2 Mayıs 2008 Cuma

Serçe Yayından Kaldırıldı !!!!!!

rating sonuçların belli olmasından sonra sitesinde serçeyi kaldırdı çok üzgünüz ama bir o kadar da kızgınız nedir bu yav gece 24:00 serçenin yepyeni bölümünü koy gece 2:00'de bitsin sonra gel rating bekle rating kötü diye ortalığa at gerçekten çok üzünüm

Serçe Hayranlarını star ve base yapıma ulaşabileceğiniz telefonları veriyoruz telefonlar kitlensin dizimiz hak ettiği yere gelsin haydi !!!

Star tv = 0212 478 07 87
Base yapım = 0212 358 20 85

376 yorum:

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 376   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

BÖYLE BİR DİZİYİ YAYINDAN KALDIRDILARSA ARTIK HİÇ DİZİ YAPMASINLAR BENCE BİR OYUN VAR BU İŞİN İÇİNDE BİLEREK YAPILDI BU HİÇ FRAGMAN VERİLMEMESİ GECE YARISI KONMASI BAŞKA AÇIKLAMASI OLAMAZ.:((((

Adsız dedi ki...

serçe dizisinin kaldırılmasını istemiyoruz fenomenle saatleri değişsin gerçekten çok geç başlıyor ve bu yüzden bakamıyotuz ama yinede serçe dizisini seviyoruuz

Adsız dedi ki...

serçe seni seviyorum ne olur kaldırmayın çok üzülürüm bence erken saate alın ama ne olur kaldırmayın

Adsız dedi ki...

gece yarısı dizi başlar mı ya resmen bilerek bitirdiler dizimizi kasten yaptılar yazık ettiler dizimize hala inanamiyorum serçe gibi bir dizi nasıl biter star tv birdaha izlemiyeceyim

Adsız dedi ki...

gece yarısı da olsa izlerim ben ne olur kaldırmayın

Adsız dedi ki...

bütün diziler saat 20.00 dedimi ekranlarda serçe dizisinin raytingleri tabi kötü olur bu kadar geç saate koyulan dizilerin raytingleri ne zamam yüksek olmuş ki............

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR DİZİMİZ YAYINDAN KALKMIŞ.STAR TV DEDİZİLER KISMINDA YOK.LÜTFEN ARKADAŞLAR BASE YAPIMI VR STAR TV'Yİ ARAYALIM... Star tv = 0212 478 07 87
Base yapım = 0212 358 20 85

Adsız dedi ki...

öncelikle serçe dizisinin hayranıyız lütfen çok rica ediyoruz biraz erkene alın daha fazla izlenecek inanın böyle bir dizi izlenmezmi saruhan hünel var pardon yani...... ve konusu çok güzel lütfen kaldırmasınlar öyle bi duyum aldık neden dizi yapıyorlarki o zaman yetkililere sesleniyoruz kaldırılmasın lütfen ve erkene alınsın......

Adsız dedi ki...

ya bu ne yaw dizi çok güzel ama geç saate koyuyolar sonrada rayting bekliyolar serçeyi kaldırmak yerine başka bi güne başka bi saate alsalar daha çok rayting olur bence

Adsız dedi ki...

STAR TV DEN NEFRET EDİYORUUUUUUUUUM BÖYLE GÜZEL BİR DİZİNİN İÇİNE ETTİLER ALLAH CEZANIZI VERMESİN BÖYLE BİR DİZİ KALDIRILMAZ

Adsız dedi ki...

serçe yi kaldırmayınnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ne olur kaldırmayın dizimizi biraz erkene alın

Adsız dedi ki...

serçe gerçekten çok güzel bi dizi ayrıca siteden de anlaşılıyoki dizinin hayranı çok o yüzden lütfen kaldırılmasın kaldırmak yerine erken saate alınsın yetkililere burdan sesleniyorum SERÇEYİ KALDIRMAYIN:( :( :( :(

Adsız dedi ki...

serçe dizisini kaldırmayın lütfen biraz erkene alın bakın raytinglere fenomenle yer degiştirsin lütfan rica ediyoruz...............

Adsız dedi ki...

star tv den çok sinir oldum birdaha asla star tv yi izlemem he sizin yüzünüzden reytingler düstü gece yarısı dizi mi olur kim izler ki

Adsız dedi ki...

serçeyi kaldırmayınn lütfen ısrarla söylüyorum SERÇEYİ KALDIRMAYINNNNNN SARUHAN HÜNELİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

ne olur kaldırmayın dizimizi ne olurrrrrrrrrrrrrrrr lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!

Adsız dedi ki...

serçeyi kaldırmayınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn erkene alın yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........bakın herkes itiraz ediyo kale alın insanları, neden yapıyosunuz o zaman dizileri kaldırmak içinmi?????

Adsız dedi ki...

kaldırmayın ne olurrrrrrrr ya aglıyıcam şimdi

Adsız dedi ki...

bak kimse dizinin kalkmasını istemiyor günü deyisirse reytingler yükselecek

Adsız dedi ki...

lütfen kaldırmayınnnnnnnnnn........diziyi gerçekten çok üzülürüz....erkene alın önemle rica ediyoruzzzz.................

Adsız dedi ki...

kaldırmayın diziyi yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

offfffffff nasıl kaldırılır ya

Adsız dedi ki...

ya başından beri diziyi düzgün sunmadılar düzgün fragman vermediler birde saatini tutup gece yarısı yaptılar bu işte bir iş var bence serçe ekranlardaki en güzel aşk dizisi diziye çook büyük haksızlık bu:(((

Adsız dedi ki...

kaldırmayın dizimizi lütfen...................kaldırmayın

Adsız dedi ki...

ya bencede kaldirmayin bak baska bir güne ve saate alirsaniz reytinglerde cogalir lütfen en güzel filmlerinden biri pazar günü saat 8.oo de verin ya ancak kaldirmayi biliyosunuz bu ne be

Adsız dedi ki...

duyduklarıma göre dizi kaldırılıyormuş bence perşembe gününe konulmamalıydı ve geç saatede diziyide pek izleyemiyorum ondan reytinglerin yükselmesi için daha erkene alınmalı...

ayso dedi ki...

STAR TVDEN BENDE NEFRET EDİORUM GECENİN Bİ KÖRÜNDE VERİRLERSE OLACAĞI BUDUR TABİ ÜSTELİK FRAGMANLARININDA VERMİOLAR GERÇİ BEN GECENİN KÖRÜNDEDE İZLERİM NE OLUR YAYINDAN KALDIRMAYIN YAW ZATEN O DİZİYİ BİLEREK BİTİRDİLER KASTEN YAPTILAR BUNU:(((

Adsız dedi ki...

hadi arkadaşlar izin vermeyelim dizimizin kalkmasına bir cok yorun gönderelim

Adsız dedi ki...

bu kadar çok yorum alan bir diziyi neden kaldırıyorlarsa gecenin bi yarısı konulursa olcağı bu :(:((

Adsız dedi ki...

YA BU KADAR KOLAY MI BİR DİZİNİN BİTMESİ

Adsız dedi ki...

bu kadar yorum alan dizinin bitmesi cok sacma

Adsız dedi ki...

diziyi saat kaça koyarlarsa koysunlar ben yinede izlerim ama başkaları izleyemiyo bu nedenle erkene alınmalı bu ne biçim iş yawwww

Adsız dedi ki...

serce yayından kalkmamalı..................kaldırımamalı

Adsız dedi ki...

ne olursa olsun bir daha star tv izlemicem bi diziyi kaldırmak bu kadar kolay mı???

Adsız dedi ki...

serçe dizisinin reytinglerinin yükselmesinin tek yolu gününün deyişmesi

Adsız dedi ki...

çokkk qüzel bir dizi nolur yayından kalkmasın!!!

Adsız dedi ki...

bu dizi nasıl kaldırılır hiç insaf yokmu diziyi saat 12 de yayınlanınca böyle olur.saruhan hüneli çok özlemiştik tam yakalamışken mahfettiler.şimdi diğer diziler dahamı güzel artık hiç bir dizi izlemicem.starı asla açmam.saruhan seni çok seviyorum artık bizim burda ESMER oldun hep öyle anılacaksın...

Adsız dedi ki...

serce dizisi nasıl biter ya inanamıyorum

Adsız dedi ki...

izleyici dizi seçimini bilmiyor.serçenin kaldırıldığını duydum bune yaaaa saruhan olmadan asla lütfen serçe geri dön

Adsız dedi ki...

sanki daha önceden vazgecmisler dizi den bu bölümüde öylesine yayınladılar dizinin gece yarısı başlamasının tek acaklaması bu resmen bizle oyun oynuyorlar

Adsız dedi ki...

dizinin bitigini duyunca cok sasırdım ben persembeyi iple cekiyordum ya

Adsız dedi ki...

askı bu kadar güzel anlatan diziyi nasıl kapatırlar ya

Adsız dedi ki...

kaçta başlıcak diyolar kaçta yayınlıyolar bizle oyun mu oynuyosunuz

Adsız dedi ki...

kaybolan yıllarıda bitirdiler serçeyide saruhan hüneli bi daha ne zaman görcez kim bilir

Adsız dedi ki...

serçe ne olur geri verin bize bu insafsızlıktır nasıl olur böyle birşey ne olur tekrar yayınlansın cuma erken yayınlansaydı tutulurdu fakat alıp saat 12 de yayınlandı sanki kaldırılması için ellerinden geleni yaptılar.izleyici ne anlar dizi seçiminden.yani kurtlar vadisimi iyi zaten sevilen herşey kaybolur.SERÇE ve KAYBOLAN YILLAR gibi...

Adsız dedi ki...

nedir bu ya?bu diziyi izlemek için bütün herşeyi iptal ediyorum.lütfen kaldırmayın diziyi.zaten izleyecek doğru düzgün bişey yok.izlediğim sayılı dizilerden biri... kaldırmayın lütfen............

Adsız dedi ki...

arkadaşlar tepkimizi gösterelim starı we base yapımı sürekli arıyalım we mail yağmuruna tutalım!!!!!

Adsız dedi ki...

belki kanali degisti olamaz mi ?

Adsız dedi ki...

kaldırmayın dedik işte bizi dikkate almayan kanalı bende dikkete almam ve bir daha seyretmem
bence başka kanala geçsin

Adsız dedi ki...

hakikaten guzel bir diziydi.yapımcıları ve tüm ekibi kutluyorum.sadece tek hata yanlış gun ve yanlış saattı.bu tarzda iyi bir ekibin bunuda dusunmesi gerekirdi.umarım toplantılarınızı daha dikkatli yapar ve serçe severleri üzmezsiniz....tekrar tebrıkler

Adsız dedi ki...

ya serceyi kapatmayın lütfen

Adsız dedi ki...

böyle bir diziyi kaldırmasınlar.ben saruhan hüneli çok seviyorum lütfen serçe bitmesin bizler usanana kadar



doğuyu elimizden almayın küçük serçeyide...

Adsız dedi ki...

böyle bir diziyi kaldırmasınlar.ben saruhan hüneli çok seviyorum lütfen serçe bitmesin bizler usanana kadar



doğuyu elimizden almayın küçük serçeyide...

Adsız dedi ki...

serçe bitmesin ne olur... saat 12 de dizi başalrmı ya... biz öğrenci insanlarız... saat 2 ye kadar nasıl duralım...ne olur erken bir saate alın ve gününü değiştirin.. eminim reytingler tavan yapacak... saruhan hüneli çok seviyorum dizi biterse bir daha asla star tv izlemiyeceğim.....

Adsız dedi ki...

böyle aşkı gözleriyle anlatılan bir dizi nasıl kaldırılır anlamıyorum.lütfen ya başka bir kanal yada erken bir saat olmalı.ne yapacaklarsa yapsınlar ama dizi bitmesin yalvarıyorum...

Adsız dedi ki...

ben kaybolan yıllarıda izliyordum o da bitti şimdi elimizden SERÇE yide alıyorlar.böyle birşey olamaz inanamıyorum en sevdigim dizi saruhan huneli ve başak parlagı cok seviyoruzc.DİZİYİ KALDIRMAYIN...

Adsız dedi ki...

serçe lütfen kaybolma lütfen seni çok seviyoruz.erken saatlere alınsın bizde rahatlayalım sizde

Adsız dedi ki...

yonetmenmisin nesin bakin beni kizdirmayin serçe bitemezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ben saruhan huneli seviyorum bakin yada kanal deyistirin atv olsun yeterki serçe bitmesin

Adsız dedi ki...

serçeeeeeeeeeee seni seviyoruz bütün dizileri kaldırsınlar ama serçe kaldırılmasın lütfen...

Adsız dedi ki...

serçeeeeeeeeee gitme ne olur ya saati degişsin yada kanal degişsin ama kesınlıkle bu dizi kalkmasın kaldırılmasın

yoksa çok üzülürüz.....

Adsız dedi ki...

Arkadaslar star ne yapicak simdi? Yani kaldirdilarmi yoksam, baska bir kanal mi alacak serceyi? Yaw bikttim vallah bikktim ...artik star tvyi sevmiyorum!!!! Ne bu ya??? Biriniz yazin herkes baska bir sey söyliyor.... offf offff=(((

Adsız dedi ki...

yha serçeyi kaldırmayınnnn erken sdaate alın lütfen cok güzel bi filmmm nolur kaldırmayınn

Adsız dedi ki...

ya gece köründe verilsede izliyoruz ne kaldırlmASI YETER AMA 1 FİLİM İZLİYORUZ HEMEN BİTİYOR ÖFFFF YA NE BU.... KALDIRMAYINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

Aynen öle Diziyi BaşLat saat 24:00 da sonra bitir saat 02:00 da Neymiş Fenomen , Fenomen ya böyle bi Program mı Olur Koy Serce yi Gör Reyting i.. Eğer bu Dizi Kaldırılsın Star ı daha izlemem..

Adsız dedi ki...

fenomen gibi aptalca bir program izlensin diye uğrasılırken güzelim diziyi gece yarısına koyarsanız sonucu bu olur.hiç star izlemezken bu dizi yüzünden izlemeye başlamıştım
bravo size yeniz izleyicilerinizden kurtuldunuz..

Unknown dedi ki...

buraya yazan arkadaşlar star tv sitesine girip mesajlarımızı orayada bırakalım daha etkili olacaktır.
www.startv.com

Unknown dedi ki...

serçe için çalışalım yazalım
kaldırılmasına göz yummayalım

Adsız dedi ki...

ya bu diziyi o kadar kötü sundular ki diziden kimsenin haberi yok haberi olanlarda müptelası oluyor bir akrabamız ilk bizde gördü diziyi artık hep izleyecek milleti diziden haberdar edin önce!!!!

Adsız dedi ki...

Öncelikle yapılan işte bir emek bir çaba sarfedilmeli ki..Yapmış olduğunuz iş yerini.Ve layığını bulsun..Diziyi rastlantı eseri gördüm ve adeta tutkunu oldum..Ancak siz bu diziyi iyi bir şekilde tanıtmazsanız..Sonuçları daha sonra hoş olmaz..Ben ve ailem adına SERÇE dizimizin kaldırılmamasını dizimiz hakkında sağlıklı kararlar verilmesini..Özellikle günlerinde oluşan aksamaları ve gece nin bir saatinde dizi yayınlamalarınız doğru değil..Dizinin günü ve saati değiştirilmeli..BU perşembe ve cuma günleri kattiyen olmamalı..BİZ SERÇE AİLESİ OLaRAK DİZİMİZİN YAYINA GİRMESİNİ..İZLENİLMESİNİ TALEP EDİYORUZ..lütfen gerekli mercilerde bu nezakette bulunsun...

Adsız dedi ki...

heyyyyyy stara sesleniyorum bu dizi haram ettiniz.dizi nasıl kalkar.fenomen yüzünden dizimikayboluyor.fenomenle saat değişikliği olsun.lütfen dizi kalkmasın.serçesiz yapamam.fenomenmiş atın gittsin.gerçekleri önceden biliyoprlar..sinirimden başka programlara kızıyorum.lütfen serçeyi kaldırmayın...

Adsız dedi ki...

yorum yazarken SERÇE YAYINDAN KALDIRILDI yazısını okurken çıldırıyorum ne buya aşkı bambaşka anlatan bir dizi nasıl biter allah aşkına almayın elimizden.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yorumlara devam lütfen.dizimizi alamazlar elimizden.saat erken olmalı

Adsız dedi ki...

evet her dizi aşkı anlatıyo ama bukadar duygulu tempolu değil elimizden gelen neyse onu yapalım lütfen bu diziyi mahrum bırakmayalım.biraz erken saat olsa çok güzel olur ben yurt dışından geldim ve üç bölümdür izliyırum adeta bağlandım.yorumların hepsini okudum satten bahsediyorlar evet bencede doğru birazcık erken olsa iyidir bu dizi bitmemeli.lütfen

Adsız dedi ki...

haydi yoırumlara devam yorulmak yok lütfen devam serçebitmemeli.okadar saçma dizi varken ince bir dizinin bitmesi çok saçma.serçeyi almayın elimizden....

Adsız dedi ki...

serçeeeeeeeeeeee lütfen almaın bu dizi uzun sürmeli

Adsız dedi ki...

serçeyi zevkle ve heycanla izliyoruz dizinin içine ettiler ne buyaa gerçekten ağlıycam allah aşkına almayın bu diziyi tutulduğum tek dizi saruhan hüneli çok seviyorum bu dizi kaldırılırsa artık bir dizi teklifini kabul etmesi zor.onu göremezzem ne yaparım.

Adsız dedi ki...

sen çok yaşa serçe sen mükemmel bir dizisin
kurtlarmış kavak yelleriymiş fenomenmiş ve daha bir çok saçma dizi bu dizide saruhan olacak ve kaldırılacak haa ASLA ASLA ASLA...

Adsız dedi ki...

bu dizi nasıl yayından kalkar

Adsız dedi ki...

serçe yayından kaldırılırsa star delirmiş demektir...

Adsız dedi ki...

bu kadar güzel bir dizinin yayından kalkmasını dogru bulmuyorum daha erken saatte ve farklı bir günde yayınalyın lütfen DİZİYİ YAYINDAN KALDIRMAYIN bunca verilen emeğe yazık olur

Adsız dedi ki...

serçeeeeeeeeeeeeee yi almayın elimizden lütfen

Adsız dedi ki...

neyi bekliyorsunuz arkadaşlar yorumlara devam...

Adsız dedi ki...

dizinin yayından kaldırılmasını dogru bulmuyorum doğru saatte ve dogru gunde yayınlanırsa beklenen ilgiyi görecektir lütfen bunu dikkate alın!!!

Adsız dedi ki...

bu dizi nasıl kalkar oyuncu kadrosu süper konusu harika daha ne olsun neyi bekliyorsunuz bunca yorumu yabana atmayın

Adsız dedi ki...

dizinin yayından kalkması saçamalıktan baska bir şey değil

Adsız dedi ki...

bu büük bir aptallıktır ne bu yaaa okadar saçma diziduruken serçe nasıl kalkar şimdi çarpıcam elimin tersiyle görecek star lütfen bu kadar yorum alan bir dizi nasıl biter anlamıyorumki lütfen boşunamı yazıyoruz bu yorumları dikkate alın

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bugün star tv yi aradım dedimki dizinin saatinin ve yayın gününün değiştirilmesini istiyoruz dedim ve dizi yayından kalktı mı diye sordum onlarda dizi devam ediyor final bölümü hakkında bize henüz bilgi gelmedi dedi arkadaşlar DİZİ BİTMEDİİ

Adsız dedi ki...

bu dizi bitmemeli.aklımda fikremde seçe dizisinde.NE OLUR ARKADAŞLAR SIKILMADAN YORUMLARIMIZI ARAMALARIMIZI YAPALIM.yalnız bişey sorcam:star tv'ye önceden serçe dizisinden yorum atıyorduk.şimdi yok,nereye atıyoruz?LÜTFEN BİLEN CEVAP VEREBİLİRMİ? sıcağı sıcağına dizimiz unutulmadan bişeyler yapalım.

Adsız dedi ki...

ya güzellikleri kaybetmeye ne kadar seviyoruz bizler ya millet erkene alın dedikçe dahada geç saatlere alınıyor bence erken saatlere alınmalı veya kanal değişecekse de alan kanal erkene almalı bu hafta gece 2ye kadar izledim sabah 6da kaltım ve uyku düzenim alt üst oldu yaaaaaa...şarkılarıyla oyuncularıyla senaryosuyla süper bir dizi.bu güzelliğe çin işkencesi çektirilmemeli
(ekim)

Adsız dedi ki...

serçe nin yayından kaldırılmasını istemiyoruz lütfen yayından kaldırmayın saatinini biraz ileriye alırsanız sanıyorum ki herkes izler raytinglerde düşmez

Adsız dedi ki...

lütfeeeeennnnn serçeyi yayından kaldırmayın

Adsız dedi ki...

arkadaşlar diziport sitesinede yorum bırakalım.orda izlenme oyları var.onlarıda tavan yapalım.bide HERŞEZOR arkadaşım önceden star tv'de serçe dizisi bölümü vardı ona yorum bırakıyoduk şimdi yok sen neye yorum yazıyosun?

Adsız dedi ki...

ya bune kardeşimm diziye hastayım eger diziyi gec baslatmasaydınız bole olmazdı sizin sucunuz dizide bi suc yok adamakıllı bi dizi var onuda 12ye koymussunuz starın goz bebegi serce hayatımda bole guzel dizi gormedim cok arkadasım izleyemiyo bu sow programı degılki cok sınirlendik lutfen eger erken alınmazsa baska kanala gecin
ayrıca fragmanınıda gostermiyosunuzki star tvye cok sinirlendik buyuk bi haksızlık

Adsız dedi ki...

bence de ya bune böyle 12 de dizimi başlar sonrada reytingler düşük diyorlar izleyiciye suç bulmasınlar tek sorumlular bu diziyi bu geç saate koyanlar....yani bravo alkışlamak lazım yapımcıları

Adsız dedi ki...

star tv lutfen diziyi kaldırmayın asmalı konaktan sonra en guzel dizi serceyi bu hafta yeni bolumuyle beklıyoruz aşkı ıyı bilenlerin dizisi serce star tv diziyi yayınlayın erken saatye bak nasıl reytik topluyor kaldırmayınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

serçe kaldılırsa bidaha str tv ye hıc bakmıyıcam lutfen kaldırılmasın aşkı anlatan tek dızı lutfen bıtmesın ya saatı degıştırın yada kanalı degıştırın ozamam görursunuz reytinklerı bakalım
serçeee senı çok sevıyoruz...

Adsız dedi ki...

star tv ne sebple diziyi kaldırıyor.saat değişikliği olsa çokgüzel olur lütfen dizimizi kaldırmayın.bu dizi çok güzel.hiç böyle dizi görmedim.
KALDIRMAYIN ALLAH AŞKINA...

Adsız dedi ki...

ben saruhan hünel hayranıyım kaybolan yıllardan sonra acaba saruhan hünel yeni bir dizisi varmı diye bakardım.lakin şimdi SERÇE varken ve geç başlaması nedeniyla dizinin reyting alamaması çok normal.ama erken saat olsa çok ğüzel olur.gün değişirse tekrar az bir koşulla reyting alamaz.VAR MISIN YOK MUSUN,KURTLAR VADİSİ,YAPRAK DÖKÜMÜ.AVRUPA YAKASI ve daha güçlü diziler varken reyting alamaz.fakat cuma veya pazartesi günlerine konulması iyi olur.umarım arkadaşlarımızın yazdığı yorumları STAR TVdikkate alır.bu dizi mükemmel bir dizi.idda ediyorum aşk hiç böyle anlatılmamıştı...

Adsız dedi ki...

KARDEŞİM KURTLAR VADISIMI IYI HERKES GÖZUNU ACSIN ŞİDDETTEN SONRA DUYGULU BIR AŞK HIKAYESINI İZLESIN O STAR DA BENIM SINIRIMI BOZMASIN BU DIZI HIÇ KALDIRILIRMI. LUTFEN AKLINIZI BAŞINIZA ALIN DIZİYİ KALDIRMAYIN

Adsız dedi ki...

lüüüütfeeeen saatını degıştırın. SARUHAN HÜNELI SEVIYORUZ yeter artık dızı damağımızda kaldı.NIYE DIZIYI KALDIRIYORSUNUZ ALLAH AŞKINIMIZA KALDIRMAYIN bu söz söylenınce AKAN SULAR BILE DURUR...***SERÇE SENI SEVIYORUZ***

Adsız dedi ki...

canım serçeeee seni çok zevkle izliyoruz ne olur kaldırmayın.evet arkadaşımz d demiş an sular bile durur lütfen aklınızı başınıza alın bu kadar yorum sonucund8a kaldırmassınız ki umuyorum...*****

Adsız dedi ki...

serçeyı *kaldırmayın yoksa* starın *saçını basını yöllarım******

Adsız dedi ki...

Kutluyorum gerçekten bundan sonra star tv'yi izlememe orucu tutucağım ve tutturacağım reytinglerini görsünler bakayım

Adsız dedi ki...

BÖYLE BİR DİZİNİN BİTMESİ ÇOK SAÇMA BATYILARAK İZLİYORUM DİZİYİ BENCEDE BU İŞİN İÇİN DE BAŞKA BİŞEY VAR SERCEYİ SEVEREK İZLİYORUZ LÜTFEN SERÇEYİ KALDIRMAYIN

Adsız dedi ki...

serçe dizisi erken yayınlarınsa reyting alır

D o G u dedi ki...

slm ben isa arkadaşlar bu dizi bence çarşamba 20:00 veya 22:00 de başlamalı yoksa rating ler düşük olur e biliyosunuz perşembe günü herkes kurtlar vadisine bakıyo onun için ratingler düşük oluyo nolur çarşamba 20:00 ye alın yemin ederim belki ratingler kurtlar vadisini geçer

Adsız dedi ki...

bu dizi bitmemeli.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

gerçekten çok geç yayınlanıyo bü yüzden reyting alamıyo erken yayınlansın lütfen kaldırılmasın

Adsız dedi ki...

böyle saçmalık duymadım gece yarısı diziyi yayınlayın bide reyting bekleyin yeni duydum ve şok oldum eğer bu dizi kalkarsa kanalı kapatsınlar tek düzgün dizisi bu fenomen diye saçma bir program. yer değiştirsinler eğer bu diziyi kaldırırlarsa starın hiç bir programına bakmam serçe severler lütfen birşeyler yapalım 478 07 87 arayalım

Adsız dedi ki...

ya bu dizi süper bir dizi ya
diziyi bittirmeyin lütfen
sizde gece koymaynin diziyi yoksa kimse bakmaski o saate
erken koyun ok
ozaman herkes bakar
lütfen bitmesin dizzziiii!!!!!!!!!
:)

Adsız dedi ki...

reyting diosunuz ama reytigleri yükseltmek için hiç bişi yapmıyosunuz.yayın saatini değiştirin bakın bakalım reytinlerinize...serçemizi bize bırakınnnnnn...

Adsız dedi ki...

BU DİZİNİN YAYINDAN KALDIRILMASI HAKSIZLIK GEÇ SAATTE RETİNG NASIL OLSUN FENOMEN YERİNE SERÇE YAYINLANMALI BÖYLE GÜZEL DİZİLERİ ZATEN HEMEN KALDIRIYORLAR DİZİ DEVAM ETMELİ...

Adsız dedi ki...

www.sercedizisi. com yorum yapin ve bakin orda boyle yazmislar (dizi kisa bir aradan sonra yine star da olacakmis)

Adsız dedi ki...

lütfen serçe dızıısıı kalkmasın yaaaa boyle AŞKI ANLATAN TEK DIZI nasıl bıter anlayamıyorum
BIR SERÇE KUŞUNU GÖRDÜĞÜMDE SARUHAN HUNEL VE BAŞAK PARLAK aklıma gelıyor lutfen aklınızı başınıza alın BU DİZİ BİİİTMEEEEZ
ANLATABİLDIMMI

Adsız dedi ki...

bu dizi kısa bir aradan sonramı yayınlanacak.bir arkadaşimiz boyle yazmıştı.ama ben baktım sayfa açilmiyordu.eğer bunu yazan kişi okursa bana cevap versin.ne olur yoksa deliricem.bu dizinin yayından kalkması büyük bir saçmalıktır.bu dizinin yerini hangi dizi alırki.KAYBOLAN YILLARDAN SONRA BİRDE SERÇE dizisinin stresini çekmeyelim.umuyorum erken saate alındığinda reyting rekorları kıracağindan adım gibi eminim.lütfen tekrar düşünün ve adam akıllı bir karar alın.
SERÇE diye bir diz kldırmamalılütfen tekrar düşünün...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

yani bir şey söylicem niye kapanıyoki başka güne alınsın ne o fenomen mi ne haltsa onu başka bi saate alsınlar güzel dizimizi kaptırmayalım arkadaşlar ben o dizzinin hayranıyım eğer sizde seviyorsanız arayın şikayet edelim

Adsız dedi ki...

yani bir şey söylicem niye kapanıyoki başka güne alınsın ne o fenomen mi ne haltsa onu başka bi saate alsınlar güzel dizimizi kaptırmayalım arkadaşlar ben o dizzinin hayranıyım eğer sizde seviyorsanız arayın şikayet edelim

Adsız dedi ki...

ben dızıyı tesadufen ızledım ve gercektende buyılın en güzel ve ılgı cekıcı dızı zamanda asmalı konak gıbı bırdızı bence devam
etmelı star tv bu dızıyı kaldırırsa televızyonumdan star tv kaldırıcam lutfen devametsın

Adsız dedi ki...

ben dızıyı tesadufen ızledım ve gercektende buyılın en güzel ve ılgı cekıcı dızı zamanda asmalı konak gıbı bırdızı bence devam
etmelı star tv bu dızıyı kaldırırsa televızyonumdan star tv kaldırıcam lutfen devametsın

Adsız dedi ki...

dBöyle izleyci rekorlari kiramasiniz diziyi kaldirmakla bürsürü izleyici kayibina urayacaksiniz ben sahsen mail yazacagim tüm sitelere star tv kimseler izlemesin artik diye taki dizi yayina birdaha girenedek

Adsız dedi ki...

heyyyyyyyyyyy nereye kaldırılıyıor ya okadar hayran bagışladım bide dizinin bana yaptıgına bak halla halla olurmu ya lütfen kaldırmayaın serçeyi bakın nekadar oy gelmiş
olur mu hiç söyeyin stara reyting gi kırmıştı hani ne oldu
söylesenize ya lütfen kapatmayın serçe kapatılırsa başka dizi izleyecegim güzel bişey yok lütfen bu dizinin hayranlarının sesini duyun

Adsız dedi ki...

hadi arkadaşlar elele verip serçemizi geri kazanalım.ayrıca serçe yerine o saçmasapan fenomeni kaldırsalar daha makbule geçer.

Adsız dedi ki...

çok güzel duygu yüklü bir dizi lütfen kaldırmayın

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

BU KADAR YETENEKLİ KALİTELİ OYUNCULARIN BERABER OYNADIĞI, KONUNUN HEYECANLI VE SÜRÜKLEYİCİ OLDUĞU BİR DİZİNİN YAYINDAN KALDIRILMASINI ANLAYAMIYORUM.ANLAMSIZ FENOMEN PROGRAMI YÜZÜNDEN GECE YARILARINA KADAR OTURUP SERÇEYİ SEYREDERKEN SİZİN DİZİYİ KALDIRMANIZ ÇOK GARİP.LÜTFEN DAHA İYİ BİR ZAMANA KOYUP DİZİYİ KALDIRMAYIN.

Adsız dedi ki...

YA BÖYLE SAÇMALIKMI OLUR YA DALGA MI GEÇİYORSUNUZ SERÇE DİZİSİ NE ZAMAN BAŞLAYACAK DİYE BEKLİYORUZ BİZ YAPTIĞINIZA BAKIN YA BİR TANE DOĞRU DÜZGÜN DİZİMİZ VARDI ODA KALKIYOR BÖYLE SAÇMALIK OLMAZ GECE YARISINA KADAR OLUNCA İNSANLAR UYUYOR NASIL REYTİNG BEKLİYEBİLİRLE NORMAL Bİ SAATE ALSINLAR BAKSINLAR NE OLUYOR

Adsız dedi ki...

YA BÖYLE SAÇMALIKMI OLUR YA DALGA MI GEÇİYORSUNUZ SERÇE DİZİSİ NE ZAMAN BAŞLAYACAK DİYE BEKLİYORUZ BİZ YAPTIĞINIZA BAKIN YA BİR TANE DOĞRU DÜZGÜN DİZİMİZ VARDI ODA KALKIYOR BÖYLE SAÇMALIK OLMAZ GECE YARISINA KADAR OLUNCA İNSANLAR UYUYOR NASIL REYTİNG BEKLİYEBİLİRLE NORMAL Bİ SAATE ALSINLAR BAKSINLAR NE OLUYOR

Adsız dedi ki...

BU KADAR GÜZEL BİR DİZİ BİTMEMELİ ŞİMDİ ARKADAŞLAR SÖYLEDİ İNSAN ÇOK KÖTÜ BİR HABER ALINCA ÜZÜLÜRYE BENDE ŞUANDA O KADAR MUTSUZUM YAYINI ERKEN SAATE ALIN O ZAMAN

Adsız dedi ki...

o kadar güzel oyuncular var ki orda kaliteli ve işinde başarılı oyuncular serçe dizisinin kaldırılmasını istemiyoruz

Adsız dedi ki...

SERCE DİZİSİNİN KALKMASINI İSTEMİYORUZ BİZ BU DİZİYİ ÇOK SEVDİK REYTİNG ALAMAMASININ SEBEPİ ARKADASLARIN DEDİGİ GİBİ GEÇ SAATTE OLMASIDIR NE OLUR SERCEYİ KALDIRMAYINN SADECE BİRAZ ERKENE ALINN BU KADAR GÜZEL BİR ASK DİZİSİ YAYINDAN KALDIRALAMAZ HEM OYUNCULARA YAZIK HEM BİZ İZLEYİCİLERE............ SERCE YAYINA TEKRAR KONMASSA STAR TV ESKİSİ GİBİ REYTİNG ALAMIYCAK BUDA ONLAR İÇİN ÖNEMLİ KAYIPLARA NEDEN OLCAK BİZDEN SÖLEMESİİİ ÇÜNKÜ İZLEYİCİ OLAN BİZLERİZZZ KARAR SİZİN............

mecbur_46 dedi ki...

ARKADAŞLAR SERÇE DİZİSİ KALDIRILACAKMIŞ NE OLUR KALDIRILMASIN BİRŞEYLER YAPALIM BASE YAPIMI ARAYIN BİRŞEYLER YAPIN STAR TV Yİ BİR DAHA İZLEMEYELİM STAR TV Yİ PROTESTO EDELİM NE OLUR KALDIRILMASIN SERÇE ..
SORUN DİZİDE DEĞİL SADECE DİZİNİN GÜN VE SAATİNDE GÜNÜNÜ VE SAATİNİ DEĞİŞTİRSİNLER AMA NE OLUR KALDIRILMASIN

Adsız dedi ki...

star tv ne olur yardımcı ol bize biz serçe dizisini çok seviyoruz kaldırılmasını istemiyoruz çok güzel bi dizi bence bu zamana izledigim en güzel dizi geç başlamasından dolayı reyting alamamıyo ne olur erkene alın yalvarıyorum SERÇE DİZİSİNİ çok seviyorumm yalvarırım kapatmayın

Adsız dedi ki...

serçe dizisini kaldırmak gibi bi saçmalık yaparlarsa stara yuhhhhhhh olsun yani koyun saat sekize de milletin gözü dizi görsün reyting görsün olmaz ki böyle

Adsız dedi ki...

S E R Ç E Y İ K A L D I R M A Y I N O D İ Z İ Ç O K G Ü Z E L S A D E C E S E K İ Z E A L I N C A O R T A D A P R O B L E M K A L M A Z B İ R A Z M A N T I K L I O L U N E R K E N E A L I N

Adsız dedi ki...

lütfeeeeeeen yeter büsürü arkadaşlarımız yorum yazmış needen anlayamıyorsunuz ayıp denen bir şey var.SERÇE kalkmamalı
lutfen bu AŞKI ANLATAN tekbir dizi
anlayın bizi biz serçeyı sevıyoruz...*****************************

Adsız dedi ki...

böyle saçma bir olay görmedim sen hiç fragman verme gece 12 başlat sonrada reyting yok de resmen güzelim diziyi harcadılar inşallah biri bu düzüdeki potansiyeli fark eder ve tekrar ekranlara döner

Adsız dedi ki...

arkadaşlar www.sercedizi.com adresine,www.serce.gen.tr adrselerine de üye olun.dizimiz bitmesin.

Adsız dedi ki...

ya ne diyeyim yuuh diyorum başka birşey demiyorum saçma sapan fenomen gibi program koyuyorlar oda neymiş saçmalıktan başka bir şey değil önceden herşeyi ayarlıyorlar insanları kandırıyorlar bizim türk milletide böyle şeylere merak sardıklarından oluyor böyle saçmalıklara inanan insan çok zaten sırf bunun nedeni para kazanmak başka birşey değil serçeyide bu yüzden kaldırdılar başka ne için olabilir bizi kale alan mı var sanki 1 2 gün daha ısrar ederiz sonra yine yapacaklarını yaparlar saçamlık bence biz insanların suçu bu gerçek bir hikaye var ona bakmazlar nerde saçma şey var ona bakalar işte bizim milletin anlayışı bu başka birşey demiyom

görünen isim dedi ki...

aaaa ciddimisiniz yaaa?
ama nasıl olur
başlangıç müziği çok hoşuma gitmişti sırf o müzik uğruna izlemiştim ilk bölümü ve beğenmiştim.Birde baktım üç ve beşinci bölümü bizim hastanede çekiliyor kısmen naklende izledim... ama sonuç böyle olmamalıydı yaaaah!

Adsız dedi ki...

SERÇEYİ LÜTFEN YAYINDAN KALDIRMAYIN....ERKEN SAATE ALIN....BÖYLE GÜZEL BİR DİZİYİ LÜTFEN HARCAMAYIN.....

Adsız dedi ki...

ya bu dizi cidden kaldirildi, yada reyting amacli bi sure kaldirildi, veya da saruhan hunel ve sergin akyaz bosaniyolar, zaten mahkemeleri de varmis ole okudum haberlerde. Ama bu dizinin kaldirilmasina bi sebep degildir, o artan insan bu diziyi sevdik izledik bize de yazik, lutfen bise yapalim kaldirilmasin

Adsız dedi ki...

birdaha star tv ızlemıcem eger serçeyı vermessenız ya neden kaldırdınız ya acıklama yapın yada kaldırmayın

Adsız dedi ki...

serçe dizisi gelmişgeçmiş dizilerin en güzeli ama çok geç saatte çıkması hiç iyi olmadı ya eski saatine geri dönsün ve ya cuma yada cumartesi gününe konsun

Adsız dedi ki...

ben serçe dizisinin hayranıyım.kaldırıldığını duyunca çok uzuldüm.saruhan beyden başka bir dizi bekliyiyoruz...

Adsız dedi ki...

bence bu dizi kalkmasını istemiyom lutfen kalkmasın

Adsız dedi ki...

bence bu dizi kalmasın gerçi izlemiyorum ama kendi iyiliğimi düşünmem gerek çünkü kulaklarımıda düşünmem gerek çün hasar görecek olan benim kuluklarım ne olur bu diziyi kaldırmayın eğer kaldırırsanız bu ülkede isyan çıkar valla

Adsız dedi ki...

bu kadar geç başlarsa tabi reyting almaz eğer bu diziyi kaldırırlarsa tükürdüklerini yalamış gibi olcaklar hani bu dizi çok tutçaktı hani yılın aşk dizisi olcaktı eğer diziyi reken yayınlarsa bence reytingler arttıcak

Adsız dedi ki...

eğerbu diziyi yaınlayacak bir kanal bulunmazsa gerçekten çok üzülürüm bence bu saruhana yapılmış bir komplodur star tv yetkililerine sesleniyorum lütfen dizimizi tekrar yayına koyun

Adsız dedi ki...

serçe dizisi kaldırılmasın o bizim reytingimiz sadece cuma gününe alınsın emin olun o diğer dizilerinden hepsinden çok izlenir çünkü süper bi dizi ben öğrenci olduğum halde gece 2.00 ye kadar oturuyorum lütfen yayından kaldırmay:((((((((((((((((

Adsız dedi ki...

lütfen diziyi kaldrmayn nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

lütfen nolur tekrar koyun diziyi nolurrrr çok güzel bi dizi bu

Adsız dedi ki...

ne arıycam o insanları ya ben tek bir şey söylüyorum yazıklar olsun bncede bilerek yapıldı böyle bir şey ama yemn edermki allah belamı versinki bundan sonra ne base yapımın ne de star tvnin hiç bir dizisini izlemiycem yazıklaaaaaaaaaaaar olsun onlra tebriklr çok güzel bişi becerdiniz üzülmein kötü dualarım sizinle ............:@:@:@

Adsız dedi ki...

ne demek dizi kaldirildi dalgami geciyonuz ya böyle bir diziyi kaldiriyonuz sacma saban dizi koyonuz star sana sesleniyom

Adsız dedi ki...

ne demek dizi kaldirildi dalgami geciyonuz ya böyle bir diziyi kaldiriyonuz sacma saban dizi koyonuz star sana sesleniyom

Adsız dedi ki...

arkadaslar eger serce yi yayindan kaldirirlarsa star tv ve base yapimi protesto edelim zatten serce olmasa star tv yi asla izlemem bundan sonrada izlemiycem cunki seyirciye en ufak bi saygilari kalmamis rezil ettiler guzelim diziyi.
gununu ve saatini degistirselerdi olmazdi sanki?

Adsız dedi ki...

Ben kanalı aradım, dizi hakkında mesajlar yazdım, geç yayınlandığı her sefer tekrar mesaj yazdım ama bu dizinin hayranlarını hesaba almadılar. Diziye sahip çıkmadılar ama genede Base yapımı arayacağım. tüm sevenleri de aramalı.

Adsız dedi ki...

saçma böyle bir dizi yayından kalkarmı starı asla seyretmicem bi daha serçeyi yayından kaldırmasınlarrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

serce dizisi cok güzel lütfen kaldırılmasın erken saate alın izlenip izlenmedigini görün deneyin lütfen begenerek izledigim herkeze tavsiye ettigim bi dizi

Adsız dedi ki...

serce dizisini kaldırmayın haksızlık bu bukadar izleyeni varken bizi sercesiz bırakmayyyyyyyyyyyyyyyyyyın lütfen haksızlık bu star tv ye sesleniyorum

Adsız dedi ki...

ya bencede tek sorun saat zaten bu kadar güzel bi dizi izlenmiyosa ayıp yani bi deneyin erken saate alın eger izlenmesse kaldırın ki erken baslayınca tüm reytingler tavana vurur bundan eminim...

Adsız dedi ki...

serçe nin yayndan kaldrlmasnı istemiyorz diziyi geç saatlere koyun sonrada reyting yapmadı diyin olmaz böyle sey bunun gibi bir dizi izlenmezmi yaaaaaa

Adsız dedi ki...

böyle olurmu canım sen gel gece yarısı koy sonra kaldırılsın

Adsız dedi ki...

saçma sapan bir fenoman var serçe dizisi kalkıyor.sayın star sanırım sinan çetin in torpili var.ee akp yi seviyorum dediya sanırım ondan.starın tek sevilen dizisi vardı onuda kaldırdınız ya size gerçekten başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

serce_merv@hotmail.com


BENİ EKLEYİN SİZİ EKLEYEYİM

serçe benim için mütiş ama arkadaşlar müjdemi isterim SERÇE ARTIK SAAT 10.00 DA ÇIKIYOOORRRRRRRRRR

Adsız dedi ki...

gercektenmi artik serce saat 10 dami oyniyacak?

Adsız dedi ki...

SERCE OLMASSA BEN ÖLÜRÜÜÜÜÜÜMMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

ya ne olurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr serçe kaldırılmasın ne olur yalvarıyorum yaaaaaa lütfen kaldırmayın :(:(:(:(:(

Adsız dedi ki...

Serçe gibi çok sevilen bir diziyi yayından kaldırıp yerine saçma,hiç bir mantığı olmayan 'fenomen' diye bir program koyuyorsunuz.Bu şekilde ne kadar reyting kazandınız bilmiyorum ama bir çok star tv izleyicisini kaybettiniz.Gurur duyuyorum ki ben de onlardan biriyim.

Adsız dedi ki...

bukadarda olmaz allah aşkına nerdeyse baws bas bağırıyoruz serçenin saatini değiştirin gününü değiştirin diye duyan yok anlamıyorum ben ne kadarda meraklıymışsınız serçeyi kaldırmaya ki duymadınız sesimizi bişey diyemiyorum size yaa ...

Adsız dedi ki...

böyle güzel bir dizi nasıl olurda yayından kaldırılır fenomenı 24:00 e serçe dizisi saat 20:00 alınsın.

Adsız dedi ki...

saruhan hünelin oynadıgı bir dizi nasıl olurda kaldırılır anlamış degilim bu diziyi kaldırdıkları zaman dahamı çok rayting alacaklarmış asıl rayting bu dizide alsınlar saat 8 ede görsünler rayting nasıl olurrr..

Adsız dedi ki...

böyle bi terbiyesizlik olamaz serçeyi özellikle kaldırdılar sinan çetin dizin zamanını parasıyla çaldıı...
kınıyorum...
başka kanala alsınlar diziyi ..

Adsız dedi ki...

yaa çook uyuz bunlar serçenin reytingi artmıştı ne güzel sayelerinde 16.sıradan 61e düştü istelseler bu diziyi bir numara yaparlar bi oyun var bu işin altında ama neyse:((((((((

Adsız dedi ki...

bu kadar sevilen bir diziyi neden kaldiriyorlar anlamiyorum bu nasil bir tutumdur ve seyirciye nasil bir hakarettir...

Adsız dedi ki...

yazıklar olsun kı bu diziyi kaldırdınız.gec de olsa ızlenen bır diziyi kaldırmak sanırım işine gelmeyenlerin planlı bir hareketi.asla star tv de dizi izlemeyecegim..star tv ye lanet olsun...

Adsız dedi ki...

lütfen serçe dizisini yayına koyun
gece kaç olursa olsun fark etmaz izliyoruz ama 10dan sonra olsa harkaz izleyabilecek ilgililere duyurulur

Adsız dedi ki...

EĞER Kİ BU DİZİ STAR TV EKRANINDAN KALDIRILSIN BEN YEMIN EDERİM Kİ ASLA STAR TV IZLEMEYECEGİM...SEVDİĞİMİZ BİR DİZİ BAZI GİZLİ KARANLIK KİŞİLER TARFINDAN ENGELLENDİ.BİLİYORUZ VE BUNA COK SİNİRLENIYORUZ!!

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaa ne olur bu dizi yayından kalkmasın konusu da oyuncular da süper gece yarısı olduğu için reytinğler düşük.yayınlanan bir çok saçma dizi var serçe harika bir dizi bence bütün diziler den daha iyi.dizi yi tekrar istiyoruz gece yarısı bile olsaaaaaaaaa böyle bir dizi böyle bir konu mükemmel sakın kaldırmayın gerekirse her gün msj.yazarım lütfffffeeeeennnnnnnn...

Adsız dedi ki...

DİZİYİ KALDIRMAK STARIN EN BÜYÜK HATALARINDAN BİRİ.GECE YARISI OYNAMASINA RAGMEN YİNEDE ÇOK FAZLA İZLEYENİ VARDI. DİZİYİ HARCADILAR.AMA ONA EMEK VEREN İNSANLARADA YAZIK BU KADAR KOLAY OLMAMALI HERŞEY. DİLERİM HAKKETTİĞİ BAŞKA BİR KANALDA DEGERİNİ BULUR SERÇEEE

Adsız dedi ki...

kaldırmayın su diziyi bu kadar insan bosuna mı kaldırmayın diyor baska gune ve saate koyun bakın ozaman nasıl reytinler artıyor işinizi biz size mi öğretelim

Adsız dedi ki...

serçe dizisini istiyoruuuuuz.böyle gdrse star tv izleyi bırakacağız.lütfn diziyi erken saate alın ve yayınlayın.o zaman reyting nasıl olur görün.

Adsız dedi ki...

Boyle bır diziyi git sen gecenin bir yarısına koy sonrada reyting bekle bence bunların diziye garezleri vardı baska birsey olamaz dizimizi istiyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

olmaz böyle şey ya 12 ye kadar bekliyorum ama bu bakıyorum ki dizi yayında değil LÜTFEN yapmayın kaldırmayın bu diziyi..:(mesela cumartesi günü izlenecek hiç bir şey yok televizyonda ne var o güne koysanız ??

AYŞEN dedi ki...

bu dizi KESİNLİKLE yayında kalmalı.
bu kadar kalkması gereken program + dizi varken SERÇE'YE kadar öncelik gelmemeli !
adam gibi izlediğimiz bir aşk filmi bu.SERÇE YAYINDA KALMALI !

aayrıca gecenin bir körüne atılan diziden ne raytingi beklediniz anlamadım!
rayting istiyorsan düzgün bir saate konulur herkes izler.
İZLENMİCEK BİR DİZİ DEĞİL!

Adsız dedi ki...

DİZİMİZİ İSTİYORUZZZZZZ ALLAH AŞKINA BU DİZİYİ NE HAKLA KALDIRIRSINIZ ON İKİDEN SONRA BAŞLAYAN DİZİDEN BİDE REYTİNG BEKLİYOSUNUZ BUNA GÜLMEMEK ELDE DEĞİL

Adsız dedi ki...

DİZİ OYUNCULARINA SESLENİYORUM LÜTFEN SİZ Bİ AÇIKLAMA YAPIN REYTİNG FALAN DEĞİL BU İNANDIRICI OLSUNLAR KİMSE İNANMAZ BUNA

Adsız dedi ki...

LÜTFEN DİZİYİ TEKRAR YAYINA KOYUN BİZE FENOMEN GİBİ SAÇMA PROĞRAMLARLA OYALAMAYIN STAR TV BU YÜZDEN ÇOK İZLEYİCİ KAYBEDECEK BU DİZİYİ ALAN KANAL ÇOK ŞANSLI ŞİMDİDEN Bİ ÇOK İZLEYİCİSİ HAZIR.

Adsız dedi ki...

SİNAN ÇETİN KENDİ PROGRAMI İÇİN ÜSTE PARA VERDİ GALİBA STAR TV YE İĞRENÇ Bİ DURUM UTANÇ VERİCİ

Adsız dedi ki...

kardesım ayıptır ya bu ne dızıyı kaldırıyosunuz. gece ben o dızıyı seyretmek ıcın uyumuyorum ya. hem dızıyı gec saate alıosunuz hemde reytıngler dusuk dıosunuz olurmu bole sacma sey. sizi siddetle kınıyorum bu saatten sonra star kanalı asla ve asla ıslemıycem. tanıdıgım herkezıde ıslememelerı ıcın tesvık edıcem.

Adsız dedi ki...

BÖYLE ADİL Bİ ÜLKEDE BU KADAR ADALETSİZ Bİ DURUM İNSANLAR ÇALIŞTIĞI HALDE GECENİN O SAATİNDE BAKIYORLAR OLMADI İNTERNETTEN İZLİYORLAR SADECE YAZIKLAR OLSUN DİYORUM.

Adsız dedi ki...

star tv tabiri caizse kedi olalı bi fare tutmuşdu.ne yazıkkı elinden onuda kaçırdı bi daha asla bu kanala güvenmeyeceğim çünkü çok üzüldüm bir hafta zor geçiyordu zaten

Adsız dedi ki...

lütfen serçe dizisini kaldırmayın bu ara kamallarda böyle kaliteli diziler yok ve erken saate alın çok geç bitiyor çocuklarımız sabah erken kalkıyor bakamıyoruz

bluesky dedi ki...

serçe dizisini yayınlandığı ilk günden beri beğeniyle takip ediyoruz.bu hafta izleyemediğimiz için çok üzgünüz.lütfen serçe dizisini tekrar yayınlamanız temennisiyle....tüm 'DOĞU' sevenleri adına........

Adsız dedi ki...

SERCE DİZİSİ BENCE COK GÜZELDİ AMA COK GEC VERİYOLADI BENCE CUMA AKSAMLARI 22:00 VERMELİLER LÜTFEN KALDIRILMASIN BÜTÜN OYUNCULAR SÜPERDİ LÜTFEN KALDIRMAYIN:((:

Adsız dedi ki...

bu diziyi kaldirma haklari yok 12 de de olsa biz onu seyrediyorduk yurt disindan biraz ileri alinsa cok iyi olur

Adsız dedi ki...

serçe yi kaldırmayın nnnnnnn olur.. yalvarıyorum

Adsız dedi ki...

serçe seni çok seviyorüz lutfen kaldırmayın

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 376   Yeni› En yeni»