar ve ben indirmek istiyorum,noluuuuuuuuuurrrrrr...?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar size e mail adresimi yazıyorum ama lütfen ben burdan serçe şarkılarını indiremiyorum siz bana yardımcı olun lütfen bana gönderin işte adresim:bayan_kar5656@hotmail.com,rica ederim bana serçe dizisi müziklerinin hepsini gönderin,lütfen:(

Adsız dedi ki...

SSerçe seni çok hemde çok seviyoruz.SARUHAN sana bayılıyorum.Sen ve BAŞAK birbİrinize öyle çok yakışıyorsunuz ki tıpki LEYLA ve MECNUN GİBİSİNİZ.TEKİZLEDİĞİM DİZİYDİNİZ.SERÇE LÜTFEN GRİDÖN...

Adsız dedi ki...

SERÇE DİZİSİNİ SEVEREK VE BEĞENEREK İZLİYORDUK NE OLDU DA YAYINDAN KALKTI ANLAMADIM SAKIN BU İNSANLARIN İŞİ GÜCÜ YOK BU DİZİLERİ İZLİYORLAR DEMESİN KİMSE İNSANLIĞA YAZIK ETMİŞ OLUR EVET İZLİYOZ AMA İŞİMİZDE VAR VE BU İŞLERİN İÇİNDE BİR DİZİ BEĞENİLİYORSA DEMEKKİ YERİNDE BİR SEÇİM VE SAKIN AŞK İÇİN İZLENİYOR ZANNETMEYİN BAZEN O DİZİDEKİ EN SEVİMSİZ KARAKTER BİLE İZLENME SEBEBİDİR......UZUN LAFIN KISASI DİZİ TEKRAR BAŞLASIN VE HAZIR DİZİLER SEZON FİNALİN DE İKEN AMAÇ REİTİNG İSE ALASI KIRILIR.SAYGILAR D.BAKIRDAN ŞEVVAL

Adsız dedi ki...

lütfen devam etsin bitmesin çok güzeldi

Adsız dedi ki...

merhaba ben uğur
yahu serçe gibi bir aşk dizisi yayından kaldırılırmı, kaldırılmasaydı çok iyi olurdu.
serçeyi çok seviyorum , seviyoruz, özlüyoruz."HER RÜYADA ŞİİR GİBİ GÖZLERİN... ben daha çok serçeyi izliyodum ama kaldırılınca pek filim seeyretmiyom sinema filmi seyridiyom onun için serçe yayınlansa çok iyi olur kaybolan yıllarda çok güzeldi. saruhan abimizin bütün filimleri zaten güzel aynalı tahirde çok güzeldi

Adsız dedi ki...

bosuna urasmayin arkadaslar bu millet kararini vermis SERCE gibi güzel dizi yi kaldirmakla zaten nezaman güzel bi dizi baslasa kaldiriliyor ben bu insanlari anlamiyorum. bence yaprak dökümü gibi rekor kiracaki serce eger devam edseydi neyse size basarilar insallah allah dualarimizi kabul eder ve sece yayina geri alinir!!!

AMIN

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar okadar dizi varki artik millet hangisinebaksin diye kafayi yemis be n bizim evdekilerle bile tartisiyorum ama birgün serce dizisinin baslamadagin fragmanini görmüstüm cekim görüntüsü ses kalitesi bam baska biseydi sercenin gözleri cekti beni diziye ve bi bakiyim dedim ve cok beyenim allah kahretsin bu insanlari neden kaldirdiniz yayindan diziyi neden ya

hic kacirmadagin izliyordum cünkü cok anamli ve mantikli bir diziyidi diyer diziler gibi sacma deyildi

Adsız dedi ki...

serçe dizisi kadar güzel bir dizi yok ayrıca saruhan hünel çok yakişikli senle tanişmak isterdim ne olur SERCE yeniden basla

Adsız dedi ki...

Serçe dizisi tek kelimeyle MUHTEŞEMDİ neden yayından kaldırdılar anlamıyorum bu dizi bu kadar sevilirken reytinkleri az diye yayından kaldırıldıysa eğer kendilerine bir gözlük alsınlar

Adsız dedi ki...

Paylasım için Tskr ederim

aysunaslan dedi ki...

bu diziye ne oldu arkadaşalr bu kadar hasret yeter vazgeç gönlüm kadar saçma bir dizi yok ama nedense o kaldırılımıyor bu kaldırılıyor allah aklı versin bu yöneticilere

Adsız dedi ki...

it oglu itler nasil yayindan kardirilsiniz serceyi???????

Adsız dedi ki...

öncelikle müzikLeR için çoK teşeKKüRLeR .. Serçe'nin bittiğine hala inanamıyorum ne çok zaman geçti .. inşallah serçe hakettiği yerde olur :)

bir Serçe hayranı olarak sesleniyorum : Saruhan abi seni çokk seviyorumm :)

Adsız dedi ki...

BUNCA İNSANIN HAYKIRIŞLARINI DUYMAMANIZA İNANAMIYORUM! SERÇE BÜYÜK BİR İLGİ VE BEĞENİYLE İZLENİLEN BİR DİZİYDİ. BUNCA SAÇMA DİZİ VARKEN NEDEN SERÇE?

KONULARI, ÖĞÜTLERİ VE BİRÇOK ŞEYLE HERKESİN GÖNLÜNDE TAHT KURMUŞTU. DİZİDEN DAHA ÇOK ŞEY İFADE EDİYORDU BİZİM İÇİN. BUNU NEDEN ANLAMIYORSUNUZ? BİZ SERÇE'Yİ GERİ İSTİYORUZ. ARTIK BİR KİŞİ OLSUN DUYSUN SESİMİZİ!!!!!

LÜTFEN SARUHAN ABİ: SERÇE OLMASA BİLE EKRANLARDAN UZAKLAŞMA VE BİZ DE SENİ YİNE BÖYLE GÜZEL BİR DİZİDE GÖRELİM! YİNE BİZE ÖĞÜTLER VER.



SENİ ÇOK ÖZLEDİK SARUHAN ABİ !!!

inci dedi ki...

çok saçma koskoca base yapım hiçbir kannalla anlaşamamış mı? bence bu dizi kaldırılmamalıydı hayatım boyunca izlediğim en güzel aşk dizisiydi böyle bir dizi bir daha hiç kimse yapamaz bukadar yorrumlara bukadar hayranlara bukadar isteklere rağmen neden kimse sesimizi duymadı demekki seyircilerin hiç bir önemi yok biz serçeyi geri istiyoruz bukadar sözünüz geçmiyorsa bence birdaha dizi çekmeye falan kalkmayın serçe kaldığı yerden devam etmeli istemek lazım birşeylere ulaşmak için öyle palavradan istemek değil candan istemek bukadar insan üşenmeyip buraya yorum atıyorsa demekki var bir bildikleri hala unutmadık serçe dizisini BASE YAPIMDAN RİCA EDİYORUZ LÜTFEN SERÇE KALDIĞI YERDEN DEVAM ETSİN LÜTFEN FARKLI KANLLARLA ANLAŞMAYA ÇALIŞIN ..

Adsız dedi ki...

lütfen geri dön serçe dizisi
lütfen çok güzel bi diziydi zevkle serediyordum şarkılarıda az önce indirdim onlarıda dinliyorum çok güzel şarkılar bravo kendiniz gibi müziklerinizde harika sizi çoooooook seviyoruz lütfen geri dönün

Adsız dedi ki...

ewt serçe geri dön.....