1 Mayıs 2008 Perşembe

Serçe 8.Bölüm Fragmanı

55 yorum:

Adsız dedi ki...

serce dizisini cok severek bakiyorum
ama dogunun deyismesini hic beyenmedim ne o cem in kolunu kirmek emirler falan milan
ama en cok o manyak kadina bozuldum hem mine ye giti dogu nun neden pervinle evlenmek zorunda oldunu söyledi bu 8.bölüm dede dogu yu vurcak di ama ine vuruldu lütfen mine ölmez dizide bitmezin lütfen lütfen lütfen

Adsız dedi ki...

bu 8.bölümde minenin vurulmazina cok üzüldüm annem dizi bitti mi diye zordu am lütfen bitmesin mine ölerek bu cok güzel dizi bitmesin
lütfen bittmesin ve mine yasasin ve dogu eski dogu olsun
o manyak kiz ölsün dogu onu gebertsin

Adsız dedi ki...

"ölüm bizi ayırana dek" dediler acaba mine ölecek mi? gene süperdi her karesi ama neden bukadar geç veriyorlar..ama ben genede izleyeceğim yıldıramazlar:)(ekim)

Adsız dedi ki...

diziyi geö vermeyin gündüz fragmanını bol verin özellikle şu evlilik programlarının arasına sokun erken saate ve uygun bir güne alın o zaman retingi görün!!!

Adsız dedi ki...

dizi çok ğeç çıkıyor kimse izleyemiyor sonrada reytık yok diye sitem ediliyor lütfen erken çıksın doyadoya izleriz lütfen

Adsız dedi ki...

ya nasıl bıtırısınız böyle güzel bir dızıyı ınanılır gıbı degıl gec saatlere koyuyorsunuz sonra reytınglerı bahane edıyorsunuz olacak sey degıl ya lütfen SERÇE yı baska kanalda erken saatte beklıyoruz DUYRULUR

Adsız dedi ki...

serçe dizisini çok severek seyrediyoruz.yetkililere söylüyoruz lütfen kaldırılmasın.erken saate alsanız reyting alırsınız daha iyi olur ama geçte olsa biz seyrediyoruz.teşekkürler

Adsız dedi ki...

slm
ya böle iş olmaz o mal fenomenb sayesinde SERÇEM geç çıkıyor ve izleyemiyorum ooooffffffffffffff

AMA SAKIN REYTİNG BEKLEMEYİN BEBİŞLERİM

serce_merv@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar serçe benım fılmım oldu bende calısıyorum o kadar gec saate fılm bırakılırmı?muhakkak ızleyemedıgım bölümü youtubedan ızlıyorum bence sercenın ızlenmedıgını düsünüyolarsan youtubedan baksınlar ıstatıslıklere lütfen serçe bitmesinnnnnnnnnnnnnnnnn:(

Adsız dedi ki...

serçe bitmemeliiiiiiiiiiiiiiiii lütfen bitmesin

Adsız dedi ki...

lütfen sakın SERÇEYİ kaldırmayın çok süper dizi saattini erkene alırsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

ya inanamıyorum boyle ask dolu bidizi bitemez ben gece oturmaya razıyım yeterki bıtmesin lutfen gece 2 bile bıtse her bolumunu ızledim cok guzel ya lutfen su sacma fenomeni kaldırın dizimizi koyun

Adsız dedi ki...

slm ben baskarcı kasabasında oturmaktayım
ama serçe dizisinide seyrediyorum onu asla kaçırmam
onsuz ölürüm.onu lütfen bitirmeyin
sizeyalvarıyorum

Adsız dedi ki...

lütfen başka güne alın
çok güzel bir aşk dizisiydi bitmesin lütfen daha erken saatlerealınsın

Adsız dedi ki...

ya ben gece verilemsine rağmen izliyorum yapmayın yaa o saatte bide perşembe günü veriosunuz tabiki kimse izleyemez izlemiyo değil olay yani izleyemiyoo....
yayından kaldırılkamsın yaa nolurr çok saçmaa dizi kadro süperr saruhan hünel(doğu)harika bişey zatenn:)duyun sesimiziii:(:(:(

Adsız dedi ki...

SLM YAPIMCILAR SİZE SESLELIYORUS BIZIM DIZIMIZI KAPATAMASSINIZ NASIL İNSAN SINIZ ARKADAŞLARIN DEDIGINE KATILIYORUM GEÇ SAATE VERIYORSUNUZ SONRA REYTIKLERI BAHANE EDIYORSUNUS ŞU AN TURKİYEDE % 99 SİZE ÇOK KIZGIN ŞUNU İYİ BILIN SERCEMIZI BEKLIYORUS BU AKŞAM DIZIYIDE KAPATMAK NEYMIŞ BOYLE GUZEL DIZI KAPATILIRMI YAG HIÇMİ ,,,,,,,,,,,, YOK SİZDE SİZ KAFAYI YEMIŞİNIZ

Adsız dedi ki...

hatice slm serce dizisini nasıl kaldırırsınız yaa süpere bir dizi gec saatlerde koyuyosunuz sonrada izlenmiy diyosunuz star tv ilkez kaliteli izlenir bi filim koydu kaybolan yıllardan sonra onuda kaldırıyo lütfen kaldırmayın daha ereken sattte alın lütfeeeeeeennnn

Adsız dedi ki...

ben serçe dizisini çok seviyorum. neden kaldırıldığını anlayamadım eğer kaldırılırsa çok çok üzülürüm. Neden gaç saatte veriyorlar gece 11 veya 12'den sonra bir de hafta arası kim izler ki ama ben yine de izliyorum ve çok seviyorum. bütün kanallarda vurdulu kırgılı diziler bu dizi çok güzel lütfen sizden ricam dizimizi kaldırmayın

Adsız dedi ki...

dizimizi istiyoruzzzzzz lütfen

Adsız dedi ki...

YA HANGİ HAKLA SERÇEYİ BİTİRİYORSUNUZ OKADAR GEÇ SAATE KOYUYOSUNUZ AMA YİNEDE İZLİORUM O DİZİYİ TUTKUNUUM O DİZİNİN VE SİZ SİZ SERÇEYİ YAYINDAN KALDIRIOSUNUZ AYRICA Bİ TEK BEN DEİLİMM TUTKUNU BİSSÜRÜ KİŞİ VARR YAPMAYINN BÖLEE BİŞEYY YAA BÖLE SAÇMALIK MI8 OLURRRRRRRR:(:(

Adsız dedi ki...

ya bu kadar saçmalık olur mu hem herkezin uyuyacağı saate koyuyosunuz hem de reyting bekliyosunuz bu dizinin kıymeti bilinsin lütfen

Adsız dedi ki...

sayın star yöneticileri izlenmemesi gereken birsürü şeyleri izletiyosunuz ilk kez starda bir dizi çoğu kişinin ağzında anlatılan dızıyı ratıng yok dıye kaldırdınız fenomenı gec saatte verseydınız bunlar olmazdı hatta erken saatte versenız ınsanları sevındırırsınız ama sız anlayamadınız bu işi serceyı yenıden gormek ıstıyoruz ekranlarda bu konusmayı kendı adıma degıl koskoca samsunun adına yazıyorum herkesın gozdesıydı serce saygılarla

Adsız dedi ki...

BEN ÇİĞDEM
LÜTFEN SERÇE BİTEMEZ OLAMAZ
GECE KAÇ OLURSA OLSUN BEKLERİM İZLEMEDEN KESİNLİKLE YATMAM DOĞU BENİM AŞKIM OLAMAZ BU HAKSIZLIK
YAYINI BAŞLATTINIZ BUNCA HALKIN KARARINI SORMADAN YAYINDAN KALDIRDINIZ OLAMAZ OLMAMALI HAYIR SERÇE GİBİ BİR AŞK FİLMİ VARMI KALDIRIN FFFFFFFFEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOMMMMMMMEEEEEENNNNNNNNİİİ.....


SERÇE KALSIN

Adsız dedi ki...

serce dizisini cok severek izliyorum fakat cok gec saatte oynadıgı icin seyretmek cok zor oluyor ama yinede bakıyorum gününü degistirmenizi istiyorum diziyi yayından kaldırmayın hala boyle askların oldugunu umut etmek bile cok guzel lutfen dikkate alın

Adsız dedi ki...

lutfen bitirmeyin diziyi

Adsız dedi ki...

ya diziyi niye kaldırdınız ben geç saatte olmasına rağmen seyrediyodum bence harika bir flim tam aşkı anlatıyo saruhan hünele hastayım lütfen diziyi tekrar yayına alın ne bilim başka kanala alın ama o diziyi verin ya lütfen biraz daha erken olursa zaten reytink yapar o dizi

Adsız dedi ki...

ya size inanamıyorum o diziyi nasıl kaldırırsınız harika bir flim ben perşembe günlerini iple çekiyorum hemde en heycanlı yerinde bitirdiniz yapılırmı bu bizim gibi seyirciye ooffffffffff lütfen diziyi tekrar yayına sokun

Adsız dedi ki...

ya hakikaten böle saçmalık olamaz böle izlenen ve sevilen bi diziyi sanki halkla inatlaşırcasına kaldırma çabası içerisindeler o kadar saçma dizi var onlar gayet güzel yayınlanmasına rağmen bu dizi kaldırılıyo bi anlam veremiyorum lütfen diizyi doru dürst yayınlansın son yayınlanan bölümünde en azından final bölümü die yazılsaydı da bizde beklemmeseydik

Adsız dedi ki...

serçeye doyamadık zaten meyveli ağacı taşlarlar dizi o kadar güzeldiki bitirdiler bence hemen bitirmesinler çünkü bu dizi çok güzel unutmayalımki yokuşta akmayan ter inişte göz yaşı olur saatini erken alsınlar(sibel hacer)

Adsız dedi ki...

bence iki aile bitsin serçe bitmesin kusura bakmayın ama çok açık sözlüyüm)

Adsız dedi ki...

ya cok sacma oldu dizinin kaldırılması tekrar yanına konulsun ve gec satte olmasın gec satte olursa bencede reyting beklemesin kimsee vede en heycanlı yerinde kestiniz bence diger dizilerden cok daha güzel diger dizilere bakrsak cogu sacma sapan...!!! tekrar yanına konulmasını istiyoruzzzz....!!!!

su dedi ki...

kesinlikle dizi bitmemeli saat 11 de başlamaya başladı ama genede ben izledim lütfen daha fazla izlemeye çalışalım arkadaşlar tabi tekrar yayına konulursa. hiç kimse bu dizinin degerini anlamıyor ya yapımcılar size sesleniyoruz lütfen bu diziye sahip çıkın bizide bu zevkten mahrum bırakmayın

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR DİZİYDİ NEDEN YAYINDAN KALDIRILIYOR ANLAYAMIYORUM Bİ DE HEP GEÇ SAATTE YAYINLANIYORDU YETKİLİLERE SESLENİYORUM NE OLUR GEREKEN YAPILSIN.

ayfer dedi ki...

slm ben ayfer:arkadaşlar base yapımla görüştüm serçe dizisi tamamen kaldırılmış birdaha yayınlanmıyacakmış.lütfenn bizim yazılarımızı dikkate alın tekrar başlasın...

Adsız dedi ki...

SLM BEN ROJA...
BEN YAPIMCILARA SESLENMEK İSTİYORUM NEDEN BU KADAR GÜZEL SON DERECE KALİYELİ BİR DİZİYİ YAYINDAN KALDIRDINIZ Kİ?FENOMEN DENİLEN O SAÇMA PROĞRAM YERİNE SERÇEYİ KOYUN O SAATE BAKIN NASIL REYTİNG OLUYOR.HATA SİZDE DİZİ DE DEĞİL O KADAR GEÇ SAATE KOYARSANIZ FREĞMAN VERMEZSENİZ NE BEKLİYORSUNUZ Kİ YADA HAFTA SONUNA KOYUN EĞER O ZAMAN DA BEKLEDİĞİNİZİ BULAMAZSANIZ TAMAM O ZAMAN KALDIRIN AMA BU DURUMDA ÇOK SAÇMA BİR KARAR ADAMIN BİRİ ÇIKIYOR KAŞIK BIÇAKLA KAÇ SAAT DİZİNİN VAKTİNİ ÇALIYOR.BEN İZLEYEMEDİĞİM ZAMANLAR YOUTUBEDEN İZLİYORUM EMİNİM BENİM GİBİ KAÇ TANE KİM BİLİR ARKADAŞIMDA İZLİYORDUR YOUTUBEDE Kİ SONUÇLARA BAKIN ANLARSINIZ.İLK ÖNCE HATAYI BAŞKASINDA DEĞİL KENDİNİZDE ARAYIN BIRAKIN BU SAÇMA İŞLERİ YA YAPICAKSANIZ DOĞRU DÜZGÜN YAPIN YAPAMIYCAKSANIZ ÇEKİN GİDİN YAPAN BİRİ GELSİN HİÇ KUSURA BAKMAYIN...

Adsız dedi ki...

serce dızısı cok guzel lutfen bıtmesın.abuk sabuk bır suru program var.yıne her kanal sacma sapan yarısmalarla doldu.dızı bıtmesın lutfennnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

Diziyi çok sevdik müzik harika çok romantik.bitmesini hiç istemiyoruz ailecek seviyoruz gec olsa bile bekliyorduk ama öncesindeki fenomen denilen olay sinir bişey.bide saat 22. de başlayacak yazıyor sonra gece yarısı baslıyor..diziyi cok sevdik rica ediyoruz bitmesin çooookkkk güzel bir dizi.

Adsız dedi ki...

SEVİYORUZ BU DİZİYİ BİTMESİNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

SAATİNİ AYARLAYIN İNANIN ÇOK FAZLA İZLENECEKTİR .BU DİZİYE YAZIK ETMEYIN.

Adsız dedi ki...

artık sabırsızlanmaya başladık serçe hayranları olarak yeni bölümünü ne zaman hangi kanalda ve hangi saatte yayına koyacaksınız lütfen bizi dizimizden ayırmayın saatini erkene alın bakın nasıl izlenecek llllllllüüüüüütttttttffffeeeennnnn bu kadar serçe hayranının isteklerini dikkate alın artık dizimizi yayında görmek istiyoruz

Adsız dedi ki...

kusura bakma star tv kanalında o kadar gereksiz program var sen sırf reyting uğruna serçe adlı diziyi harcıyorsun o saatte kim televizyon izliyo ki lütfen birkez birkez daha düşünün ve artık yayına başlasın dizimiz

Adsız dedi ki...

her perşembe günü serçeyi dört gözle beklerken neden böyle bir reyting uygulması kurbanı edildi bu dizi anlamadım....ama çok geç saatte yayınlanmasından dolayı reyting düştüyse eğer bu gayet normal...lütfen dizimi başlatın,bir şeyler yapın..en kısa zamanda doğuyu ve mineyi görmek istiyorum..ilgililere..

Adsız dedi ki...

ya kardesim bu ne biçim iş hem gece GECCCC SAATLERE KOYUYORLAR SONRADA REYTİNG BEKLİYORLAR RESMEN SACMALIYORLAR DİZİ BİTMEMESİ KANAL PROGRAMI YONETİCİLERİ EL ATSIN MUMKUNSE BEN VE ARKADASLARIM SEWEREK İZLİYORUZZZZ DİZİYİ

Adsız dedi ki...

eger serce dızısı yayınlanmazsa bır daha starda ne cıkarsa cıksın ızlemem cunku bu haksızlık ızlıyenlere....

Adsız dedi ki...

bu dızı bıtmesın hadı artık fragmanını verın

Adsız dedi ki...

ya lütfen serçe dizisi bitmesin geç saat olması bnnim için çok iyi ama neden bitti başka kanala alın ama o dizi bitmesin fonemende neeymiş ya bu kadar saçma bir program görmedim

Adsız dedi ki...

yaaa siz ne hakla serçe dizisini yayından kaldırırsınız yarışmanız gece yarısına kadar yayında sonra serçe dizisi yayına giriyor ben genede izliyodum sonuna kadar böyle bişey yapmaya hakkınız yok ben bilmiyodum serçenin yayından kalktığını ben kaçırıyorum sandım ve buna üzülüyodum lütfen dizimizi yayına koyarmısınız.

Adsız dedi ki...

serçe çok güzel bir dizi lütfen ama lütfen kaldırmayın müthiş hiç kaçırmıyordum ben ama artık çalışıyorum lütfen başka bir kanalda erken saatte açılsın lütfen lütfen yaaaaa size sesleniyoruz serçe sewenleri olarak SAYIN YETKİLİLER LÜTFEN AMA BİZE BU KÖTÜLÜĞÜ YAPMAYIN

Adsız dedi ki...

bençe serçeyi kaldırmasınlar dizi süper oyunçular iyi doguyla mine birbirine yakışıyor doguuuuuu seni çok beyeniyoruzzzz

Adsız dedi ki...

sabahları okula gdiyorum we saat 7de kalkıyorum ona rağmen perşembe gnleri saat kaçta başlarsa başlasın hep serçe dizisni kaçırmadan izliyordum. bence böle dizinin bitmesi çok yanlış .sonuçta iki ailenin kültr farklılığı var ve bu gerçek yaşamda da olan bişey.insanların bunu görmesi lazım ..bu gibi farklılıklar yüzünden aşkın yok olamıcağnı anlatan bi dizi. insanlara iyi de mesaj veriyor..her gün iğrenç kadın programları yapılıyor onun yerine bu dizi verilirse daha uygun olur..akşamlrı verilirse de erken verilmesini rica ederim..kesinlikle bu dizi devam etmeli diyenlerden yanayım en kısa zamanda bu kadar insanların isteklerini yerine getericeğinizi umuyorum ve inş.yanılmama neden olmazsınız.şimdiden teşekkrler..

Adsız dedi ki...

sabahları okula gdiyorum we saat 7de kalkıyorum ona rağmen perşembe gnleri saat kaçta başlarsa başlasın hep serçe dizisni kaçırmadan izliyordum. bence böle dizinin bitmesi çok yanlış .sonuçta iki ailenin kültr farklılığı var ve bu gerçek yaşamda da olan bişey.insanların bunu görmesi lazım ..bu gibi farklılıklar yüzünden aşkın yok olamıcağnı anlatan bi dizi. insanlara iyi de mesaj veriyor..her gün iğrenç kadın programları yapılıyor onun yerine bu dizi verilirse daha uygun olur..akşamlrı verilirse de erken verilmesini rica ederim..kesinlikle bu dizi devam etmeli diyenlerden yanayım en kısa zamanda bu kadar insanların isteklerini yerine getericeğinizi umuyorum ve inş.yanılmama neden olmazsınız.şimdiden teşekkrler..

Adsız dedi ki...

şekerim yükseldi bunu bize yapmayın niye yayınlamıyosunuz dogu çıkmasın eğer yayınlamazsanız star tv yi asla izlemicemmmmm,NE BU YA BU KANAL NE ZAMAN BiR ŞEYİN SONUNU GETİREBİLECEK?tüm halkın gözünden düşüyor star tv,bu gidişle hiç bir yayında reyting yapamaz hale gelecek.aptal bir pulsar dizisi çıkardılar,o kimse izlemicek reytingi çooooooookkk beklerrrrr

Adsız dedi ki...

ablamın serçe dizisi kalktığından bu yana hayat fonksiyonları durdu,star tv gencecik bir insanın katili olmayı göze alıyorsa eğer diziyi kaldırsın,ben bu diziyi hiç izlemedim ama sırf eski ablama kavuşabilmek için tekrar yayınlansın istiyorum,lütfen bişeyler yapın,bir çaresini bulun analşın tekrar yalvarıyoruuummmmm,ablamı bana tekrar bağışlayın umarım derdimi anlatabilmişimdir yada siz bukadar insanın derdini alayabiliyosunuzdur,bu kadar insanın derdine bir ses verin artık

Adsız dedi ki...

HER ŞEY KANALIN GELECEĞİ GÖREMEYİŞİNDEN KAYNAKLANIYOR,sırf o fenomen için serçeyi kaldırdılar ama nolduuuu?beddularımızla fenomenie tarihe kattıkk,star tv daha çok koşar reyting peşinde

Adsız dedi ki...

ya siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz.Bu dizi bitermiydi.Boş yere mi saat 12 lere kadar beklettiniz beni bi daha olmasın.diziyi yeniden başlatın ve aniden kesmeyin