13 Mayıs 2008 Salı

Serçenin Akibeti

Merhabalar çoktandır yazı yazmıyorum belki bekliyorsunuz inanın siteye girmek bile bana üzüntü veriyor.Serçenin son durumu hakkında bilgi verme gereiği duydum gerçi ne bilgisi vereceğim her şey ortada biliyorsunuz dizinin star'da bittiği ilk olarak biz açıklamıştık ve ardından bitmediği ancak orada da dedim kesin bir şey yok şu an base yapıma yapılan telefon konuşmaları dizi forumumuzda bulunmakta bir kişi aramış ve en son konuşmada şunlar söylenmiş
" Kanallar'la kontak halindeyiz" evet base yapımdanda bir şey çıkacağını artık zannetmiyorum benim ümidim kalmadı umarım keşke dönsün :=(

Saygılarımla
Site Sahibi - Ahmet
Project2007

100 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bugün straı izlerken altta serçe dizisi dizi müziği yazıyodu indir falan bitirdiği bi dizinin müziğini neden koysunki saçmalık bence

Adsız dedi ki...

saruhan ve başağın yeni dizilerini beklemekten başka çare yok dizinin tekrardan başlamıyacağı belli bari sevenleri yani bizleri oyalamasalardı

Adsız dedi ki...

bence startv araylim cok taleb olursa yenidn yayina girar www.serce.gen.tr bakin birarkadas aramis tar tv de boyle jevab vermis izliyci taleblerine bakacalarmis yani biz star tv aramak zorundayiz
star tv 0212 478 07 78

Adsız dedi ki...

base yapım lütfen serçe dizisini tekrar başlasın.lütfennnnnnnnn

Adsız dedi ki...

arkadaşlar biz www.serce.gen.tr ve www.sercedizi.com adresleri üyeleri olarak YARIN BİR EYLEM BAŞLATIYORUZ.YARIN SAAT 12.30 DA STAR TV'Yİ ARIYORUZ VE AMACIMIZ TELEFONLARI KİTLEMEK.VE YETKİLİ BİRİYLE GÖRÜŞMEK İSTEDİĞİMİZ SÖYLÜYORUZ.hadi arkadaşlar duyarsız kalmayalım.

Adsız dedi ki...

ben yazıyı bugun gördüm çok üzüldüm base yapımı dün aradım dizinin bitmediğini başka kanallarla görüşme halinde olduklarını söylediler.ya bizimle dalgamı geçiyolar anlamadım ya kütfen arkadaşlar aramaya devam

Adsız dedi ki...

TEK KELİMEYLE ÇOOK GÜZEL BİR DİZİYİ REZİL ETTİLER ELLERİNE YÜZLERİNE BULAŞTIRDILAR:(((((((

Adsız dedi ki...

arkadaşlar strı yada bese yapımı aramak paralı mı yoksa bedava mı bilmiorumda

Adsız dedi ki...

bedava bu aksam 14 may 9da arayin

Adsız dedi ki...

serçe dizisi yeniden yayınlansın böyle güzel bi dizi yarıda kalmamalı hemde erken bi saatte başlasın lütfennnnnnnn ..............................................................................................................................

Adsız dedi ki...

bence bu diziyi bi daha yayınlamayacaklar sadece bizi oyalamaya çalışıyorlar keşke yanıltsalar da bizi mutlu etseler

Adsız dedi ki...

ben hic bu kadar icten güzel bir dizi görmedim lütfennn serce bitmesin... hele o sercenin gözleri ömre bedel biz izleyicileri lütfen mahrum birakmayinn!!!!!!

Adsız dedi ki...

kimi ararsak boş starıda aradım base yidegaliba bitti reytıngler yüzünden kaldırıldığına inanmıyorum starın diğer dizilerinin reytingleri defarklı değilki akibetini bilen varsa yazsın

Adsız dedi ki...

qmstar tv erkene alsın 24.00 da başlayan dizi tutarmı. erkene alınsın serçe hayranları hadi erkene aldıralım bub diziyş

Adsız dedi ki...

ben reyting yüzünden kalttığını hiç sanmıyorum bana kalırsa sergin Akya ve eşi arasındaki tartışmadan dolayı bitti. konuyu az çok biliyorsunuz zaten

Adsız dedi ki...

ya bu kadar aranıyor da neden yayınlamıyolar peki s değilseler anlamışlardır bu dizinın sevildiğini resmen oyalıyolar bence tlfonları açanlara güvenmeyin ben bu diziyi çok sevmiştim ama ne yazıkki sebepsiz yere son vermeden bitirdiler bu akşam kimse starı açmasın eğer serçeyi seviyorsanız!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

gerçekten reytingle alakası yok bu gün tvlerde birsürü dizi var hepsi çok mu izleniyo ki yayımdan kaldırılmıyo bana katılan varsa yorumunu bekliyorum!!!!!

Adsız dedi ki...

ya bi haber falan alırssanız lütfen buraya yazın!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

arkadaslar üzülerek söylüyorum serce tamamen bitti az önce base yapımı aradım ve dizinin hjiçbir kanalda yayınlanmayacağını tamamen bittiğini öğrendim ÜZGÜNÜM....

Adsız dedi ki...

serçe dizisi neden bitti ya ben ve serçe sevenler çoooooook üzülüyoruz ne olur bir daha serçe dizisini çıkarın ne olur:(

Adsız dedi ki...

bende bazı yorumculara katılıyorum bu kadr gzl bir diziyi gec baslatarak berbat ettiler.O kdr reyting dolayısıyla kaldırıldığı söyleniyor bn bu duruma cok kızdım hayır gdipte diziyi HAFTA İÇİ 24:00 te yayınlatırsan tabi reyting düşük olur git fenomeni kaldır veya herangi 1 günü denesinler 1 gün fenomen yerine o saatte serce yayınlansın tabiki reklam yapılarak bu izleyiciye duyurulcak bakılsın bakalım o zmnda reyting düşük mü oluyor burda izleyicilerin hiç bir sucu yok suc kanalda fenomen gibi acayip bi programı serce gibi bir diziye tercih etmek veya ondan önce yayınlamak tam bir SACMALIKKK!!! tbi bnce diğer arkadasları bilmem aranızda fenomeni de beğenen olabilir ama bence serce fenomenden önce olmalı ayrıca ille de bi programı kaldırcaklarsa gitsinler fenomeni kaldırsınlar SERCE gbi süper bi diziden vazgecmesinler... ayrıca madem star yayınlamaycak serceyi baska bi kanalla anlassınlar...

Adsız dedi ki...

İNANMIYORUM YA BEN IZLEMEK ISTIYORUM SERCE DIZISINIIIII SANKI HERSEY COK DUZGUN VE COK REKORLUYE BRAVOOOOOOO COK SINIRLIYIM VE UZGUNUM SEDA

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu ülkede her an her şey yapılabiliyor bu diziler bizler için yapılmıyor ki bizim istediğimiz diziyi rahtlıkla kaldırabiliyorlar nasıl bir şeydir bu ya bence base prodiksiyon bu dizinin gerçekten peşinde duuursaydı biz dün bu dizinin 9. bölümünü seyretmiş olacaktık ama ne yazıkki bu diziye gereken önem vermeDİLER BRAVO HERKEZE BİR YAPIMCI DİZİYİ GERÇEKTEN ÖNEMSESEYDYİ BUNLAR OLMAZDI ARKADAŞLAR

Adsız dedi ki...

RESMEN DİZİYİ HARCADILAR ÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKK ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜZZZZZZZZZGGGGGGÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜNNNNNNNNNNNNNÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

ben artik size yazmaktan yoruldum
www.serce.gen.tr bakin ya da sercefan.com ya da www.sercedaizi.com duyurular bolumu bakin. biz hergun12.30 ve her aksam 9 da star tv ariyoruzstar tv 0212 478 07 78 ve hulya hanimla konusun bizim taleblerimize gore davranacaklar yinede solyorum ayrintili bilgi icin dedim sitelere bakin

Adsız dedi ki...

ya serçe dizisini çok seviyorum saat 12 de başlayıp 2 de biterse sonu bu olur yawww nolursunuz serçe dizisini tv ye koyun

Adsız dedi ki...

ya ama ben serçe delisiyim böyle olmaz ki bişeyler yapalım lütfen tv ye koyun

Adsız dedi ki...

ya arkadaslarım sizin kadar bende serçe hayranıyım ama buraya yazmasakta star tv ve base yapımı arasak daha iyi olmazmı ya ne star tv nede base yapım buraya yazılanları okumuyolar o yüzden buraya ayıracagınız 5 dakikayı stra tv ve base yapımı arayarak harcasak daha iyi olur bakın bir hafta oldu hala bi ses yok lütfen dizimiz ekranlara geri dönsün....

almanyadan sevgiler sibel...

Adsız dedi ki...

arkadaslar bosuna beklemeyin herzamanki gibi oynattilar iste onuncu bolume gelmeden kaldirdilar star tv nin isi iste Kanal D ile anlasmali anlamadinizmi KANAL D de oyanayan dizilere oncelik taniyorlar cunki star tv de kanal d ye ait ikisi bir calisiyor
ben avrupada yasiyorum ve burda herkesin dilinde serce dizisi cok begeniliyor oysa annem dizisi o kadar izlenmedigi halde nasil on siralarda oluyor sahsen inanmiyorum
uc dort ay once bi dizi daha boyle kaldirilmisti hatirlatirim
yani bosuna beklemeyin
yine havamizi aldik star tv den

Adsız dedi ki...

ya kaç hafta geçti anlaşılsaydı çoktan anlaşılırdı kanallarla ama anlaşılmadı demekki iş bitti serçe kaldırıldı ben bir serçe fanatiğiydim ama ne yazıkki bizi oyaladılar resmen bitti artık lütfen boşa bu saatten sonra aramayın

Adsız dedi ki...

bir güzellik daha mı son buldu yanii

Adsız dedi ki...

yaa arkadaşlar hemen umutsuzluğa kapılmayın neden hemen pes ettiniz neden gayret etmiyosunuz biraz daha sabır başaracağız ama bizim bu mekanda buluşup konuşmamız gerekiyo diziyi desteklememiz gerekiyo buryı varya yorum manyağı yapmamız gerekiyoki netten nasıl desteklendiğini görsünler onun için hadi biraz daha gayret bu mesaja katılanlar olumlu ya da olumsuz diye yanıt verirlerse sevinirim

Adsız dedi ki...

zaten yapmacık oynuyolardı iyiki bitirdiler güzel bi dizi değildi.

Adsız dedi ki...

ben serçe hayranıyım niye bittiki star elindeki en iyi diziyi kaçırdı. en altaki iyki bitti diyende bidaha bu siteye uğramasın bu siteye saçma ya ondan saçmaysa dizi niya giriyor bu siteye. inşaalah kanal d ye alınır

Adsız dedi ki...

slm serçe severler biliyorum moraliniz sıfır inşaalah kanal d ye alınır o star gibi yapmaz bize starda en güzel dizi serçe idi arkadaşlar bir haber alırsanız veya yeni kanalını öğrenirseniz msn me yazın damlaa_yk_07@ hotmail.com

Adsız dedi ki...

yaaa bukadar saçmalık görmedim serçemi geri istiyoruz o fenomendir nedir bi onu istemiyoruz sahtekarlıktan başka bişey bilmiyorlar serçe çıkmıyana kadar ben ve ailem burdaki herkes star kanalı izlemiyeceğiz ayda yılda star bize süper güzel bi dizi kurmuştu oda eline gözüne bulaştırde lanet olsun ya bukadarda sahtekar bi kanal görmedim serçe bidaha kanala girecek ama star kanalına girmiyecek ve ben o kanalı bidaha izlemiyecem kimseyede tavsiye etmiyecem akılı olan izlemez o kanalı

ayşe dedi ki...

arkadaşlar ben hep yorumları okuyordum aama yeni üye oldum. bencede serçe için birşeyler yapmalıyız o bize iyi gelen tek şeydi. insanı alıp götürüyordu bir yerlere.annem , ben ve en yakın arkadaşım hiç kaçırmadan izliyoduk. ablamlar ise çok geç yayınlandığından izleyemiyorlardı. bunun için yapmamız gereken en etkili olan ne olabilir ki yaa. serçeyi geri istiyoruzz...

Adsız dedi ki...

mrb arkadaslar
ben hala bi umut serce nin yeniden yayina girmesini istiyorum ama git gide umidim tukeniyor bazen diyorumki bari bi kac bolum daha yayinlayip dogru durust final yapip bitirsinler bole cok kotu oldu yaa lutfen aramaya devam edelim en azindan bi kac bolum daha final yapsinlar sonra bitirsinler...

Adsız dedi ki...

lutfen bu fılmı gerı getırın gecenın 11de cıkartırsanız tabıkı reytıngler duser mıllet ıse gıdıyor uyuyor lutfen ne yapın edın cıkarın televıyyonlarda gormek ıstıyoruz heyecanla ızlerken kaldırdılar olmaz boyle ya ıstıyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz en sevdıgım fılmımdı oda kalktı cok sevıyorummmmmmmmmmm sercemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

serceyı gerı getırın ınanıyorumkı gerı gelecekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk stardqa degıl kanald de gormek ıstıyyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende serçe nın hayranıydımm hala ınanamıyorm bole gusel bı dızı nası bıter nası kaldırırlar yayından sacmalık ya lutfen bısım sercemısı yayına koysunlarr

Adsız dedi ki...

ıslenmeyen sacma sapan dısıler varkenn serceyi yayından kaldırıyorlar ya olamass bole bıseyy

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bi şeyler yapalım olmaz böyle gerçekten dizimize sahip çıkalım en azından bi son yapsınlar serçe curuldu bitti olmaz ya en önemli sahneler gitti elimizden ben o son sahneyi izlerken çok heyecanlanmıştım ama devamını göremedim ya burayı okusunlar ya görsünler ne kadar çok sevildiğini zaten bitmeden önce 2 hafta euro sterda verilmedi farkettiyseniz oradan belliydi ya lütfen dizimizi geri verin hiç olmazsa son yapın böyle olu orta dizinin sonu gelmeden daha doğrusu dizinin sonunu getirmeden hangi dizi bırakımış bu güne kadar ben dizimizi geri istiyorum lütfen okusun burayı yetkili lişiler

Adsız dedi ki...

slm serçe severler base yapım devam etsin lütfen okuyun bu yazıları biz serçe severler çok üzülüyoruz starı açmıyorum bile daha kanal d ye alınsın erkene kanal de de dizilerin yarısı bitti yarısıda sezon finalinde nooolur base yapım duy şu sesimizi bitmesin bu dizi en güzel dizi bize göre

Adsız dedi ki...

ya bu ne abii! bi kanalda yaptığı diziye sahip çıksın izleyicileri yarı yolda bırakmakta neyin nesii ama kanalların son madası bu. serçeye dair umudum kalmadı ama yinede belki diyorum işte. offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff yaaaaaaaaaaaaaa offfffffffffffffffffffffffff işteeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

ben artık star seyretmiyorum,yazık emeğe verilen değeri gördük,çok YAZIK bencede saruhan ve eşi ile alakalı bir konudan biti yada ara verildi.ama en azından sağduyulu olup açıklama yapmalarını beklerdim,(DİZİMİZİ İSTERİZ,DİZİMİZİ İSTERİZ.DİZİMİZİ İSTERİZ.DİZİMİZİ İSTERİZ...)

Adsız dedi ki...

ya neden yayınlanmıyo su zamana kadar ızledıgım en guzel dızıydı lutfennnnnnnnnnnnnnn yayınlayın ya

Adsız dedi ki...

Sarıhan Hünel seni çok seviyorum.Seni eklranlarda görmek istiyorum.Sana aşığım dizinin bitmemesini umut ediyorum.Daha önceki dizilerinizdede çok başarılıydınız.Sizi büyük bir hayranlıkla izliyodum.sizi bulmuş ken kaybetmek istemiyorumm.Lütfen bu dizinin bitmesini istemiyorum!!!!!!!SENİ SEVİYORUMMMMMM (ESMERİM)

Adsız dedi ki...

slm serçe severler haberiniz varsa yazın ne olup bittiğini starda zaten dizi yok 5 veya 6 tane var hep yarışma program daha birşey yok serçe gibi diziyi elinden kaçırdı. inşaalah güzel janala alınır erken saate reytinglerde yükselir star patlar kıskançlıktan base yapım nolur başlasın yeniden ahmet abi sende kaç haftadır yazmıyorsun haber varsa bildir bizlere merakla bekliyoruz

Adsız dedi ki...

yaaaa yeter be bi dizi yaptınız onunda içine siz ettiniz insan sanız diziyi yayınlarsınız

Adsız dedi ki...

yaa bu kadar insanı oyalıyosun yazzık ya gerçek insanları bıktırdınız öküzler mallar gerçek mal sınız

Adsız dedi ki...

YA NEDEN KALDIRILDI Kİ COOOOOOOOOOOK GÜZEL Bİ DİZİYDİ GERCEKTEN SEVMEYİ ÖGRENİYORDUK SEN GEL RENTİG DÜŞÜK DİYE KALDIR KARDEŞİM HEM GECENİN YARINDA KOYARLAR HEMDE O GÜN KURTLAR VADİSİ VAR GELSEN RENTİNG BERKLE OLACAK İŞMİ.......... LÜTFEN GERİ DÖNSÜN EKRANLARA........
BEKLİYORUZ

Adsız dedi ki...

Evet arkadaşlar bugün dahil serçesiz geçireceğimiz beşinci haftadayız. Sanırım bizim yazdıklarımızı bizden başka kimse okumuyor. Umarım ümitlerimiz boşa çıkmaz...

Adsız dedi ki...

serçe dizisi mükemmel bence tekrar yayınlanmalı umarım bu yazılar boşa çıkmaz

Adsız dedi ki...

tekrar yayımlansın lütfen.............

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR ÜZGÜNÜM AMA SERÇE ARTIK DAHA DEVAM ETMEMEKCESİNE BİTTİ BAŞKA BİR DİZİDE BULUŞMAK ÜZERE DİYELİ AYNI OYUNCU KADROSUYLA TABİKİDE

Adsız dedi ki...

serce.gen sitesinden:(yeni)

Arkadaslar bugünki gazetelerde cikan haberlerden sorna birde base yapim ile görüsüyüm dedim. Asistan bey allahdan bugün varmis ve baya bi uzun konusduk.

Simdi ilk olarak base yapima star tv henüz dönmemis. Yani yeni bi gelisme yok.
Ama base yapim diyorki, sabah yazari yüksel aytug'a ve milliyet yazari ali eyüpoglu 'na SERCE icin kösesinde yer ayirmalari icin Istekde/Talebde bulunun.
Bunlar köselerinde serce icin yer verirse bizim icin cok iyi olur dediler.
O yüzden arkadaslar bu iki beyefendiye yönelmemiz lazim....Herkes mail atsin...

Ayrica baska bi kanala gecme ihtimali üzerine konusduk. Ben dedimki eger görüsdügünüz bi kanal varsa bize verin ismini biz onlara baski uygulayalim. Oda ATV'ye yönelin dedi.
Yani Simdi hepimiz ATV'yi aricaz, ve atvye mail atacaz serce dizisinin onlarda yayinlanmalarini taleb edecez. Maillerinizde ve telfonlarinizda dile getirinki, serce dizisi gec saatde yayinlandigi icin bu durumlara geldi,fenomen yüzünden oldu, yoksa izleyici kitlesi cok büyük. Yani star tv yanlis yayin politikasi izledigi icin böyle oldu yoksa dizi cok sevildi falan...
Yani atv'nin bizim dizimizi almasi icin ikna etmemiz lazim....

Son durum olarak herkes simdi atvye ve üste ismini verdigim iki köse yazarlarina yönelsin.

Base yapim'da ellinden gelenlerini yapacak, bizde ugrasiyoruz ve cok istiyoruz dizinin devam etmesini dedi!!!!

Ayrica tekrar herkese binlerce kez tesekkür ettiler....

Star tv'yi de boslamak yok arkadaslar


yaytug@sabah.com.tr ----> herkes yüksel aytug'ya mail atsin

Adsız dedi ki...

böylesine güzel bir diziyi gece yarısında yayılayıp birde arasına reklamlarla sabote edilirse ve bunun sonucunda dizinin yeni bölümü 02:30 da bitirilirse bu diziden kanal sahipleri zaten reyting beklememelidir.güçlü oyucu kadrosuna sahip muhteşem dizi olan serçeyi yeniden ekranlarda görmeyi çoooooookkk istiyoruz ilgililere duyurulur

Adsız dedi ki...

offf yaa serce bitmesin yaAA COK SEWİYORUZ ONU OFF OFFF YAA

Adsız dedi ki...

HER RÜYADA SİİR GİBİ GÖZLERİN BENİ YAKAR KÜLLERİNİ SAWURUR GECE GÜNDÜZ UYANMADAN BEKLERİM EMANETTİRTİR KOKUN BİR GÜLDE DURUR BİTMEDEN BU RÜYA ÖLSEM YÜREGİM ACUCLARINDA UYANDIRMASAN YOK OLUP BİTSEM DUDAKLARINDA GETİRECEGİM İNAN GÜNESİ AKSAMLARI UYANDIRMASSAN ASILI KALSAM GÖZ YASLARINDA off oofff yaa dizimizi geri istioz STAR TW iyi artık izlemicem ne kadar sacma yarısma we diziler warken siz tutunda bunu kaldırın ins baska bi kalala gecerde STAR tw de bakar öle reyting görür gözü biraz yaa bu kadar güzel bi diziyi kaldırmak sacmalık

Adsız dedi ki...

böle bir dizi kaldırmaya ne hakları var.dizi süper oyuncular bomba anket yapsalardı dizi iyi kaldırmak için oyuncu kadrosu tam kadro.eski oyuncular var hem utanmıyorlarmı oyunculardan kaldıracaksınız o zaman çekmeyin be oyuncularada ayıp.haberlerden sonra koyun diziyi görün reytingleri o zaman harika bir diziydi saat kaç olursa olsun ben seyrederim arkadaşlar verin bize dizimizi lütfeeeeeeeeeeeeeen

Adsız dedi ki...

böle bir dizi kaldırmaya ne hakları var.dizi süper oyuncular bomba anket yapsalardı dizi iyi kaldırmak için oyuncu kadrosu tam kadro.eski oyuncular var hem utanmıyorlarmı oyunculardan kaldıracaksınız o zaman çekmeyin be oyuncularada ayıp.haberlerden sonra koyun diziyi görün reytingleri o zaman harika bir diziydi saat kaç olursa olsun ben seyrederim arkadaşlar verin bize dizimizi lütfeeeeeeeeeeeeeen

Adsız dedi ki...

böle bir dizi kaldırmaya ne hakları var.dizi süper oyuncular bomba anket yapsalardı dizi iyi kaldırmak için oyuncu kadrosu tam kadro.eski oyuncular var hem utanmıyorlarmı oyunculardan kaldıracaksınız o zaman çekmeyin be oyuncularada ayıp.haberlerden sonra koyun diziyi görün reytingleri o zaman harika bir diziydi saat kaç olursa olsun ben seyrederim arkadaşlar verin bize dizimizi lütfeeeeeeeeeeeeeen

Adsız dedi ki...

buradaki tüm yorumları okudum hepimiz yerden göğe kadar haklıyız
ben bir saruhan hünel hayranı olarak bu diziyi star tvye değilde kanal d veya show tv ye vermeleri kanaatindeyim ben tokatlıyım ve serçe dizisi bittiğinden beri tokatta tüm telefonlarda ve mp3 playerlarda 1 tane deil fazlasıyla dizinin parçalarını dinliyorlar.Bu yazdıklarımızın hepsini umarım bir yetkili okur.

Adsız dedi ki...

ya bide yazın google la serçe dizisi diye fazlasıyla internet adresi geliyor

Adsız dedi ki...

serçeyi kaldırmayın kafamın tasını attırmayın

Adsız dedi ki...

stara yuuh be abi daha bişey demicem yaw

Adsız dedi ki...

kaç haftadır başlamıyo nooolur başlasın artıkın herkez bekliyo ben starı serçe bitihinden beri açmıyorum ahmet abi sende yaz artıkın son durumu alınsın bir kanala artıkın by serçe severler bekleyelim birazda

nermin dedi ki...

bence serçe dizisi süper bi diziydi neden bittiğini de anlamıs değilim bi aşk hiç bu kadar güzel yasanmamıstı bence.dizi ayrıca cok gec saatte baslıyordu biraz daha erken baslayabilir di .doğu yu ve mineyi tekrar sevgili karakterinde görmek iştiyoruzz...

Adsız dedi ki...

Ya hala anlam veremiyorum Serce gibi bir diziyi nasil yayindan kalidirlar !!

Bir bölümünü bile kacirmiyordum ...

Erken yayinlarsalar daha cok Reyting alicaklarindan cok eminim ... hemde cok !

Serce gibi bir diziye cok haksizlik yaptilar.


Star tv´ye masaj atmayi düsünüyorum .

Neyse ... Umarim diziyi yine yayinlarlar !!

Adsız dedi ki...

slm serçe dizisinin bitmesine çok üzüldüm saruhan beyiçok seviyorum annemde çok seviyor onu hep ekranda görmek istiyoruz

Adsız dedi ki...

serçe dizisinin tekrar ekranda görmek istiyoruz

Adsız dedi ki...

serçe dizisini bizden ayrmaın lütfen serçeden başka bir proje istemiorz serçe yi istiorz yaa birazda bizi düşünün çok sevilen bir dizi anlayın artık ya

Adsız dedi ki...

serçe çok gzl br dizi

Adsız dedi ki...

BASE YAPIM
yya ltfen diziyi tkrardan ekranlara alın böyle bir dizi daha olamaz ztn hersey gerçek yaşanmış oyuncular sper lütfen bizide anlayn hem sizede başarı sağlıcağini düşünüorm

Adsız dedi ki...

ztn base yapım iiice uzaklaştı gündemden tvde dizisini felan göremiorz zaten serçe hayranları base yapıma cephe almış durunda yeni projeler olsa bile serçe dizisini tekrar yayına sokmadıkları için base yapımın dizileri izlenmicektir çok iddialı olsa bile SERÇENİN TADI DAMAĞİMIZDA KALDI

Adsız dedi ki...

bir aşka doyacaksınız diosnuz hemen de kaldırıyorsunuz üstelik acı dolu br finalle yok böle saçmalık ya bir gün ve saati ayarlayamadılar ...

Adsız dedi ki...

siz nsl haberler verirseniz vrn serçeden vazgeçmicez

Adsız dedi ki...

aynen katılıorm arkadasm base yapımdanda bişey izlemicez sizde bunu böyle anlayın..

Adsız dedi ki...

bu kadar hayran warken hala yayınlamıolarsa yuh yni dicek laf bulamıorm

Adsız dedi ki...

ya nolur be çok acımasızsınız

Adsız dedi ki...

nolur bari başka br yapim el atsın rekora gider ya base yapıma güven olmaz bunu anladık

Adsız dedi ki...

hadi ama br haber bekloz aaaaa

Adsız dedi ki...

serçei çok özledim başak parlak sana hayranım gözlerini yesnler kız senin

Adsız dedi ki...

arkiler başka br yapım ayarlasak olmaz mı ha ne dersnz

Adsız dedi ki...

saruhan hünel çok süper karizma dimi canlarım

Adsız dedi ki...

AşkA dOyCaKsınIZ

Adsız dedi ki...

emanet ve sen yanımda sarkisina bayılıorum

Adsız dedi ki...

ya olmazsa başak parlak ve saruhan hünel i yeni bir projede brlestrn nolur bunu yapın bri çok yakışıolarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

serçe süper nie btti arkiler

Adsız dedi ki...

la hergn izliom ağlıom bu ne be

Adsız dedi ki...

süper ötesi br dizi ama kıymeti bilinmedi güzel şeyler hep kısa olurmuş zten

Adsız dedi ki...

mine süper yni serçe

Adsız dedi ki...

serçe ,serçe ,serçe................

Adsız dedi ki...

nie btti ulan başlatın hmn yoksa külahları deiştrrz

Adsız dedi ki...

base yapıma dicek o kadar laf wr ki terbieem müsade etmio arkiler

Adsız dedi ki...

gıcıklar dizimizi geri werin bizeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

mine:D:D:D doğu:D:D:D sizi çok seviorum mükemmel aşıklarrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

böle ask görülmemiş daha da görlmez